Актуална информация за днес, 21-ви ноември 2009 г. от гара Чб:
ПВ 20110 с двойна тяга - ЕЛ 45 196.3 начело (ползва трасе прибирайки се за Мездра) + ЕЛ 44102.2 влаков
ДТВ 20623 с ЕЛ 45 192.2 състав 1 Gabs, 6 Eaos, 3 цистерни
УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" пристигна и замина +5' с ЕЛ 44 137.8 влакът беше с бистро 1-цата
ПВ 20101/КПВ 20232 с ЕМВ 30015.6 + 30016.4 като 20101 пристигна в 09:37, а 20232 потегли в 09:45... малко ми се струва, че раншко дойде, раншко го пуснаха, но както и да е
МБВ 462 с ЕЛ 44 113.9 пристигна и замина +5'
ПВ 20130 с ЕМВ 32125.7 + 32126.5
БВ 4611 с ЕЛ 45 205.2 пристигна и замина точно навреме
БВ 2611 с ЕЛ 44 111.3 пристигна 12:08, замина точно навреме, поредното доказателство, че влакът е разтегнат
ПВ 20132 с ЕЛ 45 180.7 пристигна с почти 3' аванс, замина точно навреме
УБВ 2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" беше с ЕЛ 44 089.1 и около 3' закъснял, без бистро, което трябваше да е 2-ката
Инфо от днес , 21-ви ноември.
Първо да се скарам на всички , които не са ми стискали палци днес (
) , тъй като 8626 беше под всякаква критика.46221-8 докара в столицата 4 мръсни 50-ки , които сякаш бяха избирани с конкурс да се паднат точно на нощния.В първокласната 40-ка не работеше осветлението в нито едно купе и кондукторката успокояваше един мъж , който искаше да си чете вестника.В последните два вагона от серия 76 имаше наистина "завидна" населеност - на София от тях слязоха само 4-ма пътника.
44060-2 , теглеща товарачка влиза в Подуяне.
44089-1 със "Зл. Пясъци" 2602 и минута преди време на Чб.От композицията отсъстваше бистро.
44111-3 начело на 2611.ГО машина , докарала 3636 в столицата , беше призвана да иде обратно във Варна.
44113-9 , теглеща 462 с 5 минути закъснение на Червен Бряг.
44134-5 навреме в София с Белия кон.
45152-6 чакаща да потегля с 5623.Както от снимката се вижда , влакът вече има инвалиден вагон в състава си.
45153-4 начело на Чайката.
45175-7 се приготвя за 7624.
45180-7 , теглещ 20132 и 3 exDB вагона от серия 45 в композицията.
45197-1 с 383 навреме в СФ.Вагоните за вътрешно съобщение бяха спален (след локомотива) + още 5 второкласни 74-ки.Учуди ме липсата на първокласен вагон , но за сметка на това exDB-то с дестинация Bucureşti Nord - София беше смесено.
Трета горнооряховска машина на необичайно за нея място - 45205-2 докарала 4611 , след което трябваше да връща 4612 обратно в Русе.
Първо да се скарам на всички , които не са ми стискали палци днес (
44060-2 , теглеща товарачка влиза в Подуяне.
44089-1 със "Зл. Пясъци" 2602 и минута преди време на Чб.От композицията отсъстваше бистро.
44111-3 начело на 2611.ГО машина , докарала 3636 в столицата , беше призвана да иде обратно във Варна.
44113-9 , теглеща 462 с 5 минути закъснение на Червен Бряг.
44134-5 навреме в София с Белия кон.
45152-6 чакаща да потегля с 5623.Както от снимката се вижда , влакът вече има инвалиден вагон в състава си.
45153-4 начело на Чайката.
45175-7 се приготвя за 7624.
45180-7 , теглещ 20132 и 3 exDB вагона от серия 45 в композицията.
45197-1 с 383 навреме в СФ.Вагоните за вътрешно съобщение бяха спален (след локомотива) + още 5 второкласни 74-ки.Учуди ме липсата на първокласен вагон , но за сметка на това exDB-то с дестинация Bucureşti Nord - София беше смесено.
Трета горнооряховска машина на необичайно за нея място - 45205-2 докарала 4611 , след което трябваше да връща 4612 обратно в Русе.
Последно промяна от VESO на Съб Ное 21, 2009 10:28 pm, променено общо 6 пъти.
Браво. Много добри снимки направихме днес.
А иначе за товарния са намерили бърза Р-ка, а за бързите влакове подават сакатите коне... абе да му се не види и работата българска.
Баето беше прав, че така ще стане един ден, ама що го не послушахме...
Верно, че се подава каквото има, ама чак пък такава криза... 
А иначе за товарния са намерили бърза Р-ка, а за бързите влакове подават сакатите коне... абе да му се не види и работата българска.
Оффф и нашето пътуване с Ванчо под всякаква критика! Само екс-дб на 8615 на ниво беше. Инфо утре!
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Днес:
ПВ 20130 с ЕМВ 32 029/030
БВ 4611 както винаги с 4-5' аванс с ЕЛ 45 205.2
МБВ 462 пристигна и замина от Чб с 30' закъснение с ЕЛ 45 189.8 и бригада, която провали една много хубава моя снимка на която замисълът беше перфектен...
дали от шега, дали нарочно, не можах да разбера, но човека зад контролера се беше ухилил като цепена тояга... ако беше спрял ми идеше да се кача и да му фрасна едно кроше... така да надува тифона за щяло и не щяло... определено следващия път ще ходя с тапи за уши заради такива разсипници.
Техник
Крoшета, тапи, а бе смехNikss написа:Днес:
ПВ 20130 с ЕМВ 32 029/030
БВ 4611 както винаги с 4-5' аванс с ЕЛ 45 205.2
МБВ 462 пристигна и замина от Чб с 30' закъснение с ЕЛ 45 189.8 и бригада, която провали една много хубава моя снимка на която замисълът беше перфектен...
дали от шега, дали нарочно, не можах да разбера, но човека зад контролера се беше ухилил като цепена тояга... ако беше спрял ми идеше да се кача и да му фрасна едно кроше... така да надува тифона за щяло и не щяло... определено следващия път ще ходя с тапи за уши заради такива разсипници.
Само за справка от вчерашната нощ. След банкета с Наско (bdz_bg) се прибирахме към Пловдив с БВ 3637. В този влак до Пловдив пътуваха не повече от 30 души, а малко след Централна гара София се разминахме бааавно с БВ 3622 и успяхме перфектно да изборим с колко пътника пристога в столицата - забележете само......22 души
Коментара оставям на вас! 
Пътувай с влак - спаси природата!
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Техник
Информация
Модератори