Малко Trainspotting от 2-ри декември.Хладната вечер на центр.По ме завари на челните сектори,където с камерата в ръка реших да видя какво е положението.На 4-ти челен бе пристигнал 81295,обслужван от горнооряховската 10017-5+10018-3,която трябваше да се връща като 81296.
През това време 61014-7 докара някакви вагони на 5-ти коловоз.Направих им снимка малко след откачането.Когато видях табелите,разбрах че те са предназначени за 18212,което значеше,че и 10151 утре ще е с композиция.
Проследих "совалката" с поглед и когато тя се "стопи" в тъмнината,забелязах синьожълта окраска.Отидох да видя за какво става дума и попаднах на 46229-1,която кротко и тихо си нощуваше пред депото.
В този момент от 1-ви коловоз започна да се изтегля 10005-0+10006-8,която щеше да обслужва 1641;причината бе ясна-само след минута съобщиха пристигането на Дианата.Настаних се удобно на съседния перон и заех позиция.Предварително за да не измръзна,си бях взел един топъл шоколад от машината в чакалнята.Докато си нагласях камерата,УБВ-то се установи на перона,теглено от 44058-6.Впечатления от Дианата: от влака се изсипаха голям брой пътници,главно ученици с раници и сакове,докато качващите се бяха по-малко и от 20 човека,пътуващите в композицията бяха достатъчни и за един вагон.Такава слаба населеност не бях виждал от месеци насам.Направих още една снимка и тръгнах да се прибирам,понеже студът се засили.
През това време 61014-7 докара някакви вагони на 5-ти коловоз.Направих им снимка малко след откачането.Когато видях табелите,разбрах че те са предназначени за 18212,което значеше,че и 10151 утре ще е с композиция.
Проследих "совалката" с поглед и когато тя се "стопи" в тъмнината,забелязах синьожълта окраска.Отидох да видя за какво става дума и попаднах на 46229-1,която кротко и тихо си нощуваше пред депото.
В този момент от 1-ви коловоз започна да се изтегля 10005-0+10006-8,която щеше да обслужва 1641;причината бе ясна-само след минута съобщиха пристигането на Дианата.Настаних се удобно на съседния перон и заех позиция.Предварително за да не измръзна,си бях взел един топъл шоколад от машината в чакалнята.Докато си нагласях камерата,УБВ-то се установи на перона,теглено от 44058-6.Впечатления от Дианата: от влака се изсипаха голям брой пътници,главно ученици с раници и сакове,докато качващите се бяха по-малко и от 20 човека,пътуващите в композицията бяха достатъчни и за един вагон.Такава слаба населеност не бях виждал от месеци насам.Направих още една снимка и тръгнах да се прибирам,понеже студът се засили.
Малко Trainspotting от днес,5-ти декември.Времето вечерта на центр.Пловдив беше приятно,липсваше студът,сковал тези дни града и реших малко да се поразходя.Взех Bdz_bg за компания и заедно отидохме да видим какво е положението.Изчакахме пристигането на 1623,теглен от 44063-6,ето и снимка.
От 5-ти коловоз заминаваше 80203,теглен от старозагорския 44094-1,с машинист нашият форумец бай Стойчо.Поговорихме си с него,той се оплака за ненормираното раб.време,на което са подложени неговите колеги и той самия в частност и как никой от началниците му не искал да да им влезе в положението.
Изчакахме влакът да замине,както знаем,след пристигането му в Чирпан,машината се откача и изолирана продължава за Сзт,а на сутринта идва нова за 80202.
Най-новата мотриса на депо По вече е факт.Това е 10049-8+10050-6,обслужваща локалния 10243.Направихме една снимка отпред и една отстрани.Наско също не пропусна да се снима пред нея.
В този момент някакъв електровоз се насочи към челните сектори и отидохме да видим какво става.Разгадахме,че това бе 43539-4,готвещ се за 82212.Заснехме го,когато бе прикачен към композицията,съставена от exDB вагоните серия 43 с вратите по средите.През времето,когато машината бе прикачена,в композицията имаше само двама души.
В този момент по уредбите съобщиха пристигането на "Сл.Бряг".Заехме места на перона и той се установи на 1-ви коловоз,точен на секундата,теглен от 46242-4:
http://foto.bg/data/1847/medium/DSC000411.JPG
http://foto.bg/data/1847/medium/DSC000431.JPG
Снимка в минутата преди потегляне.В 5 вагонната композиция(без последния вагон),заминаваща за столицата,пътниците бяха достатъчни и за един вагон серия 63.Общо техният брой бе под 50 човека за целия влак,като не броим обслужващата бригада.Последният вагон бе този за превоз на велосипеди и в него нямаше дори осветление.
Малко след потеглянето на УБВ-то,се натъкнахме на нова изненада и този път поднесена ни от 10-00-ка.От 3-ти челен заминаваше 18212,обслужван от 10001-9+10002-7.Тази мотриса не само,че я виждам за първи път в По,но досега не съм имал възможността да се повозя с нея.Както знаете,разположението на седалките в салона е като на 003+004 и с това тези 10-00-ки се отличават от останалите.
Така Trainspotting-ът завърши и с Наско отидохме на центъра да хапнем нещо.
От 5-ти коловоз заминаваше 80203,теглен от старозагорския 44094-1,с машинист нашият форумец бай Стойчо.Поговорихме си с него,той се оплака за ненормираното раб.време,на което са подложени неговите колеги и той самия в частност и как никой от началниците му не искал да да им влезе в положението.
Изчакахме влакът да замине,както знаем,след пристигането му в Чирпан,машината се откача и изолирана продължава за Сзт,а на сутринта идва нова за 80202.
Най-новата мотриса на депо По вече е факт.Това е 10049-8+10050-6,обслужваща локалния 10243.Направихме една снимка отпред и една отстрани.Наско също не пропусна да се снима пред нея.
В този момент някакъв електровоз се насочи към челните сектори и отидохме да видим какво става.Разгадахме,че това бе 43539-4,готвещ се за 82212.Заснехме го,когато бе прикачен към композицията,съставена от exDB вагоните серия 43 с вратите по средите.През времето,когато машината бе прикачена,в композицията имаше само двама души.
В този момент по уредбите съобщиха пристигането на "Сл.Бряг".Заехме места на перона и той се установи на 1-ви коловоз,точен на секундата,теглен от 46242-4:
http://foto.bg/data/1847/medium/DSC000411.JPG
http://foto.bg/data/1847/medium/DSC000431.JPG
Снимка в минутата преди потегляне.В 5 вагонната композиция(без последния вагон),заминаваща за столицата,пътниците бяха достатъчни и за един вагон серия 63.Общо техният брой бе под 50 човека за целия влак,като не броим обслужващата бригада.Последният вагон бе този за превоз на велосипеди и в него нямаше дори осветление.
Малко след потеглянето на УБВ-то,се натъкнахме на нова изненада и този път поднесена ни от 10-00-ка.От 3-ти челен заминаваше 18212,обслужван от 10001-9+10002-7.Тази мотриса не само,че я виждам за първи път в По,но досега не съм имал възможността да се повозя с нея.Както знаете,разположението на седалките в салона е като на 003+004 и с това тези 10-00-ки се отличават от останалите.
Така Trainspotting-ът завърши и с Наско отидохме на центъра да хапнем нещо.
Trainspotting от гара Бургас,където в ранното студено утро пристигнахме с Bdz_bg,за да проверим какво е положението със скоростите по 8-ма линия.Направихме снимка на нашия 8627,с който дойдохме и се запътихме към чакалнята на топло.Тъкмо се консултирахме за максималните скорости,когато бе съобщено пристигането на 80251.На перона имаше повече от 50-тина души,което говори за доста добра населеност,тъй като мотрисата,обслужваща 80251,след няколкоминутен престой,заминава за Сливен като 80140.
Само след минутка,32051-5+32052-3 се установи на 1-ви коловоз и машинистите хукнаха в другата кабина.Снимка преди потегляне,след което се запътихме към композицията на 8627,която още стоеше на перона.Една обща снимка и една на маневрената 55150-3,която се приготвяше за изтегляне на вагоните.Както се бяхме предварително уговорили,се обадихме на 07,с когото имахме среща и Spotting-ът приключи.
Само след минутка,32051-5+32052-3 се установи на 1-ви коловоз и машинистите хукнаха в другата кабина.Снимка преди потегляне,след което се запътихме към композицията на 8627,която още стоеше на перона.Една обща снимка и една на маневрената 55150-3,която се приготвяше за изтегляне на вагоните.Както се бяхме предварително уговорили,се обадихме на 07,с когото имахме среща и Spotting-ът приключи.
Актуална информация вчера, 22 декември. 
Времето на гара Костинброд беше слънчево и хладно. С 5 минути закъснение през гарата профуча МБВ 490 начело с 45 152. За съжаление турския вагон в състава вече го няма и на негово място отново е сръбският. След това си купих билет до Драгоман за 10208. Влакът пристигна на гарата 3 минути преди време, обслужван от Дезиро. Мотрисите бяха 2. Първата беше горнооряховската 10 027/10 028, която в момента е командирована в София, а втората - 10 031/032. Заминахме от Костинброд навреме. На Петърч влакът беше 2 минути преди време. Там се разминахме с вертука начело с 06 029. На Сливница бяхме отново две минути преди време, но заминахме с 4 минути закъснение, поради разминаване с товарен влак начело с 44 130 и син вагон 47 серия на първа позиция. След Сливница скоростите вече са по-ниски и това определено се усеща. Между Сливница и Алдомировци скоростта по КР е 60 km/h, а между Алдомировци и Драгоман е 70 km/h, докато в предишния ГДВ скоростите в двете междугария бяха с 10 km/h по-високи. След Сливница ми направи впечатление това, че имаше немалко сняг, но и много слънце. На Алдомировци бяхме с 3 минути закъснение. Там се разминахме с изолирана машина, а тя е 44 075:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075571409537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075614534537.jpg
Изненадващо на Драгоман бяхме навреме.
Имаше много сняг, много слънце и сега оттам има няколко снимки. 
Първо по 1-ви коловоз мина маневрен влак начело 06 107 със скорост от около 5 km/h. На втори коловоз разбира се беше Дезирото и му направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075761878287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075799534537.jpg
На 4-ти коловоз се намираше 45 198. На същия имаше и моторна дрезина. Точно преди да се кача в Дезирото направих още две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075879378287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075906565787.jpg
А ето и един поглед към гарата през кабината на машиниста. Снимката е правена през стъклената прозрачна врата към кабината.
Снимка в междугарието Драгоман-Алдомировци (страна Драгоман), както и на разклона към 12 линия. Не си мислете че линията за Бели брег е електрифицирана. Електрификацията е само по първите 200 метра, вероятно за извършване на маневри. Малко преди сп. Сливница, откъм местния индустриален клон мернах товарна композиция. Отпред имаше и закачен дизелов локомотив, но не знам какъв е. На гара Сливница се разминахме с изолиран 55 141 и вертушка с 06 111 начело. В Костинброд бяхме ЦЕЛИ 5 МИНУТИ ПРЕДИ ВРЕМЕ и ни се наложи да стоим 3 минути на входния светофор на гарата, така че на гарата бяхме 2 минути преди време. Разминахме с ПВ10210, обслужван от 33 005/006:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024076229847037.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024076286409537.jpg
Когато бяхме малко преди входния светофор на Волуяк, към посока Разменна се движеше вертушка начело с Р-ка, но не знам коя точно.
На гара Волуяк се разминахме с изолиран 06 029. Надминахме товарачка, теглена от 42 141. Пътническият вагон серия 47, който се вижда, всъщност е в състава на товарния влак начело с 44 130, който видях на Сливница наотиване. На Централна гара София влакът беше 2 минути преди време. 

Времето на гара Костинброд беше слънчево и хладно. С 5 минути закъснение през гарата профуча МБВ 490 начело с 45 152. За съжаление турския вагон в състава вече го няма и на негово място отново е сръбският. След това си купих билет до Драгоман за 10208. Влакът пристигна на гарата 3 минути преди време, обслужван от Дезиро. Мотрисите бяха 2. Първата беше горнооряховската 10 027/10 028, която в момента е командирована в София, а втората - 10 031/032. Заминахме от Костинброд навреме. На Петърч влакът беше 2 минути преди време. Там се разминахме с вертука начело с 06 029. На Сливница бяхме отново две минути преди време, но заминахме с 4 минути закъснение, поради разминаване с товарен влак начело с 44 130 и син вагон 47 серия на първа позиция. След Сливница скоростите вече са по-ниски и това определено се усеща. Между Сливница и Алдомировци скоростта по КР е 60 km/h, а между Алдомировци и Драгоман е 70 km/h, докато в предишния ГДВ скоростите в двете междугария бяха с 10 km/h по-високи. След Сливница ми направи впечатление това, че имаше немалко сняг, но и много слънце. На Алдомировци бяхме с 3 минути закъснение. Там се разминахме с изолирана машина, а тя е 44 075:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075571409537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075614534537.jpg
Изненадващо на Драгоман бяхме навреме.


Първо по 1-ви коловоз мина маневрен влак начело 06 107 със скорост от около 5 km/h. На втори коловоз разбира се беше Дезирото и му направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075761878287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075799534537.jpg
На 4-ти коловоз се намираше 45 198. На същия имаше и моторна дрезина. Точно преди да се кача в Дезирото направих още две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075879378287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024075906565787.jpg
А ето и един поглед към гарата през кабината на машиниста. Снимката е правена през стъклената прозрачна врата към кабината.

http://bgphoto.net/photos/17386/o633024076229847037.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024076286409537.jpg
Когато бяхме малко преди входния светофор на Волуяк, към посока Разменна се движеше вертушка начело с Р-ка, но не знам коя точно.


Един вагон, ама пълен! (4627)
Trainspotting от вчера на гара София. 
Докато Дезирото вървеше бавничко към 2-ри челен коловоз, където трябваше да спре, откъм 6-ти коловоз се показваше БВ7631 за Лом, теглен от 45-ца на депо Мездра:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078139534537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078170940787.jpg
На 1-ви коловоз беше композиран БВ начело с 44 096. Последния вагон беше синьо-жълт серия 43. Беше смесен 1/2 класа и един от директните вагони за Петрич. Като слязох от Дезирото, направих няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078235159537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078261409537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078289378287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078317815787.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078344378287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078371097037.jpg
На 1-ви коловоз изток се намираше Дианата. За моя радост тя беше с 44 134, сдобила се с нови колооси. На 1-ви челен коловоз се намираше електричката за ПВ10115. Тя беше 32 141/142 и вече не изглежда добре. На много места и изографисана.
Чайката беше начело с 44 076. По подробно описание за нея, както и за Янтрата ще намерите тук. И ето че дойде време да се прибирам. Влакът ми беше 10212, заминаващ в 16:58 и докъде пътувах с него ви е ясно на всички. Заминаваше от 5-ти коловоз запад начело с 44 087. През това време закачаха 44 110 на Янтрата. Още две снимки на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024079567190787.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024079629378287.jpg
През това време пък пловдивският файтър 43 533 беше закачен на ПВ30113 за Карлово. За съжаление състоянието на локомотива е много лошо.
Малко преди да се кача в 10212, направих още една снимка на 44 087. Заминахме навреме, но на Костинброд бяхме с 2 минути закъснение, поради многото качващи се пътници по спирките. Снимка на 44 087, токущо докарала влака на Костинброд. И така приключи вчерашният ми трейнспотинг.

Докато Дезирото вървеше бавничко към 2-ри челен коловоз, където трябваше да спре, откъм 6-ти коловоз се показваше БВ7631 за Лом, теглен от 45-ца на депо Мездра:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078139534537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078170940787.jpg
На 1-ви коловоз беше композиран БВ начело с 44 096. Последния вагон беше синьо-жълт серия 43. Беше смесен 1/2 класа и един от директните вагони за Петрич. Като слязох от Дезирото, направих няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078235159537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078261409537.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078289378287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078317815787.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078344378287.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024078371097037.jpg
На 1-ви коловоз изток се намираше Дианата. За моя радост тя беше с 44 134, сдобила се с нови колооси. На 1-ви челен коловоз се намираше електричката за ПВ10115. Тя беше 32 141/142 и вече не изглежда добре. На много места и изографисана.

Чайката беше начело с 44 076. По подробно описание за нея, както и за Янтрата ще намерите тук. И ето че дойде време да се прибирам. Влакът ми беше 10212, заминаващ в 16:58 и докъде пътувах с него ви е ясно на всички. Заминаваше от 5-ти коловоз запад начело с 44 087. През това време закачаха 44 110 на Янтрата. Още две снимки на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024079567190787.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633024079629378287.jpg
През това време пък пловдивският файтър 43 533 беше закачен на ПВ30113 за Карлово. За съжаление състоянието на локомотива е много лошо.
Малко преди да се кача в 10212, направих още една снимка на 44 087. Заминахме навреме, но на Костинброд бяхме с 2 минути закъснение, поради многото качващи се пътници по спирките. Снимка на 44 087, токущо докарала влака на Костинброд. И така приключи вчерашният ми трейнспотинг.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Малко спотинг от вчера:
ПВ 20222 пристигна навреме начело с 43 515 и 6 вагона серия 63 барабар с инвалиден отзад. Снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692125936250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692148592500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692174686250.jpg
БВ 4613 заминаваше от 13-ти коловоз с 5 вагона 74 серия (включително и първокласният) и един инвалиден вагон на първа позиция.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692193905000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692212811250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692230311250.jpg
Докато снимах, един маневрист беше във вагоните на Янтрата и като ме видя как снимам, разбра, че съм жп любител и ми каза, че ако искам мога да вляза във вагона (63 серия) и малко да се повозя, докато 52 066 трябваше да прегарира вагоните от 7-ми на 8-ми коловоз. През това време пристигна Белият Кон начело с 44 131. Машинината изглеждаше ужасно на външен вид. Успях да снимам влака малко преди да потегли.
Както никога приеха влак "Златни пясъци" на 5-ти коловоз. Беше с 44 085 начело. Беше навреме. Първите два вагона бяха за инвалиди.
БВ 1620 също беше точен с 44 078. После пък машината от "Златни пясъци" (44 085) отиде на БВ 5623.
Както вече съобщих, 360 беше с 200 минути закъснение и влаков локомотив 44 073.
Докато спотвах, минаха две товарачки. Едната беше откъм Драгоман с 45 187. Машинистът специално ме помоли да го снимам. Другата товарачка бе откъм Мездра с мездренската 45 160. 44 138 пък се готвеше да обслужва Янтрата. През това време на 13-ти коловоз се намираше ПВ 30113 за Карлово начело с 43 515 и 2 вагона - като един от тях купеен 74 серия и един безкупеен 17 серия.
Отидох към източните коловози и какво заварих там. 46 229 беше на 1623, но все още не я бяха закачили към влака. Направих следните снимки на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692656873750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692627655000.jpg
http://bgphoto.net/phohttp://bgphoto.ne ... 030000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692673436250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692689686250.jpg
10212 се теглеше от 44 078. До Костинброд нямаше нищо особено, освен надминаването на една товарачка с 06 111.
ПВ 20222 пристигна навреме начело с 43 515 и 6 вагона серия 63 барабар с инвалиден отзад. Снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692125936250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692148592500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692174686250.jpg
БВ 4613 заминаваше от 13-ти коловоз с 5 вагона 74 серия (включително и първокласният) и един инвалиден вагон на първа позиция.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692193905000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692212811250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692230311250.jpg
Докато снимах, един маневрист беше във вагоните на Янтрата и като ме видя как снимам, разбра, че съм жп любител и ми каза, че ако искам мога да вляза във вагона (63 серия) и малко да се повозя, докато 52 066 трябваше да прегарира вагоните от 7-ми на 8-ми коловоз. През това време пристигна Белият Кон начело с 44 131. Машинината изглеждаше ужасно на външен вид. Успях да снимам влака малко преди да потегли.
Както никога приеха влак "Златни пясъци" на 5-ти коловоз. Беше с 44 085 начело. Беше навреме. Първите два вагона бяха за инвалиди.
БВ 1620 също беше точен с 44 078. После пък машината от "Златни пясъци" (44 085) отиде на БВ 5623.
Както вече съобщих, 360 беше с 200 минути закъснение и влаков локомотив 44 073.
Докато спотвах, минаха две товарачки. Едната беше откъм Драгоман с 45 187. Машинистът специално ме помоли да го снимам. Другата товарачка бе откъм Мездра с мездренската 45 160. 44 138 пък се готвеше да обслужва Янтрата. През това време на 13-ти коловоз се намираше ПВ 30113 за Карлово начело с 43 515 и 2 вагона - като един от тях купеен 74 серия и един безкупеен 17 серия.
Отидох към източните коловози и какво заварих там. 46 229 беше на 1623, но все още не я бяха закачили към влака. Направих следните снимки на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692656873750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692627655000.jpg
http://bgphoto.net/phohttp://bgphoto.ne ... 030000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692673436250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692689686250.jpg
10212 се теглеше от 44 078. До Костинброд нямаше нищо особено, освен надминаването на една товарачка с 06 111.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Трябва, но очевидно не е. Няма машини и сигурно затова са я пуснали.44142 написа:43515 не трябваше ли да е на ремонт в ПО?
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
VESO написа:43515-6 е на филиално депо Димитровград.От колко време кръстосва из софийско?
това с филиалите от доста време вече не се практикува. 43515 е докарала 30112 и вместо да дреме в депото докато стане време за 30113 е направила тур до лакатник. мисълта ми беше че явно съм се заблудил но колегата 44134 каза че щяли да я правят като 309, а ГПР не се прави за 2-3 дена. явно е била случаен ремонт.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Вчера 309 беше на 8614
http://bgphoto.net/photos/22419/o633026757189998750.JPG
http://bgphoto.net/photos/22419/o633026757189998750.JPG
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори