Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тя 120 затова я пускаха предимно на 9620 / 9623 , а не на 3636 / 2611.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И така е най-правилно според мен. За 3636/2611 088 щом тръгне ще е редовна титулярка. 8) :twisted: За 2612/3637 ще бъде 062/065 докато не тръгне още някоя бърза или с нови бандажи, че са почнали тия 2-те да изтъняват, но иначе се държат стабилно. 8)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

30.11.2009г. Невероятно, но факт днес 9620/9623 беше с една от двете читави ер-ки на Варна и тя е 44.062.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:30.11.2009г. Невероятно, но факт днес 9620/9623 беше с една от двете читави ер-ки на Варна и тя е 44.062.
Е, Варна имат още една читава машина, която чака да бъде платено за ремонта и - 44 088.3 8)
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
44.123 написа:30.11.2009г. Невероятно, но факт днес 9620/9623 беше с една от двете читави ер-ки на Варна и тя е 44.062.
Е, Варна имат още една читава машина, която чака да бъде платено за ремонта и - 44 088.3 8)
За момента понеже не се движи не я броим, та в момента най-читавите Р-ки са 062 и 065. 8) А като тръгне 088 ще чуем мнения от машинисти. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Такива локални запалвания стават често не само у нас. Обикновено щетите са минимални, тъй, че за паника място няма. Друг е въпроса, че задействането на праховата ПГИ ще нанесе по - значими щети от самия пожар...
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Към borislaviv едно въпросче. 45189 има остатъци от АЛС. Имаш ли представа лок някога да е бил съоражн с АЛС?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Може и да е бил... чел съм, че след като е бил доставен е работил към депо Бс още чисто нов. :roll:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Ами тя е останала от проекта за АЛС и по нашия край, но работата се е разсъхнала отдавна.Между другото, тя вчера остави влак заради стопени контакти на АТП и сега се ремонтира.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Много ли е опасно да има луфт в някоя челюст на контакт от контакторния блок на АТП-то.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Имаш предвид настрани към другите контакти? Ако е това не е опасно-просто контактите не се срещат челно и се износват несиметрично.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Точно към другите контакти.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Долните 2 резистора втората ролка ли шунтираха на дисковия избирач.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нещо тези контакти пак правят мизерий. Онзи ден 44115 е оставила 10121 точно поради същата причина.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Нямам идея. Аз съм по проверката на АТП след ремонт. Правим му осцилограма за времето на включване и изключване на отделните контакти, както и на колко градуса става това.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация