Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година" 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:
borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година" 8)
Ремонта си има технологични срокове, които не могат да се съкратят толкова лесно. Ако се работи на агрегатно - възловия принцип е лесно, но при тая криза, по депата вече никой не би се нахванал да поддържа резерв от възли, които при влизане на голям ремонт да се качват директно на локомотива.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
На 126 уплътниха ли 1-ва кабина? И ми е интересно, черна гъба остана ли на таз машина 8)
126 не е чак толкова неплътна, има какво да се желае, надявам се, че сега при ГПР-то ще я оправят, а иначе черните гъби за ГВП ги махнаха още при ПР-то миналата година. :wink:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

lok45111 написа:Тази защита отдавна не работи и като неефективна примерно в ЖПЗ щяха да я махнат също. Обаче въпроса е защо този, който я сваля не си възстановява връзката на пр. 500 с пр. 600?
Връзките са си възтановени на пианото. Мост между 500-600.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Неможе да е определен човек. Това явно се сваля по депата понеже на М, ГО и СФ лок съм забелязъл да липсва.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Не може да е при нас.Ние първи забелязахме липсите,понеже на всяко ТП проверяваме реостата и видяхме че не събира.Обаче това е свършено в много кратък срок, защото практически на всяко ТП откривахма липса.Явно е била някаква кампания, но с неясна цел.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Странно. От СФ липсва карантията на противобуксовъчната само на 44087 и 45152. На другите лок си стоят платките и трафчетата. Като се замисля, найстина на повечето ГО лок липсва противобуксовъчната. Същото е и при М лок.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

borislaviv имаш ли спомени 44088 когато се запали преди години каква беше вероятната причини и да опишеш евентоално щетите ако си работил по възтановяването и. Помня, че в Го я възтановяваха и ужким трябваше да остане в ГО лок но го пратиха по ВА.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Не искам бепричинно да обвинявам мездренци, но като си помисля за тяхната ненавист към RFT-та, още повече, че те почнаха да изчезват точно по това време.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44142 написа:borislaviv имаш ли спомени 44088 когато се запали преди години каква беше вероятната причини и да опишеш евентоално щетите ако си работил по възтановяването и. Помня, че в Го я възтановяваха и ужким трябваше да остане в ГО лок но го пратиха по ВА.
Да, ние я възстановявахме. Мисля, че беше 1998 година. Пораженията бяха най-много около първи изправителен мост страна към трансформатора. От огъня се бяха разтопили радиаторите на диодите и бяха потекли като ручей надолу. Освен това лопатките на хоризонталния вентилатор също бяха разтопени и бяха застинали в причудливи форми. Можете да си правите изводи какви температури са вилняли. Мисля че го изкараха по технически причини- т.е. термин когато не могат да открият истинската причина. Въпреки, че имаше делегация от поне 20 човека, които цял ден се вряха в чернилката. Един спомена, че огънят вероятно е тръгнал отвън през отвора на долния вентилатор и влязъл в машинното отделение. Но това си остана предположение.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

115 е запалила контакти на АТП - в момента е в Подуяне. Вътре пейзажа е като на Боровец :D .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

amon написа:115 е запалила контакти на АТП - в момента е в Подуяне. Вътре пейзажа е като на Боровец :D .
Тя мисля,че е командирована при вас.Сигурно голямо духане ще падне, докато се изчисти прахоляка.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя вече 3-4 месеца е в командировка. :)
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Вчера я отворихме, днес е духана. Лошото е, че не е само тя - 87 е същата ситуация. Имаме прогрес щом взеха да се палят по две на ден :D.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:Тя вече 3-4 месеца е в командировка. :)
44 115 ще мине към Депо София, ама и предстой голям ремонт..
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация