Гост
Гост
Въпрос

Мнение от Гост »

Какъв е този локомотив и къде се използва?
http://www.railfaneurope.net/pix/dk/ele ... EG3103.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/dk/ele ... 03side.jpg
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Този локомотив предполагам, че е на Сименс. Принадлежи на датските железници и вероятно е предназначен на товарни превози.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Да това и аз разбрах а знае ли се мощност на колко км е ограничен коя година е и тн..
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Намерих информация
използва се от RD - Railion Danmark A/S
Произведен е 2000 година има 13 бройки в тази фирма колоосната формула му е Co`Co`,мощност 6500KW,Vмакс 140 км, двусистемен е за 15 kV + 25 kV :wink:
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

А ето и 2 проспектчета на SIEMENS за тези и още други локомотиви:
1. http://webdoc.siemens.it/webdoc/A/CP-Tr ... oco_en.pdf
2. http://www.siemens.com.au/transportatio ... loc_en.pdf
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понеже темата е за въпроси , би следвало да има и отговори. :lol:

Моето питане - какъв тип ОИ е показана на тази снимка? Тя е правена на албанската гара Vora.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Понеже темата е за въпроси , би следвало да има и отговори. :lol:

Моето питане - какъв тип ОИ е показана на тази снимка? Тя е правена на албанската гара Vora.
ЕЦ-М SEL-SIEMENS. Интересна находка. Аз очаквах в Албания да нямат нико по - модерно от ЕМЦ.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Докато разглеждах едни снимки от съседна Румъния , попаднах на молдовски вагон на CFM , стоящ на гара Bucureşti Nord , който има много странна талига.Някой може ли да обясни какво представлява тя.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нормална двуосна талига, но с допълнително приспособление. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това е генератор за осветление. По същия начин е и на нашите теснопътни вагони, но от вътрешната страна на колоосите.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Нормална талига за пътнически вагон 1520 мм но вместо с кардан генератора се задвижва от ремъчна предавка , нищо друго.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , докато с Тената бяхме в Септември , попаднах на интересна находка , скрита зад "стените" на "ВРЗ 99".Вагонът принадлежеше на косовските железници и беше гариран в близост до оградата.Направих му няколко снимки:
- външен вид;
- номера;
- логото на HK (Hekurudhat e Kosovës / Косовски Железници).
Кратка справка в Интернет показа , че интериорът на тези закупени от Австрия вагони е такъв.
За моя изненада , втори косовски вагон стоеше недалече от първия , само че на друг коловоз.
Някой има ли представа за какво са тук тези вагони (един ремонт в Сърбия не би им излязъл по - евтин?) и с какъв влак са дошли до Септември?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

С товарни влакове. Много вероятно е да са избрали ВРЗ-99 поради сравнително по-ниските цени в сравнение с други заводи извън България. А и акционерите във ВРЗ са доста, та може да има и акционерски пръст.

Иначе вагоните са дошли с товарен влак.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:един ремонт в Сърбия не би им излязъл по - евтин?
За ремонт на косовски вагони в Сърбия изобщо не може дума да става, дори за преминаване е съмнително и вагоните вероятно са дошли през Гърция.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Те я пък кога станаха държава, че и железници да имат.Е вярно сигурно са остатъци от Сръбските.А пък косовски вагон да се ремонтира в сръбски завод :lol: :lol: :lol: .Те по-скоро ще направят така, че да разпадне в движение и да нанесе максимални щети, че и парите им ще вземат, отколкото да ги оправят и модернизират.А пък само за транзит Боже, то сигурно и военен ескорт на НАТО трябва да има :lol: :lol: :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация