Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

dido73 написа:Има нещо по-особено у тия хърцои (херцеговци, както им викам) маа му стара, дето го няма никъде другаде.
Днес ТП бе техния дарак 44-115. Мина и замина. Обаче като преглеждах, както обикновено на планов ремонт RFT-то, ми направи нещо много добро вчепетление. Там на приемо-предавателя от към страната на конектора на антенния кабел и преходното конекторче, херцеговците са сложили една шина да прикрива конекторите, та като си слагат машинягите чипиците да не трошат постоянно онова малкото преходно конекторче.
Та както винаги ме вчепетляват приятно и си затвърждават славата на "херцеговци" и перфекционисти.
Адмирации. Нема да ги стигнем херцеговците! :wink:
Да от като започнахме да слагаме тези предпазители, няма случай на счупен конектор. Просто и ефективно.Въпреки,че в началото им викаха "стъргалата"-демек да си стържат машинистите обувките.
На всички колеги от форума пожелавам весели и щастливи празници!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Недумай. 152 е много добра машина.
За 45 152 имало готови колооси и щяла днес да бъде събрана и да излезе. Хубаво е като няма криза за бандажи, машините не престояват с дни в депата в чакане.

За 44 115 има някои забележки, като например защо на ТД има само по една контра на траверса, като това е недопустимо? ДА поясня, нормално са три броя на всеки траверс на ТД.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:За 44 115 има някои забележки, като например защо на ТД има само по една контра на траверса, като това е недопустимо? ДА поясня, нормално са три броя на всеки траверс на ТД.
Оплакаха се колегите за тия контри. Странна работа.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Изображение
"Порастна" и работата на тая машина 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Порасна, ама не за дълго. :wink: Ще я видим къде ще й направят КР и как ще е след него, че сега е пълна трагедия. :x
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Видя ли скоростомера?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Честно казано не. Интересно как е станала тази аномалия? :roll: Кой си слага таралеж в гащите при положение, че механиката й е под всякаква критика и дори в участъци като ГО-Павликени и Ку-Мит си блъска яко. :x Може би са й боднали някоя нова ос да изкара докато я спрат. Знам ли - досега имаме 2 такива машини от депо ГО (44 106 и 138, които бяха до 130, след ремонтите паднаха до 100, сега чакаме 3-тата такава - 44 109), пък то нали Варна мина към тях като филиал, та нищо чудно и тука да е така. Едва ли са й намерили колооси на 120. Все пак ако имаш някоя и друга снимка на талигите дай насам. :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ооо тя като вдигне над 100км/ч ляга на асфалта и гледай какво прави :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Като болид. :D Между другото тя вече вдигала ли е над 100 като е пусната за 130? Гледам в разписанието я пишат за Сф, но реално не съм я засичал, че и аз нямам толкова време покрай тез празници. :?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Сигурно е вдигала, но преди 2003г. :oops:
Скоростомера е сменен...затова е на 130 котвичката 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Знаех си аз, че няма да рискуват да я вдигат ей така. :D Ама то знае ли човек... в такава абсурдна държава всичко може да стане. :x
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ти как си мислиш, че някой ще я вдигне на 130 без да сменат колоосните комплекти и да направят поне ГПР на механиката. А и да ти кажа, 44 120.4 не би трябвало да се прави за 130. Има други Ва машини, които са по - стабилни и непобългарени и преспокойно могат да се "повишат" 8)
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нищо и няма на 44120. Механиката си е добра.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Това, че репера показва 130 не е достатъчно условие. Надписа в кабината за мак. скорост трябва да е сменен а и ако не е с ,,червените колооси" няма 130 дори осите на колоосите да са от ново доставените от Чехия.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С нови оси също ще е до 130. Има и такива машини.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация