

Акредитиран фотограф
Днес, 16.11.2009:
20205 замина начело 45 178 и 8-вагонен състав, както следва: 4B (серия 45), 1AB (серия 43), 1A (серия 63) и 2B (серия 63). Само бистро липсваше, но да се надяваме скоро да го пуснат на влаковетез за Гюешево. 
5611 днес беше с горнооряховската 44 115. От Горна Баня замина с 3 мин/з по изчакване на влак 360, но в гара Перник се установи с 3 минутки аванс. 
5623 с 45 157, като този път в състава на влака присъстваше инвалиден вагон.






Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Днес:
БВ 2613 с ЕЛ 44 087.5
КПВ 20233 с ЕЛ 45 178.1
БВ 2610 с ЕЛ 45 190.6 при потегляне не можах да повярвам на ушите си - 18 позиции една след друга без прекъсване
на автомат май, че бяха, но при това положение тяговият ток далеч надхвърля 1 kA
и буквално за секунди се изстреля, но предвид закъснението от почти 10' се изкефих как потегли
БВ 4612 с ЕЛ 44 112.1






Нищо странно няма. Максималния ток е 1,5 kА и с малък влак, особено с лок 45 можеш да набереш и всичките позиции на автомат от място.Nikss написа:при потегляне не можах да повярвам на ушите си - 18 позиции една след друга без прекъсванена автомат май, че бяха, но при това положение тяговият ток далеч надхвърля 1 kA

Актуална информация от днес , 18-ти ноември.
06056-6 с вагона - отоплител се прибира към депо след обслужване на 10142.
Международният като никога навреме с двойна тяга - 07123-3 и 07124-1.След изтеглянето на двата дизела , за композицията се закачи 44132-9.На снимката виждате какъв е вагонът за вътрешно съобщение Свиленград - София , а тук влакът напуска гарата.
Чайката навреме , теглена от 45157-5 (за "нещото" , което се вижда вляво , ще пусна снимки в съответната тема).
3621 навреме , начело с 46208-5.Още една снимка на "Красавицата" отблизо.
"Сл.Бряг" , теглен от 46242-4 и с бистро в състава с 13 минути закъснение на Пловдив.
Малко мотриси , обслужващи следните влакове:
- 18203;
- 10111;
- 82203.
За финал един фургон в композицията на 1620.
06056-6 с вагона - отоплител се прибира към депо след обслужване на 10142.
Международният като никога навреме с двойна тяга - 07123-3 и 07124-1.След изтеглянето на двата дизела , за композицията се закачи 44132-9.На снимката виждате какъв е вагонът за вътрешно съобщение Свиленград - София , а тук влакът напуска гарата.
Чайката навреме , теглена от 45157-5 (за "нещото" , което се вижда вляво , ще пусна снимки в съответната тема).
3621 навреме , начело с 46208-5.Още една снимка на "Красавицата" отблизо.
"Сл.Бряг" , теглен от 46242-4 и с бистро в състава с 13 минути закъснение на Пловдив.
Малко мотриси , обслужващи следните влакове:
- 18203;
- 10111;
- 82203.
За финал един фургон в композицията на 1620.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Хайде и аз малко да се разпиша с информация от днес. 
ПВ 10207 с ЕМВ 30 027/028, на Кб и Сф навреме
43 502 работеше в участъка Волуяк - Димитровград ЮЖ
В 15.10ч. лок. 06 122 се готвеше да поеме празна вертушка за Бели брег, а 43 542 пълна вертушка за Голямо село.
БВ 7624 се готвеше да замине за Видин с горнооряховската 45 196, която в момента е командировка в депо Мездра.
УБВ 1601 пристигна в София с 15 мин/з., теглен 44 134. Престоят на гара София беше съкратен и замина 10 минути "вътрешно."
БВ 5623 замина с 45 149 и с рекордно ниска населеност. В съответната тема ще пусна повече подробности относно населеността на този влак и разписанието му като цяло.
БВ 1620 в СФ навреме начело с 45 185. Направи ми впечатление, че в началото на композицията беше закачен фургон.









Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори