Напълно нормално нормално за това време на годината. След Пловдив положението става още по-отчайващо - по 4-5 човека във вагон.Labros написа:Снощи в 8627 населеността съко бе изключително ниска.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Напълно нормално е. Все пак кой нормален ще тръгне да пътува посрещ нощ и да пристигне в крайната си точка претупан от умора, вместо да се наспи и пътува с някой дневен влак. Лятото обаче положението с този влак е коренно различно. На 27 юли пътувах с него до Стара Загора и на гара Пловдив се качиха около 200 човека, като още толкова останаха да чакат извънредния с любимите ни еxDB.Labros написа:Нарочно останах няколко минутки на перона и се качи само... 1 човек![]()
При 8626 нещата не са много идентични - едва си намерих празно купе , тъй като във всяко имаше по 1- 2 души.И отново стигаме до патовата ситуация - влакът е празен , но няма свободно купе , където да седнеш на спокойствие.
Между другото , на таблата в Пзк още изписват погрешно тези влакове - 3636 / 3637 ги дават , че идват от и за Бургас , а за 3621 и 3622 - Варна.Само Чайката е посочена правилно.
Между другото , на таблата в Пзк още изписват погрешно тези влакове - 3636 / 3637 ги дават , че идват от и за Бургас , а за 3621 и 3622 - Варна.Само Чайката е посочена правилно.
Днес , докато чаках да пътувам със 10263 , станах неволен свидетел на една от пробите на новите 63-ки.Както знаем сега се провеждат изпитанията в участъка Сп - Пзк , а утре ще се ходи към Ст.Загора и Калояновец.
Малко след като съобщиха идването на пътническия ( а той обикновено пристига на 3-ти коловоз) , в далечината се подаде локомотив и аз , както останалите пътници на перона , предположих , че става дума за композиция , която в последно време доста често заменя DESIRO-то.Но каква беше общата изненада , когато на 3-ти коловоз се установи изпитателният влак , съставен от 46211-9 начело и 3 вагона , последният от които инвалиден , дряновски с номер 51 52 25 63 040 - 6.Фотографии при пристигане:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
При увеличаване на 3-тата снимка , ще забележете , че полето , където се изписва скоростта е празно.Поговорих си с момчето в единия изпитателен вагон , което каза , че пробите са минали успешно , но им остават още един тур до Сп и назад.Утре щели да "гонят" вятъра в участъка Ст.Загора - Калояновец , а в понеделник били към Карнобат.
10263 пристигна на 2- ри коловоз , обслужван от 31005-6+31006-4.
1620 беше с двойна тяга - начело 44058-6 и зад нея 44060-2.
Присъствах и на закачане на две ремонтни машини.Първо на втори коловоз на центр. ПО дойде един Plasser American СМ-01 , а само 10-тина минути към него се приближи и СМ-02. Снимка при закачането.
82208 , обслужван от 31017-1+31018-9. От Пловдив потегли с 8 минути закъснение , заради изчакване на товарен влак , идващ откъм Карлово.
Малко след като съобщиха идването на пътническия ( а той обикновено пристига на 3-ти коловоз) , в далечината се подаде локомотив и аз , както останалите пътници на перона , предположих , че става дума за композиция , която в последно време доста често заменя DESIRO-то.Но каква беше общата изненада , когато на 3-ти коловоз се установи изпитателният влак , съставен от 46211-9 начело и 3 вагона , последният от които инвалиден , дряновски с номер 51 52 25 63 040 - 6.Фотографии при пристигане:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
При увеличаване на 3-тата снимка , ще забележете , че полето , където се изписва скоростта е празно.Поговорих си с момчето в единия изпитателен вагон , което каза , че пробите са минали успешно , но им остават още един тур до Сп и назад.Утре щели да "гонят" вятъра в участъка Ст.Загора - Калояновец , а в понеделник били към Карнобат.
10263 пристигна на 2- ри коловоз , обслужван от 31005-6+31006-4.
1620 беше с двойна тяга - начело 44058-6 и зад нея 44060-2.
Присъствах и на закачане на две ремонтни машини.Първо на втори коловоз на центр. ПО дойде един Plasser American СМ-01 , а само 10-тина минути към него се приближи и СМ-02. Снимка при закачането.
82208 , обслужван от 31017-1+31018-9. От Пловдив потегли с 8 минути закъснение , заради изчакване на товарен влак , идващ откъм Карлово.

Малко информация от днешното ми пътуване от вкъщи до училище през Перник и Искър по схемата 10131 / 5611 / 50218 / 8615 / 8610.
10131 навреме с ЕМВ 31 007/008
490 замина в посока ДЖС начело с лок. 44 132 и лок. 45 152
5611 отново с горнооряховския лок. 44 115 и до спирка Метал беше обслужен навреме.
50218 навреме с ЕМВ 31 013/014
8615 с лок. 45 157 и около 120% населеност във влака.
8610 с 13 мин/з. с лок. 45 187

10131 навреме с ЕМВ 31 007/008
490 замина в посока ДЖС начело с лок. 44 132 и лок. 45 152
5611 отново с горнооряховския лок. 44 115 и до спирка Метал беше обслужен навреме.
50218 навреме с ЕМВ 31 013/014
8615 с лок. 45 157 и около 120% населеност във влака.
8610 с 13 мин/з. с лок. 45 187

Акредитиран фотограф
Има такива междугария. 

На останалите влакове скоростите от Мездра изток до Кунино са с 10 km/h по-високи, понеже на Дунава спирачният процент е 94%, тъй като лятото вози руски вагон.влак 4612
87.8 70 МЕЗДРА 4 4 17:12 1 17:13 102
89.3 70 МЕЗДРА ИЗТОК 4 4 17:17 - 17:17 143
94.5 110 ослен 3 3 17:20 - 17:20 1064
100.9 115 струпец 4 3 17:23 - 17:23 1500
107.7 110 РОМАН 4 4 17:27 - 17:27 145
117.7 115 КУНИНО 6 6 17:33 - 17:33 146
123.6 100 РП КАРЛУКОВО 4 4 17:37 - 17:37 147
135.1 100 ЧЕРВЕН БРЯГ 8 8 17:45 1 17:46 28


Вече стана редовна практика лок от 2608 да го взимат да ходи до Драгоман през деня тъй като връща чак 2607.
На 11.10.2009 г. когато пътувах с Янтрата за София ме теглеше лок 44 111.3 като наобяд същият замина за Драгоман с вл.490. Така хем лок не бездейства цял ден в депото, хем се спестява 1 маш на Сф деломайстор.
По-хубаво от тва здраве му кажи.



Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Преди час на центр. Пловдив беше някаква лудница.Хора , чакащи 3 влака бяха изпълнили чакалнята в очакване на новини.На таблата нито Чайката , нито Дианата , нито закъснелият от Бургас "Сл.Бряг" бяха отразени , а напълно изчистени и пътниците се питаха какво става.Доколкото имам информация няколко влака , включително и две мотриси - крайградският от Стамболийски и този от Пещера чакат на Стамболийски , понеже на Т.Каблешков стоят изтеглената композиция на Чайката , Дианата и 1623.По таблата на ПО обявиха за "Сл. Бряг" , че ще пристигне с 15 минутно закъснение и ще замине с неопределено.Заради "случката" с горелия локомотив , на центр. ПО държат принудително 10245 и 82212 , поради наличието на връзка.81206 обаче най - безпрепятствено си замина за Панагюрище , по ми е чудно защо не пуснаха DESIRO-то на 80203 да си ходи в Ст.Загора , като обере пътниците за този участък и без това ще чака Дианата и ще замине след нея.
Информация
Модератори