Експреси няма как да имаме, даже и ИнтерСити не става от тях - най-добрата средна скорост е била на ЕВ801/802 Сл.Бряг - 88-89км/ч, А в участъка Вл.Павлов Пловдив е достигала 95км/ч, по 2ра ако го няма искърското дефиле може и да се получи.........lok43r написа:Не е ли още по-просто да се възстановят проектните скорости по 1, 2 и 8 линии и пак да имаме експреси![]()
![]()

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Не мога да оспоря казаното от теб по никакъв начин, защото си напълно прав.07 написа:Експреси няма как да имаме, даже и ИнтерСити не става от тях - най-добрата средна скорост е била на ЕВ801/802 Сл.Бряг - 88-89км/ч, А в участъка Вл.Павлов Пловдив е достигала 95км/ч, по 2ра ако го няма искърското дефиле може и да се получи.........lok43r написа:Не е ли още по-просто да се възстановят проектните скорости по 1, 2 и 8 линии и пак да имаме експреси![]()
![]()


Администратор
Спиранията на Вл. Павлов в повечето случаи са излишни. Има и други интересни неща в новия ГДВ 2010 и в плана за композиране на влаковете:gu6terov написа:Сега забелязах че бързите влакове с малки изключения няма да спират на Владо Павлов






64.19

По първите 3 точки съм съгласен, но за 4-тата съм твърдо против. Бих се съгласил да пуснат нови вагони единствено на 7621/7624 тъй като те не спират по селата и т.н. където бабки, дядовци и т.н. се качват с разните му оръжия на труда, зайчета и какви ли още не животинки. Смятайте какви ще станат вагоните само за 1 месец. Но като е решил да си троши главата. Докато не се променят разписанията на влаковете най-вече откъм спирания и докато не се завишат скоростите до проектни и дума не може да става за пускане на такива модерни вагони. Още повече, че дори и да бъдат вдигнати скоростите до проектни пак няма да има кой знае какви по-високи скорости от сегашните... по 7-ма линия единствено между М и Вц проектната е 100 km/h, а 120 km/h могат да бъдат достигнати между Сфв и Ил. Коментарът оттук нататък оставям на вас, вместо да се пуснат на наистина нуждаещите се от подмяна на съставите влакове, те биват пуснати точно там, където не трябва. Решението казах какво е, можеше да се изчака още няколко месеца когато стари 63, които са извадени от употреба след подмяната на състава примерно на Чайката, ще минат ревизия, ще им се смени тапицерията и ще бъдат пуснати за Видин като имат такъв зор. Неефективно е да се пускат вагони за 160 km/h по линия където няма V>80 km/h. Със старите 63 вибрациите няма да ги има пък и няма да се пътува в чак толкова мръсни вагони. И за да не сме толкова консервативни аз бих жертвал едното бистро на Златните и бих го дал, за да му е приятно на тоя шеф и дано е доволен от това, което постигна.
Изобщо тоя, който е разпоредил това има ли акъл в главата си? Е явно няма и му пожелавам да не види бял ден, разсипници такива. Съсипаха цялата железница, а сега когато правим първите крачки към пускането на вагони, отговарящи на съвременните изисквания за безопасност и комфорт излиза някой си шеф, който трябва да си пътува до Видин и то задължително с новите вагони. Ами защо колеги не направим една жертва и не му пуснем и бистро? Така пътуването му ще е изпълнено до край с приятни емоции.
Изобщо тоя, който е разпоредил това има ли акъл в главата си? Е явно няма и му пожелавам да не види бял ден, разсипници такива. Съсипаха цялата железница, а сега когато правим първите крачки към пускането на вагони, отговарящи на съвременните изисквания за безопасност и комфорт излиза някой си шеф, който трябва да си пътува до Видин и то задължително с новите вагони. Ами защо колеги не направим една жертва и не му пуснем и бистро? Така пътуването му ще е изпълнено до край с приятни емоции.

Сутринта говорих с моят познат от Дирекцията - най - вероятна дата за последното заседание на комисията се спряга 14-ти декември , но окончателно трябва шефът да им каже , за да имат време да се подготвят.На това заседание могат да се правят процедурни предложения , затова казвайте отсега какви влакове предлагате за замяна да кажа на момчето да предлага.Мисля , Чайката да е единият от тях.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ето как изглежда талигата на вагоните на Белия кон.И пожарната кола трябва да следва влака от София до Пловдив. 

Не видях коментари за трамвайното движение Перник-София. В сегашния график са 35 (не броя 50204, който беше преместен да тръгва от Радомир). В ГДВ 2010 са 25 КПВ-та. Дано да са подбрали внимателно теслата, т.е. за тези, които пътуваха празни. От новия график 50204 става 50250, предполагам пак ще пътува композицията от Перник до Радомир, за да го поеме.

Информация
Модератори