

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Това направо е за Гинес. Но ми мяза на видео-менте. Вторият влак не показа наченки на ектсремно задържане.lok45111 написа:Риска на професия "Кантонер"borislaviv написа:А този какъв късмет вадиhttp://www.liveleak.com/view?i=d9c_1260200473
Чак да лягат не съм виждал но бях чул за подобна случка със стария 8615 преди няколко години когато нач. влакът отазал да даде съгласие за потегляне поради невъзможност да се качат хората и искал да се прикачат допалнително още вагони , но умниците както винаги не давали , е в крайна сметка са прикачили но било голяма разправия и караница с тези отгоре.VESO написа:При нас пътниците са тарикати , лягат на релсите и не дават влака да потегли , докато не докарат още вагони.
Скоро след този случай мисля бяха пуснали една телеграма с която се определяха възлови гари в които да има постоянно резерв от пътнически вагони за такива екстремни случаи , обаче дали сега още се спазва не ми е ясно.
Такава гара е Пловдив и през миналото лято редовно през нощта патицата чакаше с две второкласни 47-ци при стрелките.В момента , в който 8627 влезеше в гарата , тя се спускаше за прикачване , бутайки вагоните.Това лято само веднъж имаше такава ситуация , но с 43-ки.
Спомням си , че преди години на Ст.Загора също прикачаха вагони , но вече не го правят.
Спомням си , че преди години на Ст.Загора също прикачаха вагони , но вече не го правят.
Последно промяна от VESO на Пон Дек 21, 2009 12:14 am, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
И японските влакове имат проблеми с многото пътници, но ги решават културно:http://www.liveleak.com/view?i=012_1262294652


Това може да се види само у нас. 


Информация
Модератори