От своя страна 70107 трябва да пристига в София не по-късно от 5.45, иначе го гази 383.

Стига сте планирали Bc, защото БДЖ няма такива. Нека най-накрая да удължат маршрута на 2681/2682 до Видин с директни B за Берковица и Лом. По претъпкан влак няма да има за Бс. А ако е рекъл Господ и WL и Bc ще се напълнят, ако бъдат купени.lok45111 написа:И още една идея за привличане на пътници от този регион!
В активния летен сезон от 15.06 до 15.09. би било възможно да се създаде директна връзка на дунавския град с Бургас. ЗА целта е удачно да се реализира пътуване на директен кушет вагон както следва:
Вн - Сф на влак 7625 и Сф - Бс на влак 8627
Бс - Сф на влак 8686 и Сф - Вн на влак 7620
Редно е да се обсъди ефективността на подобна оферта и същата да бъде предложена по официален път на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за разглеждане и становище. Ако нещата се наредят добре, още това лято би могло видинлии да се радват на приятна, бърза и удобна връзка с морските ни курорти.
Това вече е въпрос от друго естество,който едва ли е в нашите компетенции.Смятам,че много погрешно се интерпретира понятието извънреден влак в България. Дори смятам,че то изобщо е доста позобравено, както теоретически,така и на практика.През лятото от край време се движат само двойката 8686/8687. Влаковете Плевен - Бургас -Плевен са с крайно нерегламентиран статут и това се видя миналото лято.Моето мнмение е,че е наложително назначаването на допълнителни влакове по празниците и през лятото,но явно непрекъснатите икономии си казват думата.Само че докато БДЖ икономисва, повечето от големите играчи на автобусния пазар се готвят да пускат допълнителни курсове по най-натоварените си дестинации.Saruman написа:То не се и знае дали в ГДВ 2010 2681/82 ще се движи! В ГДВ 2009/08 не се е движил!