А малкият "Глъмпер" кой е?

Малките глъмпери да тези дето местят траверсите на ръце, големият е оня дето стои над главите им, вика по тях,че даже и аргасва при нужда. Същият този беше решил че всичко от Го до Асеново става за над 100. Да,ама не.VESO написа:Жулиене , трябваше да предложиш ти компромисен вариант , но според мен е нужна скорост по въпросното трасе 110 , но не и 130 км/ч докато дойде време за ремонт.
А малкият "Глъмпер" кой е?
Депо Бс незнам защо къпят влаковете, а и ми е все тая кое депо обслужва влака - щом върви навреме, миналата година се оказа че и 8601 може да бъде навреме (в крайна гара), тази година какво е това разписание - в участъци къде уж е смятано за 115-130 се кара със 100 и се избива закъснение43.309 написа:За сметка на 3622 и 3621 които се движат с по 40 мин отгоре поради "новите" скорости. Депо Бс да си правят ИЗВОДА.
Някои разтегнати, други пренатегнати... в крайна сметка не е толкова трудно да се спазват мисля аз. Пък и никой не е умрял от по-стабилно каране.todor plamenov написа:И като вземем предвид,че голяма част от обходите не са изчислени правилно ето Ви ги доста от бързите ни влакове с по минимум десет минути вътреstankos написа:Това е поради Специалните Закони на Физиката приети от страна на БДЖ за собствена употреба!
А тези с книжки - разписания да правят поредните корекции...Ghost написа:ОТ ДП ''НК ЖИ'' НР.158 ДАТА 08.01.2010 ГОД.
СЧИТАНО ОТ 16.01.2010 Г. СЕ ПРАВЯТ ПРОМЕНИ В ГДВ, В СИЛА ОТ 13.12.2009 Г, КАКТО СЛЕДВА:
***
Дано телеграмата да е от полза за локомотивният персонал.
Всички останали могат спокойно да си изхвърлят пътеводителят, както отдавна направих аз.