45-197 беше случаен ремонт, другите действително чакат ремонт.Но Нова Година- нов късмет!46 242 написа:Специялни поздрави на Борислав за сърдечния прием. Депото в ГО е пълно с локомотиви чакащи ремонт. 44 121 за съжаление е доста поизостанала. 44 107 е в начален стадий на разфасофане.Чоплят по
малко и на 44 109. От спрените 45 видях 45 197,200,202,203.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

От 45-та има до 110, но тия до 100 са значително повече... особено в депо Мездра мистерията с тия 10 км е пълна... според шаблона някои л-тиви са до 110, реално котвата е на 100. Е, такива абсурди са нищо в сравнение с някои Р-ки (депа и номера няма да цитирам), но има Р-ка с колооси до 130, котва до 100 и без шаблон за V max. В момента обаче не е в движение (слава Богу). От 43-та серия има само един лок до 110 (517, който е от ПР). Мисля си 515 като е спрян за ПР дали и той ще намаже. 


Знам, че нямат, ама никой не смее да кара с над 100 въпреки, че според шаблона е 110 и има мегдан за толкова.
Ей тва е дразнещото, че се гледа хаслера и се кара според него, което пък е нормално мисля... 12 часа на дежурство да се следи само той... как няма да гледаш какво показва и какво е отбелязано.
Не можем да виним машинистите. Не, че те не могат да ги местят, но нека обслужващият персонал по депата си върши работата. 





Е аз дочух за още един такъв случай и се чудя как са постъпили хората при обслужване на влаковете при положение, че Хаслера се гледа по време на повезката, а и той не е оправен при ремонта.
А иначе 44 095 мисля след като излезе от ГПР някъде 2007 г. и беше с колооси май и тя не беше вдигната по Хаслер, за шаблон не знам, пък беше пусната на Чайката, пък си беше вървяла със 120. Та не би трябвало да е проблем, но както се случва вече всичко и се мешат машините между депата... 



Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори