Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

До момента са сертифицирани 5 локомотива на RCA - клон България. Единият от тях е преминалия през страната 1116-023-1. Машинистите, които ще се облажат също са ясни. Да им е честито и на тях!

Както вървят нещата, очертава се в скоро време, редовно да гледаме ES64U2 по нашите земи и този тип машини да "изпадне" от категорията "Интересни локомотиви по нашите железници".
64.19
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

колеги да ви запитам дали знаете ЕвроРънера има ли сертификат да се движи из нашата татковина
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

DarkLok написа:колеги да ви запитам дали знаете ЕвроРънера има ли сертификат да се движи из нашата татковина
За момента още не, но със сигурност ще получи! Все пак, блок - влаковете ще се возят и от дизел!
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Не знам какви са тези "RCA - клон България", но за проба са добре дошли. Предполагам локомотивите им са с окачване специално пригодено за нашите жп пътища. Вероятно не се забравили и да се подсигурят срещу доста вариращото напрежение в КМ. 8)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Съществува ли окачване, което да издържи на нашия железен път :)
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Лесно се карат влакове. Трудно се подържат локомотиви. Без изградена ремонтна база и обучен персонал не става. "Булмаркет" го осъзнаха вече. Perpetuum mobile не съществува. 8)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Липсва желание за подготовка на кадрите, липса на желание от железницата да привлече такива, системата е занемарена...нищо ново.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Лесно се карат влакове. Трудно се подържат локомотиви. Без изградена ремонтна база и обучен персонал не става. "Булмаркет" го осъзнаха вече. Perpetuum mobile не съществува. 8)
База за тези локомотиви няма и за сега RCA си разчитат на собствената база в Австрия - Линц. Локомотивите им ще возят транзитни влакове без смяна на тягата, нещо, което пролетта се направи демонстрационно.
64.19
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

lok45111 написа:До момента са сертифицирани 5 локомотива на RCA - клон България. Единият от тях е преминалия през страната 1116-023-1. Машинистите, които ще се облажат също са ясни. Да им е честито и на тях!

Както вървят нещата, очертава се в скоро време, редовно да гледаме ES64U2 по нашите земи и този тип машини да "изпадне" от категорията "Интересни локомотиви по нашите железници".
Марио кажи го направо. Не са тайна номерата им - ÖВВ от 1116-021 до 1116-025 влючително. А машините по скоро "Яка им душа" отколкото облажване :D
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не са тайна, просто не съм задълбавал. Иначе, товарните превози ще тръгнат от Нова година. Да видим какво ще излезе.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , а няма ли още Тауруси да идват у нас за проби? Мисля , че с този беше само началото. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Добре , а няма ли още Тауруси да идват у нас за проби? Мисля , че с този беше само началото. :?
Този не дойде на проби, а извърши демонстрационно пътуване с първите двама БГ машинисти на частния оператор. Освен това бяха заснети специфични участъци от ЖП мрежата ни, във връзка с по - добро опознаване на профила, който не е никак лесен. Следващото идване на такъв локомотив у нас ще е вече на чело на блок - влак и ще има смяна на бригади на Драгоман.
64.19
Мнения: 4
Регистриран на: Сря Яну 20, 2010 7:22 pm
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от gtabakov »

до каде стигнаха..... ще карат ли влакове вече?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

gtabakov написа:до каде стигнаха..... ще карат ли влакове вече?
Май за сега още се оформят документално нещата. Влакове ще се возят, но трябва да се изпипа всичко.
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

Колеги

Случайно да знаете повече подробности за така наречените говорещи Турита аз знам за едно говорещо което вместо хорна казва нещо от рода на "Бите шау их бин аин Таурус" и след това изпълнява част от произведението на Бетховен - На Елиза в полифоничен вариант (това го "казва" ЕS64U2-022) много забавно изглежда представям си как
каката дето ти говори в кабината ( при самолетите я наричат Наташа ) на тауруса с гласа на Мара отварачката :lol: имало някаква функция в софтуера да се добавят такива неща примерно в 1116 911-7 като потегля и в кабината се чува как Бегача от шантавите рисунки казва "Пи-Бип" а в някой от тези които се движат в Италия при потегляне казват "Хайде да си поиграем" :lol:
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация