
Техник
Е, как ще успее да се нагрее толкова, като при 75 градуса ще светне 825 (826) (ако е изправна). И според мен е следствие, а не причина.borislaviv написа:Струва ми се,че запалване на маслото е следствие, а не причина за пожара.То от искра няма как да се запали, това не е бензин. Неговата пламна точка е 156 градуса. Значи за да се запали е нужно да се нагрее до такава температура.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
То маслото не се е нагряло толкова в трафа. Стига да има пожар около трафа и веднага съединенията към радиаторите заминавават. От там нататък е ясно.
Последно промяна от 44142 на Сря Дек 02, 2009 8:05 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Според мен може да е от АТП-то или от вентилатор но разбирасе има и хиляди други причини. Мисля си за АТП-то понеже за 1 седмица 4 локомотива сринаха контакти на АТП-то. borislaviv да те питам когато залепне контакт на контакторния блок и потекат резисторите, остатъците от тях само върху АТП-то ли падат или и надолу около трафа.

Предлагам със следващите кадри, взети от railwaymodeling галерията да си спомним за лок 45 167 с добро докато се движеше: 
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-20.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-21.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-81.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-96.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-204.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-242.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-247.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-292.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-295.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-305.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-323.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-327.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-329.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-331.html

http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-20.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-21.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-81.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-96.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-204.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-242.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-247.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-292.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-295.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-305.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-323.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-327.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-329.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-331.html
Аз съм виждал много изгорени съпротивления,но обикновенно проводника си стои по тях, защото когато залепне контакт- а то се получава в повечето случаи при набиране или сваляне на позиции, тогава се получава все едно е междувитково късо и изключва от 008 или 009. И с това се предотвратява по-нататъшното нагряване на съпротивленията. На мен се е случвало да ми залепне контакт при проба на АТП.Значи за няма повече от секунда-две съпротивлението се нагрява до бяло.Добре че имаме методика. Докато един набира позиции, друг стои до вратата на непроходния коридор,като предварително я е отключил и само я натиска да не излючи ГВП. В случай на опасност само я отваря.44142 написа:Според мен може да е от АТП-то или от вентилатор но разбирасе има и хиляди други причини. Мисля си за АТП-то понеже за 1 седмица 4 локомотива сринаха контакти на АТП-то. borislaviv да те питам когато залепне контакт на контакторния блок и потекат резисторите, остатъците от тях само върху АТП-то ли падат или и надолу около трафа.
И аз ще го помня.Nikss написа:Предлагам със следващите кадри, взети от railwaymodeling галерията да си спомним за лок 45 167 с добро докато се движеше:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-20.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-21.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-81.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-96.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-204.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-242.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-247.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-292.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-295.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-305.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-323.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-327.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-329.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-331.html
http://bgphoto.net/photos/1565/o633412145697500000.jpg
От него са ме снимали , докато снимам , Наско го е уловил в най - добрата светлина , а последната ми среща с него бе тук.На Пловдив така и не го дочаках да докара Чайката.

Не е чиста монета, но се носи информация за залепнали контакти на АТП и последващо разтопен(и) преходен(ни) резистор(и). Така чух.
Резисторите са капали по трафа (страничните резистори капят точно в казана на трафа). При 44-118 имаше подобен проблем, но диференциалната защита беше задействала и спасила положението. Помня, че единия резистор беше тръгнал да се топи на 44-118 от изпаднал контакт на контактор.
borislaviv може да каже точно кой контакт беше, щот тя се върна на буксир до ГО.
Мисля, че диференциална трябва да задейства.

borislaviv може да каже точно кой контакт беше, щот тя се върна на буксир до ГО.
Мисля, че диференциална трябва да задейства.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
На S2. Но другите щети бяха минимални и за 3 часа беше ремонтирана.Във всички положения на залепване на контакт защита трябва да го лови- диференциална или максимално-токова.Няколко пъти съм виждал и задействан Бухолц. Явно при това положение става дъга на ролката.Единственото положение да не се задейства някоя защита, според мен е ако залепне контакта на сваляне на позиции и то точно когато остава на нулева позиция. Тогава целия ток ще си тече през съпротивленията и те ще си греят и капят, защото тогава няма да има смесване на четни и нечетни позиции-т.е. късо в изводите.dido73 написа:Не е чиста монета, но се носи информация за залепнали контакти на АТП и последващо разтопен(и) преходен(ни) резистор(и). Така чух.Резисторите са капали по трафа (страничните резистори капят точно в казана на трафа). При 44-118 имаше подобен проблем, но диференциалната защита беше задействала и спасила положението. Помня, че единия резистор беше тръгнал да се топи на 44-118 от изпаднал контакт на контактор.
borislaviv може да каже точно кой контакт беше, щот тя се върна на буксир до ГО.
Мисля, че диференциална трябва да задейства.
Информация
Модератори