Напълно съм съгласен с мненията на Марио,на Весо и на bdz_bg
До 2000-ната година имаше 3 чифта ПВ и 4 чифта БВ СОФИЯ-ВИДИН и няколко чифта КПВ и всички влакове бяха пълни,доста хора се возеха.Какво стана, тогавашните шефове решиха да съкратят доста от влаковете, и то не само по 7-ма ,а и по другите жп линий,като си мислеха ,че по този начин ще намалят загубите.
Но не се случи точно така,а изгониха народа от влаковете и той се втурна към автобусите,пък сега давай да гоним клиентите да ги връщаме на влака. С три УПВ на денонощие как ще стане това?
Както каза Весо,от 06:12 сутринта ,влак за София има чак в 12:45 на обяд.При положение,че автобуси от 04:00 сутринта има на всеки час и пътуват до столицата за 3 часа и 45-50 минути.Ако не се ускорят влаковете,поне с редуциране на спирките и престойте,и ако не се обновят композицийте с малко по прилични вагони,влака рискува да загуби войната с автобуса окончателно.
За съжаление,това е горчивата истина!
Час по-скоро трябва да се вземат мерки,с по-добра търговска политика и масирана реклама,ако БДЖ иска да съществува,иначе компанията рискува да се случи сценария, който посочих по-горе!
