

И как майстор шоп скъса бандажа на 46-234?Ghost написа:lok43r има и други случаи, но аз визирам изключително серия 46 200 с "майстор" шоп в нея.
Щемпелите са от външния край на бандажа. Ако обвиняваш някой за нещо направо си го кажи, не се прави на остроумен!Ghost написа:Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация.
Като толко сигурен кажи този и този са виновни защото са направили тези и тези грешки.
Кви са тия половинчати работи.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Admin: Успокойте тона, моля и се придържайте към темата! Важи за всички участници в спора!
dido73 за скъсан бандаж не можеш да обвиниш машинист. Причината за скъсване е или в некачествена плавка или в неспазване на стегнатостта при набиване. Но все пак статистиката за скъсани бандажи на 46 200 е интересна. Само по Софийско.
А израза "дървен шоп" е нарицателен. Кадърните вече карат под земята. Отгоре останаха като този http://vbox7.com/play:266b4f6a . Представи си го в локомотив. С мобилен телефон и се хвали как на всякъде е преди време и и изкарал душата на машината. Гордост голяма. Комплексарска работа. Аз това не го одобрявам.
Разбира се има и кадърни машинисти все още.
dido73 за скъсан бандаж не можеш да обвиниш машинист. Причината за скъсване е или в некачествена плавка или в неспазване на стегнатостта при набиване. Но все пак статистиката за скъсани бандажи на 46 200 е интересна. Само по Софийско.
А израза "дървен шоп" е нарицателен. Кадърните вече карат под земята. Отгоре останаха като този http://vbox7.com/play:266b4f6a . Представи си го в локомотив. С мобилен телефон и се хвали как на всякъде е преди време и и изкарал душата на машината. Гордост голяма. Комплексарска работа. Аз това не го одобрявам.
Разбира се има и кадърни машинисти все още.

Последно промяна от Ghost на Съб Дек 26, 2009 8:39 am, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Глобален модератор
Предлагам в по-спокоен тон да се обсъжда повдигната тема!!! Моето становище е че този вид (конструктивно) локомотив не е за нашия профил на пътя в България от една страна и от друга необмислените през годините постоянно променяни товарни норми. Не на последно място" кантаросването", (самообучелите се кантарджии по депата, в последствие изчезнали поради добро заплащане). Тъй че проблемите са комплексни и дори разглеждани по отделно не бива да влагаме толкова яд и злоба! 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Ghost, не съм съгласен, че машинистите са основния проблем на 46200 в София. Ще припомня, че докато машините на бургазлии бяха(и още са) адски неподдържани хигиенно, софиянци безупречно си пазеха работното място и машините, които работят в Сф са изключително чисти. Освен това, тенденцията за късане на бандаж си има друго обяснение - кривите по 5-та, където тези машини предимно се ползват. Бургазлии си имат едно - две рамена, по които се карат влакове с 46-та серия. Освен това, интензитета на натовареност на шопските 46200 е немалък. По някога се правят по 400 км на повеска, имам явни примери за това. Тъй, че не може да се съди кой е майстор и кой не по това, колко бандажа имало скъсани в еди кое си локомотивно депо.
64.19
lok45111 не си чел добре горните ми постове. Обясних коректно за късането на бандажи. Но това за чистотата е смехотворно. В София досега локомотив 46 200 не е измиван външно. 46 205 вървя седмици неизмита след удар на крава. Да не споменавам миризмата. Ако имаш предвид вътрешно чистене да там, си прав. Така ги чистят,че не оставят и шунтовете по апаратните шкафове и някое друго въже по заземителните щанги.
За тяговите рамена, километри и норми също имаш невярна информация.
Последните постове трябва да се преместят в "46 200 в Сф"
За тяговите рамена, километри и норми също имаш невярна информация.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
44142 "Баш Електровозаджия" . Депо София е известно на "Иван Вазов 3" като Бермудския триъгълник. Каквото влезе повече не излиза.
Аз например мога да напиша само хубави неща за депо ГО. Но както е тръгнало от целият форум струи един такъв хладен негативизъм. Всички пишат само за негативната страна на БДЖ. Получава се нещо като новините. Бих се радвал ако някой пусне тема "Градивното в БДЖ". И отново нещо негативно омазахме цялата тема с философии. А идва пак сняг и като се почне Н12, Н22, Н28 и честити празници.
Аз например мога да напиша само хубави неща за депо ГО. Но както е тръгнало от целият форум струи един такъв хладен негативизъм. Всички пишат само за негативната страна на БДЖ. Получава се нещо като новините. Бих се радвал ако някой пусне тема "Градивното в БДЖ". И отново нещо негативно омазахме цялата тема с философии. А идва пак сняг и като се почне Н12, Н22, Н28 и честити празници.


Администратор
Този форум е позитивно настроен към БДЖ, но негативно настроен към междудеповските войни.Ghost написа:44142 "Баш Електровозаджия" . Депо София е известно на "Иван Вазов 3" като Бермудския триъгълник. Каквото влезе повече не излиза.
Аз например мога да напиша само хубави неща за депо ГО. Но както е тръгнало от целият форум струи един такъв хладен негативизъм. Всички пишат само за негативната страна на БДЖ. Получава се нещо като новините. Бих се радвал ако някой пусне тема "Градивното в БДЖ". И отново нещо негативно омазахме цялата тема с философии. А идва пак сняг и като се почне Н12, Н22, Н28 и честити празници.
УТРЕ ЩЕ ЧИСТЯ!
64.19

Администратор
Информация
Модератори