Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Много ми допада тази идея за връщането на двата нощни пътнически влака. Нека обаче 70106 да тръгва от София в 23.15, който дефакто до Мездра ще се движи по трасето на вече спрения 4626, за да извозва късните работници от дефилето. Часът на заминаване на 2627 да бъде изместен в 23.45, като от гара Мездра вече влиза в сегашното си разписание, тъй като се премахват спиранията до Лакатник поради наличието на 70106.
От своя страна 70107 трябва да пристига в София не по-късно от 5.45, иначе го гази 383. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Възможен е и този вариант, при който 70106 да тръгва в 23:15, като съответно ще пристига и по - рано във Видин. 70107 ако се бутне малко по - рано, също може да да се впише на мястото на 20200 добре. Спиранията на 2627 до Лк са ненужни ако се пусне нощния пътник за Видин, поради което и той може да се оптимизира доста.
64.19
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Много добро предложение от страна на Марио.Ако не се лъжа, Весо от край време лобира за възобновяването на тези нощни пътнически влакове,уникални по рода си,които за съжаление отдавна не се движат вече.Ако не ме лъже паметта за последно присъстваха в ГДВ 2001.Много добре е мотивирано движението на 70106/70107 като особен чар на предложението се придава от идеята за бистрото към състава.Хубаво е,че се изчакват в София късно пристигащите влакове от провинцията,за да се запълни максимално капацитета от желаещи да пътуват през нощта към Враца ,Лом ,Монтана и Видин.Още повече,че не съществува реална алтернатива да тръгнеш сутринта с влак от София за Видин и да пристигнеш по-рано от 12:05 (когато по разписание пристига 7620). Съгласен съм и с идеята,че трябва сериозно да се преосмисли и графика по втора линия.През определени интервали от денонощието там има влакове буквално един след друг ,а после няма такива с часове.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Може да се помисли и е редно дори, за един проектен ГДВ по 7-ма. Има влакове, които трябва да се коригират доста. Освен това между Бр и Вн е редно да има мрежа от пътнически влакове, обслужващи пътниците от/за малките населени места и да се премахнат спиранията на тези места от бързи влакове. Редно е да има и един чифт "ускорени" бързи влакове със спирания само на Вц, Бо, Бр и Вн. Редно е тези влакове да тръгват в удобно време от Сф, съответно Вн, например един такъв влак, тръгващ от Вн в 5:45, и пристигащ в Сф в 10:00 и обратно от Сф в 17:00 и пристигащ във Вн в 21:15.
64.19
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Движението между Видин и Брусарци на крайградските пътнически влакове трябва да бъде изградено на принципа ,който се движат 70241 и 7621. Пътническият влак да върви пред бързия и така да поема пътниците от малките населени места ,които после ако искат да продължат пътуването си могат да се качат в Брусарци или Бойчиновци . В обратна посока по схемата първо минава бързия,а след него заминава КПВ-то за изозване на пътниците към малките селища.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И още една идея за привличане на пътници от този регион!

В активния летен сезон от 15.06 до 15.09. би било възможно да се създаде директна връзка на дунавския град с Бургас. ЗА целта е удачно да се реализира пътуване на директен кушет вагон както следва:

:arrow: Вн - Сф на влак 7625 и Сф - Бс на влак 8627
:arrow: Бс - Сф на влак 8686 и Сф - Вн на влак 7620

Редно е да се обсъди ефективността на подобна оферта и същата да бъде предложена по официален път на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за разглеждане и становище. Ако нещата се наредят добре, още това лято би могло видинлии да се радват на приятна, бърза и удобна връзка с морските ни курорти.
64.19
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Хубава идея.Още по-хубаво ще бъде,ако се намали времепътуването между Видин и София и ако може 7625 да има малко по-късен час на тръгване за столицата.Сякаш 16:08 ч е доста раничко,но явно текущото състояние на инфраструктурата на този етап не го позволява.
Мнения: 63
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 8:12 pm
Местоположение: Sofiya

Мнение от desiroml »

lok45111 написа:И още една идея за привличане на пътници от този регион!

В активния летен сезон от 15.06 до 15.09. би било възможно да се създаде директна връзка на дунавския град с Бургас. ЗА целта е удачно да се реализира пътуване на директен кушет вагон както следва:

:arrow: Вн - Сф на влак 7625 и Сф - Бс на влак 8627
:arrow: Бс - Сф на влак 8686 и Сф - Вн на влак 7620

Редно е да се обсъди ефективността на подобна оферта и същата да бъде предложена по официален път на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за разглеждане и становище. Ако нещата се наредят добре, още това лято би могло видинлии да се радват на приятна, бърза и удобна връзка с морските ни курорти.
Стига сте планирали Bc, защото БДЖ няма такива. Нека най-накрая да удължат маршрута на 2681/2682 до Видин с директни B за Берковица и Лом. По претъпкан влак няма да има за Бс. А ако е рекъл Господ и WL и Bc ще се напълнят, ако бъдат купени.
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В момента нямам впечатления , но до преди няколко месеца последният вагон в директната група за Силистра , прикачана към Кардама беше кушет , а не спален вагон. Лично съм виждал , че се водеше серия 40 и означението му бе "Bcme".Значи може би са останали няколко.

Идеята за удължаване маршрута на изънредните нощни влакове от Плевен за Бургас и продължаването им до Мездра и Видин не е лоша идея , само където времепътуването ще бъде доста голямо за пътуващите към морето жители на Северозападна България.Тук нека нашите графисти Ивайло от Костенец и Rexkos изготвят примерни разписания и отговорят на въпроса дали 2682 може например да продължи до Враца , където вагоните му да бъдат прикачани на 7620 и по аналогия 7625 пак до Враца да вози групата на 2681 , която след това да потегля към Плевен и Бургас.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Кушети има няколко. За Силистра вече пътува спален вагон, тъй, че това значи още два свободни кушета от този състав. Видин - Бургас е добра дестинация и мисля, че в летния сезон ще има достатъчно желаещи да се качат и да пътуват удобно до морето без прекачвания.
64.19
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Мисля,че предложението на Марио за директен вагон по реалцията Видин - Бургас чрез влаковете 7625/8627 е някакси по-щядящо пътниците от идеята за обвръзка на 7625 и 2682.Вярно,че времепътуването ще бъде общо взето същото и в двата варианта,но да не забравяме,че извънредния влак от Плевен заминава малко след 382, а ако ще се удължава този влак от Мездра доста трудно ще се избегне дублирането с международния за Москва.Може би все пак е хубаво да се помисли и за дневен влак от Северозападна България към Южното Черноморие.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

То не се и знае дали в ГДВ 2010 2681/82 ще се движи! В ГДВ 2009/08 не се е движил!
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Saruman написа:То не се и знае дали в ГДВ 2010 2681/82 ще се движи! В ГДВ 2009/08 не се е движил!
Това вече е въпрос от друго естество,който едва ли е в нашите компетенции.Смятам,че много погрешно се интерпретира понятието извънреден влак в България. Дори смятам,че то изобщо е доста позобравено, както теоретически,така и на практика.През лятото от край време се движат само двойката 8686/8687. Влаковете Плевен - Бургас -Плевен са с крайно нерегламентиран статут и това се видя миналото лято.Моето мнмение е,че е наложително назначаването на допълнителни влакове по празниците и през лятото,но явно непрекъснатите икономии си казват думата.Само че докато БДЖ икономисва, повечето от големите играчи на автобусния пазар се готвят да пускат допълнителни курсове по най-натоварените си дестинации.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Понеже няма 2681/82 не пускат и чифта 42281/82! А с този чифт, ако го има пътниците само лятото могат да правят връзка с 4646/47, например в момента не могат. :(
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

През лятото от край време се движат само двойката 8686/8687
Това лято се движи само няколко дни.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация