
Администратор
На ЧБ, билети за теснопътната железница се даваха на касите на нормалнорелсовата гара. Но много пъти преди да закрият линията съм виждал, как хората направо отиват на теснопътна гара, качват се и кондуктора минава и им прибира парички на ръка. Що се касае до теснопътна гара - имаше едно къще, в което стоеше дежурния ръководител и стрелочник. Не мога да си спомня имаше ли изходни светофори, но вътре, в канцеларията на дежурния съм виждал временно табло за управление на светофори, тоест имала е поне входен сигнал.
64.19

Администратор
Няма как да е било зависимо положението на стрелките със светофора след като се е управлявал с временно табло. Сега от приемното здрание на гарата не е останало почти нищо. Жалко е, че съсипаха тази линия!VESO написа:Като теснопътна гара Септември беше - спомням си че имаше входен откъм Чомаковци , но показанието му не е било зависимо от стрелките (там , където влакът пристигаше и тръгваше имаше два коловоза).
64.19
Тук са снимките от една запомняща се форумна среща в Червен Бряг.Може да видите и как е изглеждала теснопътната гара.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
В едно от разписанията имаше крайградски влак от Добринище до Разлог (композицията стоеше там цял ден) , след което правеше разходка до Якоруда и след това се прикачаха на 16105 , който с две машини начело връщаше обединения състав обратно в Добринище.Вагоните бяха сини.След това бяха прехвърлени в Сп и от тях започнаха да се вземат части за останалите техни "събратя".После ги бракуваха.По мои изчисления , в момента в Сп се намират 5 или 6 от тези сини вагони , обрасли с растителност.

Администратор
В смисъл? Ако визираш разписанието , то само един влак стигаше до Оряхово (преди него и още един , с който се разминаваха някъде).Останалите бяха до Кнежа , Бяла Слатина , Алтимир и Мизия , като там се прилагаше система , която от няколко години правят и при 16101 / 16120.В какво се изразява тя? Тръгва от Червен Бряг композиция с 6 вагона и два локомотива начело.На Мизия (примерно) сечат последните 3 вагона , първият локомотив се прегарира на съседния коловоз , а през това време вторият потегля с първите 3 вагона към Оряхово.Този , който се е прегарирал , закача отзад останалите 3 вагона и се връща обратно в Чб.Това обяснява понякога несъответствието в броя на влакове в едната и в другата посока.lok45111 написа:.. Интересно е, че някои влакове по 21-ва ЖП линия също не са стигали до Оряхово.
Информация
Модератори