Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:
Дано някой се сети сега да извади 097 от оградата на депо По и да я пратят и нея за ремонт.


Дай пари... и ще идеш и до Луната.
Аз ако имах щях да купя цялото БДЖ брато. :D Желание има, ама пусти пари няма. А за Луната добра идея. :lol:
Иначе за 057 и 133 не може да се каже изобщо, че са готови... само талигите им са събрани и ще им ги сложат, за да може да ги транспортират да се движат в състава на някой ДТВ за Русе като вагони както стана с 44 089 когато я пратиха. Общо взето само са ги подготвили за сложната операция, която предстои да претърпят, а тя няма да е никак лека и кратка. :? Иначе талигите би трябвало да са пипнати щом им предстои такъв голям преход (транспортиране), но и в Русе няма да ги оставят непокътнати. 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Някъде през Февруари или Март беше лок 44089 имаше рекламация и от ЖПЗ дойдоха да я оправят. Тогава ми казаха, че се работело по смяната на кабелажа на 133. Обаче да смениш целия кабелаж на лок не става бързо, още повече когата работниците се броят на пръстите на едната ръка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Някъде през Февруари или Март беше лок 44089 имаше рекламация и от ЖПЗ дойдоха да я оправят. Тогава ми казаха, че се работело по смяната на кабелажа на 133. Обаче да смениш целия кабелаж на лок не става бързо, още повече когата работниците се броят на пръстите на едната ръка.
На 133 сменят целия кабелаж. На 057 вероятно ще се смени само силовия и част от командния. Според финансовото състояние на заявителя.
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Оперативният кабелаж е подготвен за цялостна смяна на 44-057.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:Оперативният кабелаж е подготвен за цялостна смяна на 44-057.
Дефакто и 057 и 133 минават КР-2, така ли да го разбирам?
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Да.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Колоосите са нови но на талигите не е извършван ремонт , след като дойде в Русе ще ги разглобим за ремонт. Лок.44-057 ще остане за транспортиране след Нова година.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:Колоосите са нови но на талигите не е извършван ремонт , след като дойде в Русе ще ги разглобим за ремонт. Лок.44-057 ще остане за транспортиране след Нова година.
Транспортирането на 133 как ще се извърши? С намалена скорост и специален влак или като вагон в състава на редовен товарен влак?
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

На товарен влак.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Една ПО бегачка. Лок е отличен и има страшен реостат но все пак е минал КР в горна. Вчера се разписа на влак 3601-3602.
http://lok45.hit.bg/DSC02454a.JPG
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

А този локомотив когато го докараха е бил поне 2 години на ограда в депо Пловдив.Не подписах приемателния протокол, така както е по правилник за капитални ремонти. Там пише,че локомотив за ремонт се приема при условие да е окомплектован с всички възли и агрегати в ремонтопригодно състояние.А те изпратиха части от 42 серия, колкото да отбият номера.После след приемането на ремонтирания локомотив бяха безкрайно благодарни и ни пратиха и 44-134, който също възстановихме и 44-133,но вече конюктурата беше друга.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Те много ПО лок минаха през ГО. 060,082,099,128,132,134 и 167
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Със 133 работата обаче се разсъхна. Навсякъде има криза за части. От ЖПЗ се оплакваха, че 057 и 133 са били в насипно състояние. Все едно някой е наринал с лопата възлите в машинното. 45187 когато отиде в Русе за СР се хванали за главата, че локомотива е без спирачни контактори.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

От депо Пловдив ,когато дойде за ремонт 45-187.2 наистина липсваха спирачните контактори защото ни бе казано ,че не се ползува реостатната спирачка на машините на депо Пловдив и е без значение от коя ще смъкнат 5бр. спирачни контактора.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

До седмица ни доставиха липсващите контактора за спирачката.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация