


Администратор
Снимките са интересни. За съжаление вече действащ 04 няма да видим, както са тръгнали работите. Жалко е, че локомотивите, с които е поставено едно ново начало в пътническата служба - "Варна експрес" без спиране от Сф до Ва, са изоставени на произвола на съдбата. Видяхме какво стана с 18-011, нищо чудно утрешния ден през ръцете ми да мине и протокол за брак на една от двете 04-ки. Сакън, дано не се случи това!
64.19


Администратор
Nikss написа:Както са го подкарали - нито възстановяване, нито нещо друго, което ще помогне за опазването, май краят не е далеч за съжаление.Средно положение няма.
Че ще се възстанови 04 012.1, ще ес възстанови, рано или късно. В момента причините това да не се случва са няколко:
1. Нехайството на Отдел "Музейно дело", ръководен от Р. Вълчева;
2. Недаването на разрешение, бригадата по възстановяване да работи по допълнително споразумение съгл. Чл. 110 от КТ;
3. Финансовата криза в БДЖ(
4. Липсата или недопускането на външни заинтересовани организации и/или дружества;
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
В случая с 04 012.1, Вълчева нито може да помогне, нито да навреди.Labros написа:Бре, тая Вълчева до кога ще продължават да я търпятСума бели сътвори.
Labros написа:Относно възстановяването на 04 012.1 работата е много. По обем ми се чини, че ще е заводски.
Машината може да мине с подемен ремонт на коша и капитален ремонт на оборудването. По - голям проблем е набавянето на липсващите елементи.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За да се види какво липсва и какво трябва да се замени, трябва да се направи обстоен опис. После вече да се тръгне да се събират частите. Някой бе споменал, че в Долапите е имало части, така че няма да е лошо след приключване на описа, да се иде до там и на място да се провери дали все още тъдява има нещо останало. Иначе трябва да се импровизира.
Опис има изготвен от много време и липсите се знаят.Labros написа:За да се види какво липсва и какво трябва да се замени, трябва да се направи обстоен опис. После вече да се тръгне да се събират частите. Някой бе споменал, че в Долапите е имало части, така че няма да е лошо след приключване на описа, да се иде до там и на място да се провери дали все още тъдява има нещо останало. Иначе трябва да се импровизира.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

От преди ~ месец някъде са снимкатe.
http://img37.imageshack.us/i/04072009554r.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/04072009555.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/04072009554r.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/04072009555.jpg/

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Момчета,
по повод снимките от сайта "Нашето Детство", да отбележим, че са взети от http://www.90minuti.info/bgrail/ на потребители ПЖИ43в и VESO.
Ето още малко картинки със същият ЛюБИМ ЛОКОМОТИВ
http://detstvoto.com/index.php?newsid=2361
И страничка от стар Буквар, където кой е нарисуван начело на Влака на 15та стр http://detstvoto.com/index.php?newsid=141
Великаа машина, отвела ме къде ли не...
Поздрав!
по повод снимките от сайта "Нашето Детство", да отбележим, че са взети от http://www.90minuti.info/bgrail/ на потребители ПЖИ43в и VESO.
Ето още малко картинки със същият ЛюБИМ ЛОКОМОТИВ
http://detstvoto.com/index.php?newsid=2361
И страничка от стар Буквар, където кой е нарисуван начело на Влака на 15та стр http://detstvoto.com/index.php?newsid=141
Великаа машина, отвела ме къде ли не...
Поздрав!
Колеги, търся схема на "екстериора" на магистрален дизелов локомотив серия 04? Никъде не съм виждал, а ще ми трябва.

От създаването си през 1885 г. БДЖ е имал в екплоатация дузини парни , дизелови и електрически локомотиви . Локомотивните депа в България са основни бази за ремонт и експлоатация на всички тези тяги и нито едно няма пълната колекция на всички локомотиви , които е експлотатирало през всиките тези години . Останали са единични бройки от няколко парни локомотива , който случайно не са отишли за скрап и то за жълти стотинки . Големите европейски компании си имат музейни екпонати , който придават гордост на тези компании , където можеш да се върнеш назад във времето и да видиш на живо как са изглеждали първите машини чак до наши дни . Ще бъде много добре да може да се видят и вагони не само локомотиви и дано музейния отдел в БДЖ да почнат да си вършат работата , като запазят поне това което е останало . Само диваците и варварите не си пазят историята . Изключам жп музея в Русе що той прилича повече на частна колекция от малък брой локомотиви и вагони , защото не пълна колекцията .[/list]
търся жп фото моделки
Информация
Модератори