

Това е добре, че ги правят. 554 щом я няма на редицата и тя би трябвало да е вкарана да се прави. 523 да я изтърбушат и да стегнат и 543. А 146, 147 и 170 вероятно ще се правят след като излязат 181, 182 и евентуално 172 или 174. 45 193 да я пратят в Русе. Малко в повечко ще им дойде като идат 057 и 133 за КР и се вясне и 193, пък и още една камара машини за СР от други депа както са спряни и стой та гледай чудеса. 


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Трябва да се работи и да има влакове а като няма машини лошо няма и работа. В Русе като съдя по 45-199 са професионалисти и само да има превеждане на пари за всичките машини ще работят на две смени и пак ще смогнат.

Машината от Кардама 2637 отива изолирана до Варна и връща Златните в София.Машината на 2613 като го докара в морската столица връща другия "Кардам" 2636.По график са на депо София , но да видим от декември какво ще ги правят.Аз лично съм против да има размествания , защото колкото пъти съм засичал 2602 със СФ машина , толкова ускореният цепи секундата в София (за кардамските мога да кажа същото).За определен период , когато 2602 бяха с ГО машина , пристигаха в София с над 10 минутни закъснения.Нямам спомени само , когато Кардамът 2637 се караше с мездренска машина , но са ми казвали , че закъснявал на Синдел и се налагало 8637 да го чака.

Когато ГО го караше зависеше от много неща - V max на лок, машинисти като цяло, закъснял ли е още от Ва когато на ГО го е поела новата бригада и т.н., но съм го засичал да е бил навреме на Чб. Сега не зависи от машинстите, защото и с 45-ца при по-голямо ръчкане го отвозват навреме софиянци - т.е. зависи и къде са се учили дадените машинисти как да карат и т.н. защото съм виждал и много бесни машинисти, но и много плахи по отношение на ускорения, спазване на обходи и каране като цяло.
А когато мездренци караха 2-та кардама, 2602 и 2613 не съм забелязал да са закъснявали.
Април 2007 г. направих едно следене в продължение на 7 дни и не констатирах закъснения и/или нарушения. 
А когато мездренци караха 2-та кардама, 2602 и 2613 не съм забелязал да са закъснявали.



Е тогава можеби е имало опреснителан курс на тема " Как се карат БВ навреме и безаварйно "
Истината е, че в депо Мездра е пълно с елитни машинисти, с професионализъм и потенциал за каране да са живи и здрави всичките.
Някои правил ли е скорошни снимки на депото да се види положението как е с локомотивите











Информация
Модератори