Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера успешно премина инструктажа и връчването на фотографските пропуски от НКЖИ. Инструктажа бе предшестван от приветствие на Заместник - генералния директор на ДП-НКЖИ, г-н Тончо Караджов, в което той изрази надеждата си за едно добро сътрудничество с Форум "Локомотиви", която надежда смятам да оправдаем.

След това бе проведен инструктаж от г-н Милко Томов, където на участниците бяха разяснени както основните дейности на ДП-НКЖИ, така и опасностите, криещи се зад тези дейности. Бяха разяснени различни техники на безопасност при придвижване в гарови райони и междугария, както и поведение при екстремни ситуации.

След края на инструктажа, на лицата, включени в пилотния проект бяха връчени пропуските за достъп и фотографиране и бе изнесена кратка разяснителна реч от Администратора на Форум "Локомотиви".

СНИМКИ

1. Групата, която ще премине инструктаж позира пред "А" вагона на БВ 4611
Изображение

2. Инструктиране на лицата в ДП-НКЖИ
Изображение
64.19
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Браво, много хубаво! Поздравявам ви за успеха! Въпреки "усилията за общата гадост", положени от пишман проф. д-р. инж. Мирчо Гандев. Що се отнася до него, за наказание дето постоянно слага прът в каруцата, сега трябва да бъде впрегнат да я тегли заедно с пръта, турен от него. И това да се счита за негово развлечение-удоволствие, не за работа...
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Trainspotters forum

Мнение от choveka_vlak »

Момчета заслужаващи!, УВАЖЕНИЕ!, ЕНТУСИАСТИ И РАДЕТЕЛИ НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА!!!. Ами да Ви са честити "документите" и дано Ви бъдат още по силен стимол на любовта към, пак тя, железницата. Поне от мен не забравяйте, че Ви виждам от друг ъгъл (поне като бъдещи работници, най-малко аз кото юноша бях същия мечтател като Вас. В днешно време това ми е единствената гордост: Мечтах, и то силно и успях, Машинист съм. :wink: ) Бъдете живи и Здрави!, и нека Всички мечти да Ви се сбъднат!!!. =D> =D> =D>
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Браво! Поздравления момчета! С това можем да кажем, че първата стъпка на този проект е приключена, въпреки всичко!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Аз лично съм изключително радостен от провелата се среща и инструктаж в "НК ЖИ". Мисля, че беше ползотворно и за двете страни. Мисля, че всички ще споделят, че в тази инстутуция бяхме посрещнати изключително топло и вежливо, а и се подходи с уважение и сериозност към нашето хоби. Благодаря на всички от "НК ЖИ" за съдействието и полезните съвети. И разбира се благодаря и на администратора за положените усилия и ...воля (особено във връзка с користното злословене по адрес на форума и на нас като потребители от страна на едно добре познато лице),за да получи тази идея реализация и одобрение от страна на компетентните органи. :hello1:
Пътувай с влак - спаси природата!
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Паметна дата в историята на Българският трейнспотинг ! Много се радвам :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Успешно бе направена първата стъпка. Тя естествено бе и най-трудна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Успешно бе направена първата стъпка. Тя естествено бе и най-трудна.
Първите стъпки винаги са най - трудни, а всяка следваща трябва да е много внимателна и пресметлива!

Наистина вчера бе написана нова глава в историята на българския трейнспотинг, за което принос имаме всички ние, които бяхме вчера в Генералната дирекция на ДП-НКЖИ.

Гласувано ни бе огромно доверие, което трябва да бъде оправдано! Надявам се и това да стане, след което да пристъпим към следващите етапи от развитието на тази идея.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много благодаря и на нашият скъп администратор и на НК "ЖИ" за усилията и успехът, който пожънахме! Научих някои нови неща при инструктажа, които ще са ми от полза и това ме радва много! Оттук нататък очаквам още по-голямо развитие на започнатата инициатива и включване на още спотъри! 8)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Да Благодарим на Администратора за неговата упоритост в осъществяването на каузата. На НКЖИ за това, че осъществиха проекта, като не им повлия плюенето от страна на "г-н Гандев". За това, че отделиха време и средства да ни приемат и да ни проведат Инструктажа, който беше много поучителен.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 26, 2009 7:31 pm
Местоположение: Muenchen
Обратна връзка:

Мнение от Vesko »

Здравейте!

Поздравявам Ви за успеха, който сте си го заслужили! Да се надяваме, че това е било само първата стъпка и един ден всеки ще може да си снима свободно. Все едно Берлинската стена е паднала! Свобода за Трейнспотинга! Айде, май малко прекалих с това сравнение.

Желая да ви запитам за нещо:

1. Въпрос: Този пропуск означава ли, че можете да снимате където искатe и когато искате или си има ограничения? Не сте длъжни да оведомите началник гара като снимате с пропуск на някоя гара? И само като дойдат да ви питат какво правите показвате пропуска?

2. Молба: Може ли да се организира начин да се издава пропуск на лица, които не могат да присъстват лично на инструктаж? Познавам хора от Германия и Австрия, които са се влюбили в Българските Железници и посещават България всяка година за една-две седмици само и само да снимат тамшните влакове. Единия от тях е редактор на списание (по-точно той е отговорен за няколкото страници на тема "Железниците в България"). Та тези хора много жадуват за такъв пропуск. Пък - last but not least - и аз с удоволствие бих се възползвал, ако има такава ослуга.

2 и половина. Идея: Съдържанието на инструктажа се изпраща по поща. Лицето подписва че го е прочело и че е съгласно със всички условие. Праща го обратно на НК ЖИ. Пропуска му се изпраща също по поща. Има ли я тази възможност, веднага бих се записал за следващата заявка и познатите ми също. Ако успеете това да го направите, ще съм ви безкрайно благодарен, и другите любители извън България също...
Cайт (на немски):
ИзображениеИзображениеИзображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Веско,

здравей и добре дошъл във форума!


По точка 1: Пропуска ти дава право да снимаш навсякъде, но задължително уведомяваш отговорно лице, не за друго, най - вече за да ти бъдат разяснение евентуални рискове за дадения обект. Но в това няма нищо ограничително. Отиваш, представяш се с пропуска и ти дават достъп. Полезно е и за двете страни.

По точка 2: Нормативната уредба у нас не позволява дистанционен инструктаж. Просто такива са наредбите и законите. Но не е проблем, дадения човек с пристигането си да бъде представен при когото трябва и да получи срочно разрешително за фотографиране. За чужди граждани имаше някаква символична такса, но не съм сигурен, за това ще попитам.

По идеята 2 и половина: Това също би можело да се обсъди на следващи работни срещи.
64.19
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 26, 2009 7:31 pm
Местоположение: Muenchen
Обратна връзка:

Мнение от Vesko »

Благодаря Ти много за отговора и за поздравите, наистина, регистрирах се преди малко.
lok45111 написа:По точка 1: Пропуска ти дава право да снимаш навсякъде, но задължително уведомяваш отговорно лице
Наистина, това си помислих и аз - има смисъл. А междугарията? Там фактически спотура се намира сред природата. Аз като снимам, например, често се намирам далеч от самата линия, да речем на хълмче на 50 метра от линията. (не винаги, правя и изключения...). Нали тогава не си длъжен да оведомиш никoй?

Че нали Марио разказа в телевизията за случай, където на междугарие са дошли полицаи да правят проблеми на наши хора.

lok45111 написа:По точка 2: Нормативната уредба у нас не позволява дистанционен инструктаж.
Благодаря много, ще информирам познатите ми, че има подобна възможност, а и за мен би било интересно, ако съм някой път за по-дълго в България. Разбирам че инструктажа трябва да се състои на място.
lok45111 написа:По идеята 2 и половина: Това също би можело да се обсъди на следващи работни срещи.
Всичко в тази насока би било голяма радост и успех, но разбира се на първо време е важно да получат пропуск тези, кото упражняват хобито целогодишно в България - това сте вие - и от сърце ви желая в близко бъдеще всеки да има такъв пропуск.
Cайт (на немски):
ИзображениеИзображениеИзображение
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Досега не съм видял и чул да са "награбили" някой чужд фотограф който си снима на воля по родната жп.мрежа .
Явно обаче спрямо роднитее спотъри се прилагат други стандарти и виждания. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

disell написа:Досега не съм видял и чул да са "награбили" някой чужд фотограф който си снима на воля по родната жп.мрежа .
Явно обаче спрямо роднитее спотъри се прилагат други стандарти и виждания. :wink:
Бяха "гепили" едни англичани, които снимаха в района на бившата "Миячка" в депо Подуяне преди време. В същото време на 10-та двама естествено загорели люде смъкваха железа от и без това опосканите ЕМВ в изолация.

Но нека се придържаме все пак към темата за пропуските и културата на тяхното използване.

Аз вчера посетих гарите Левски и Летница и "пробвах" функциите на пропуска. Началник - гарата ме прие по съвсем друг начин и нямаше дълго и продължително разпитване защо ще се снима ОИ. Обещах снимките да се качат своевременно на сайта, от където да си ги дръпнат.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация