Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На ЧБ, билети за теснопътната железница се даваха на касите на нормалнорелсовата гара. Но много пъти преди да закрият линията съм виждал, как хората направо отиват на теснопътна гара, качват се и кондуктора минава и им прибира парички на ръка. Що се касае до теснопътна гара - имаше едно къще, в което стоеше дежурния ръководител и стрелочник. Не мога да си спомня имаше ли изходни светофори, но вътре, в канцеларията на дежурния съм виждал временно табло за управление на светофори, тоест имала е поне входен сигнал.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Като теснопътна гара Септември беше - спомням си че имаше входен откъм Чомаковци , но показанието му не е било зависимо от стрелките (там , където влакът пристигаше и тръгваше имаше два коловоза).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Като теснопътна гара Септември беше - спомням си че имаше входен откъм Чомаковци , но показанието му не е било зависимо от стрелките (там , където влакът пристигаше и тръгваше имаше два коловоза).
Няма как да е било зависимо положението на стрелките със светофора след като се е управлявал с временно табло. Сега от приемното здрание на гарата не е останало почти нищо. Жалко е, че съсипаха тази линия!
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тук са снимките от една запомняща се форумна среща в Червен Бряг.Може да видите и как е изглеждала теснопътната гара.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Единствено ме е яд, че тогава нямаше време да се отиде до депото... колко повече неща щяха да се открият... :? доста се промениха нещата за 2 г. та направо не мога да повярвам. :o Доста вагони са изчезнали пък и не само те. Изобщо пълна разруха е настанала. :cry:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Няколко вагона от тая теснолинейка има на Сараньово. Сини са, та по това се разбира, че са от там. Състоянието им е плачевно...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В едно от разписанията имаше крайградски влак от Добринище до Разлог (композицията стоеше там цял ден) , след което правеше разходка до Якоруда и след това се прикачаха на 16105 , който с две машини начело връщаше обединения състав обратно в Добринище.Вагоните бяха сини.След това бяха прехвърлени в Сп и от тях започнаха да се вземат части за останалите техни "събратя".После ги бракуваха.По мои изчисления , в момента в Сп се намират 5 или 6 от тези сини вагони , обрасли с растителност.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Този влак го имаше и през 2004-та. Интересно е, че някои влакове по 21-ва ЖП линия също не са стигали до Оряхово.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:.. Интересно е, че някои влакове по 21-ва ЖП линия също не са стигали до Оряхово.
В смисъл? Ако визираш разписанието , то само един влак стигаше до Оряхово (преди него и още един , с който се разминаваха някъде).Останалите бяха до Кнежа , Бяла Слатина , Алтимир и Мизия , като там се прилагаше система , която от няколко години правят и при 16101 / 16120.В какво се изразява тя? Тръгва от Червен Бряг композиция с 6 вагона и два локомотива начело.На Мизия (примерно) сечат последните 3 вагона , първият локомотив се прегарира на съседния коловоз , а през това време вторият потегля с първите 3 вагона към Оряхово.Този , който се е прегарирал , закача отзад останалите 3 вагона и се връща обратно в Чб.Това обяснява понякога несъответствието в броя на влакове в едната и в другата посока.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация