При този вариант са за 110км за 45-00 сер. Ако има 44-00 сер. с такива да.bdz46 написа:С нови оси също ще е до 130. Има и такива машини.
Последно промяна от Иван Иванов на Нед Дек 27, 2009 5:15 pm, променено общо 1 път.

Е няма как да не се съглася с теб.lok45111 написа:Ти как си мислиш, че някой ще я вдигне на 130 без да сменат колоосните комплекти и да направят поне ГПР на механиката. А и да ти кажа, 44 120.4 не би трябвало да се прави за 130. Има други Ва машини, които са по - стабилни и непобългарени и преспокойно могат да се "повишат"


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

За последните 3 съм абсолютно сигурен, че са спряни, за 197 сигурен ли си? Ако да какъв ремонт е? Тя последно май излезе от ГПР Юли 2008 г., наистина може и да е спряна, но искам да бъде потвърдено. Тя уж за СР трябваше да спира.
Ако е спряна е добре, не, че откъм техническо състояние е зле, но отвън е почнала да заприлича на 44 076 и 44 084.





Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Акредитиран фотограф
Не мога да ти отговоря точно, но би трябвало да е с 463 а от 462 на 383, но не съм сигурен.На предишни ГДВ-та беше двата вагона на 382 се водеха София-Силистра и се закачаха към състава на БВ 9647 Русе-Силистра и обратно по същия начин 9646/383 към Сф.VESO написа:А вагоните за вътрешно съобщение на 382 след като пристигнат в Русе , на кой влак отиват?
Но да не се отклоняваме от темата все пак.

Днес пък 45 190 се разходи до Пловдив с 10121 / 10263 / 10114.
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... C00848.JPG
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... C00942.JPG
Интересно от кой влак е била взета?
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... C00848.JPG
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... C00942.JPG
Интересно от кой влак е била взета?

Информация
Модератори