
Администратор

Всички 43 300 са до 100 km/h въпреки, че и те са с редуктори за 110 km/h като 43 500. Относно 43 517.2 колега spand можеш ли да покажеш снимка на Хаслера например да се убедим, че наистина е пуснат до 110 km/h локомотива? Не знам дали имат проблеми с колоосите 43, но скоро като 42 ще бъдат ограничени до 80 заради талигите. Някои 43 в диапазона 80-100 km/h така тресат сякаш всеки момент ще дерайлират - примери бол - 43 541 от депо Ва, 43 523 от депо М и т.н. за русенските не съм чувал оплаквания при тези скорости.

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Защо да пускам снимка на Хаслера. На него червената стрелка сочи 100 км/ч, но нищо не пречи да го отворя и да го преместя на 110 км/ч. Хаслера не е критерии, дори на някои 43 5хх ако дълго време не е сменян скоростомера си стои още на 130 км/ч. На 43 517 е правен подемен ремонт и е пребоядисана отвън и в кабините. С шаблон е изписано V max = 110 km/h. Ние си я караме с толкова и не са ни правили проблем. Когато съм с нея ще пусна снимка на шаблона.
Бяха ми казали , че "Поп Андрей" (308) е бил с редуктори за 130 и дори в кабината пишело тази скорост.Някой качвал ли се е там , когато машината беше в движение , за да поясни?43.309 написа:Напротив 43.309 е с редуктори за 130км/ч, ако не се лъжа и някои други от представителите на 43.3 са с редуктори за 130км/ч, но повчето са до 110км/ч.
Последно промяна от VESO на Чет Ное 19, 2009 11:33 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
43.260 възстановен 1983г. 43.301 110 км/ч. бракуван 1998г.
43.681 възстановен 1981г. 43.302 110 км/ч.
43.1185 възстановен 1985г. 43.303 110 км/ч. бракуван 2000г.
43.1300 възстановен 1981г. 43.304 110 км/ч. бракуван 2004г.
43.1878 възстановен 1981г. 43.305 110 км/ч. бракуван 1998г.
43.1888 възстановен 1988г. 43.306 110 км/ч. бракуван 2000г.
43.1903 въстановен 1983г. 43.307 130 км/ч.
43.1923 въстановен 1983г. 43.308 110 км/ч.
43.1944 въстановен 1982г. 43.309 130 км/ч.
43.1945 възстановен 1984г. 43.310 130 км/ч.
*Данните са от справочник на инж. Деянов
43.681 възстановен 1981г. 43.302 110 км/ч.
43.1185 възстановен 1985г. 43.303 110 км/ч. бракуван 2000г.
43.1300 възстановен 1981г. 43.304 110 км/ч. бракуван 2004г.
43.1878 възстановен 1981г. 43.305 110 км/ч. бракуван 1998г.
43.1888 възстановен 1988г. 43.306 110 км/ч. бракуван 2000г.
43.1903 въстановен 1983г. 43.307 130 км/ч.
43.1923 въстановен 1983г. 43.308 110 км/ч.
43.1944 въстановен 1982г. 43.309 130 км/ч.
43.1945 възстановен 1984г. 43.310 130 км/ч.
*Данните са от справочник на инж. Деянов

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Весо вече е отговорил 4646 (4696) Клц - Сз и 4647 (4697) Сз - Клц46 242 написа:Къде и с кой влак я карате с толкова ?spand написа: С шаблон е изписано V max = 110 km/h. Ние си я караме с толкова и не са ни правили проблем. Когато съм с нея ще пусна снимка на шаблона.

Колеги, дискусията придоби доста спорен характер. За 43 300 с Р-овите талиги съм съгласен, че са били до 130, на редуктори също може да са за толкова, но сега всички маш от тази подсерия са под общия знаменател "100". За 43 300 с талиги от 42/43 е ясно, че са с редуктори за 110. 43 310 си е чиста Р-ка, само дето са използвани някои части от 43 за ремонта тъй като е била пообрана и реостата й го няма. По-добре е да си я пратят на мястото - с номер 44 059.4
А колега spand, за да няма вече спор предлагам да направиш клипче по време на движение с V>100 km/h на въпросния лок 517. Така ще разберем, че 43 не са забравени както ги смятаме и поне в близките няколко години ще продължават (въпреки, че са морално остаряли, части няма и т.н.) да ни возят. А това, че са се сетили да започнат вдигане до максимална възможна скорост и да изпипват механиката по-добре е похвално. Интересно защо русенските 43 например не ги пуснат до 110 макар, че въртят повече на товарни влакове и по-рядко на пътнически, но и няма къде да вдигнат толкова, но все пак...
никога не се знае къде ще ги пратят - може и на БВ да се подадат дет се вика.
А колега spand, за да няма вече спор предлагам да направиш клипче по време на движение с V>100 km/h на въпросния лок 517. Така ще разберем, че 43 не са забравени както ги смятаме и поне в близките няколко години ще продължават (въпреки, че са морално остаряли, части няма и т.н.) да ни возят. А това, че са се сетили да започнат вдигане до максимална възможна скорост и да изпипват механиката по-добре е похвално. Интересно защо русенските 43 например не ги пуснат до 110 макар, че въртят повече на товарни влакове и по-рядко на пътнически, но и няма къде да вдигнат толкова, но все пак...


Клипче не мога да пусна, поне не в момента. Днес снимах шаблона в кабината.Nikss написа:А колега spand, за да няма вече спор предлагам да направиш клипче по време на движение с V>100 km/h на въпросния лок 517.
http://195.149.248.189:8080/2009-11-20/ ... 00x600.jpg

Информация
Модератори