Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
До края на 1987 участъка ГО-Козаревец беше наставов, ограничен до 100. След това набързо положиха дългите 125-метрови релси между ГО--ГО Изток( все още гара с коловозно развитие по тези времена). За кратък период БВ и ЕВ се движеха със 115 до Козаревец по път 1, като целта беше да се достигнат 125 и по двата пътя. След серията тежки катастрофи(май 1988-декември1989) наложиха ограничения 100. После започна добре известно всеобщо скапване на железния път.....
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Проблема е как нещата стоят сега: пътя е за 100, но нещата много се променят като излизаш от ГО посока Ва, веднага се усеща разликата.46 242 написа:В сегашната КР ГО-Стражица е 100 и по двата пътя. ако не се лъжа, има обаче едно безкрайно намаление 80 по път 2. Трябва да е дълго над 10 км.
Последно промяна от 42 072.9 на Вто Дек 27, 2011 3:10 pm, променено общо 1 път.
В момента тече демонтиране на всичко останало от стрелките на бившата гара Козаревец. Положени са по няколко нови звена на мястото на всяка от гърловините и има дълго намаление 70км/ч по път 2 от Го до Козарезец. Тъй като е разкопан перона на сп. Честово пътническите влакове в посока ГО се движат по необичаен път 1. Контейнерния терминал на Честово съществува, но контейнерите ги няма и се ползва за обикновено разтоварище.
Информация
Модератори