

Администратор
Явно имат нужда от "бърза" машина и за това са решили да стегнат 517. Ако машината е с добра УЗД на тягите и петите, защо да не я направят за 110 км/час? Още повече, че при тази тотална липса на машини, всичко по - запазено се стяга и тръгва да печели. Ако са сменили амортисьорите и плъзгалките + буксовите пружини, може и да не "сее". А що се касае до странични колебания - по-голяма "редосеялка" от JZ 441/444 няма!disell написа:Интересно , значи локомотива е с нови оси , те пък точно до 43-серия ли опряха та не ги сложиха на някоя 45-ца , ама българска му работа , като знам при 95-100 км/ч как почва да "сее" наляво надясно представям си при 110 км/ч какво ще е
64.19

Прав си колега, но в случая кабината на машината е пребоядисана и шаблона 110 е сложен сега след ремонта.Nikss написа:Много интересно. То и в доста локомотиви (депо Мездра вземам за пример) пише на шаблона 110, но котвичките на Хаслерите са на 100 и никой не вдига повече.
Не знам защо гледате на смяната на колооси само от гледна точка на скороста, май забравихте че при 80 км/ч се скъса шииката на онази ерка. Тук става въпрос за безопасност на превозите. Освен това колоосите на 43 серия се натоварват повече отколкото на 44 и 45 серия, тъй като окачвонето на 43 е по-твърдо. Серия 43 карат предимно товарни влакове и отново натоварването е по-голямо така, че защо ви се вижда странно 43 да е с такива колооси?disell написа:Интересно , значи локомотива е с нови оси , те пък точно до 43-серия ли опряха та не ги сложиха на някоя 45-ца.

Ето снимка от тази вечер. Локомотив 43 517 обслужи МБВ 495 от Стара Загора до Димитровград.
http://195.149.248.189:8080/2009-11-22/ ... 00x600.jpg
http://195.149.248.189:8080/2009-11-22/ ... 00x600.jpg

Хиляди благодарности за ексклузивното фото, колега! Да си жив и здрав да караш влаковете още дълги години не със 110, а със 130 (поне).
Я кажи имаше ли вибрации или всичко беше заспало на хубав път?
Явно при ремонта са пипнали механиката, ще видим 515 като я изкарат дали и тя ще е "бегачка".
Аз се радвам, че са намерили средства, време и желание да й оправят механиката, дано броят на бързите 43 се увеличава още. Депо Сз да не се споглеждат въпреки, че имат немалко Р-ки, но файтърите им са повече, поне 2-3 да имат за 110.


Явно при ремонта са пипнали механиката, ще видим 515 като я изкарат дали и тя ще е "бегачка".


Абе то да ви кажа тия 10 километра не са от никакво значение, дали влака ще върви с 98 - 100 или 108 - 110 км/ч. Все си е тая от гледна точка на вибрации и други динамични отклонения. Участъка Стара Загора - Калояновец е в сравнително добро състояние така, че няма проблем и не се усеща скороста. Тръпката е да влезеш със 100 км/ч. в стрелките на Калояновец. А за 43 515 не знам нищо в момента, не съм я виждал отдавна. Трябва обаче да оправя осветлението на механиката на 43 517 и да сложа крушки и плафониери за да свети нощем.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Карнобатлии на Сз ли ги сменяте, защото гледам, че влака уж трябва да го карат от Кн до Дг? Със синя машина ли дойдоха?spand написа:Ето снимка от тази вечер. Локомотив 43 517 обслужи МБВ 495 от Стара Загора до Димитровград.
http://195.149.248.189:8080/2009-11-22/ ... 00x600.jpg

Не сме ги сменяли, те си идват до Димитровград, а ние ползвахме трасе начело. А машината им не е синя а горненска с която тръгва от Русе. В случая с 43 517 начело, влаковата беше 44 112.


Администратор
43 502 е с блокирал редуктор и в ремонт, 43 553 е скъсала носач на тягите и последните са провиснали. Онзи ден са пазени в Драгоман от нашия колега и съфорумец bdz46, който подаде и информация за двата инцидента.
На 43 502 са се опитали да извадят МЗК за да я приберат до депо, обаче при ваденето опряло в малките тяги и до там. Машината останала в гарата с разглобения редуктор, да чака шлосери, да се оправят с нея и да я свалят в депо.
На 43 502 са се опитали да извадят МЗК за да я приберат до депо, обаче при ваденето опряло в малките тяги и до там. Машината останала в гарата с разглобения редуктор, да чака шлосери, да се оправят с нея и да я свалят в депо.
64.19

Администратор

Наскоро четох интервю с министъра на транспорта г-н А. Цветков в доста четен ежедневник и от разговора между министъра и журналиста стана ясно, че най-старите електровози, които са все още в движение постепенно ще бъдат извадени окончателно от експлоатация, което ще рече СБОГОМ 42 и най-вече 43. Първото депо, което ще се сбогува с файтърите си е Мездра. Оказва се, че слуховете за бракуване на 43 са верни и едва ли някога ще видим пак в движение л-тиви 543 и 554. 523 огън да го гори, 555 догодина през лятото трябва да навърти километри за ГПР и с това и той да приключи земния си път като своите събратя. Иначе добрите стари Р-ки остават да работят докато не им теглят и на тях ножа (изтече им ресурса и т.н.). И поради причината, че в Мездра 43 вече няма да има са започнали ударно да ремонтират всички Р-ки от оградата.
Иначе днес лок 43 553 замина с ПВ 20111 за ГО, нощес ще се върне с ДТВ 20628, утре вероятно ще се върне в София, освен ако не се задържи в Мездра за по-дълго. Явно някоя Р-ка е издъхнала на 20610 тая сутрин, та се е наложило да подадат 553 от Сф. Докато си мислех какво очаква 43-ките в близките няколко години гледах 553 с умиление как спря екстрено, след това как потегли към ГО и се прибрах умислен към вкъщи. Интересно, че при потеглянето машиниста не успя да набере цяла позиция... АТП прещрака само, но вентилацията не се включи, което е знак, че не е набрана позиция както трябва, при следващата позиция вентилацията си се включи, но АТП започна да цъка странно, вероятно заради първата половинчата позиция. И после се чудим защо всяка седмица има поне по 2 лок със залепнали контакти на АТП.
Иначе днес лок 43 553 замина с ПВ 20111 за ГО, нощес ще се върне с ДТВ 20628, утре вероятно ще се върне в София, освен ако не се задържи в Мездра за по-дълго. Явно някоя Р-ка е издъхнала на 20610 тая сутрин, та се е наложило да подадат 553 от Сф. Докато си мислех какво очаква 43-ките в близките няколко години гледах 553 с умиление как спря екстрено, след това как потегли към ГО и се прибрах умислен към вкъщи. Интересно, че при потеглянето машиниста не успя да набере цяла позиция... АТП прещрака само, но вентилацията не се включи, което е знак, че не е набрана позиция както трябва, при следващата позиция вентилацията си се включи, но АТП започна да цъка странно, вероятно заради първата половинчата позиция. И после се чудим защо всяка седмица има поне по 2 лок със залепнали контакти на АТП.

Информация
Модератори