Страхотна украска,снимките са суперVESO написа:Днес , 16-ти ноември посетихме с Марио депо Септември и видяхме локомотивчето с бивш номер 76012-4 , сега 401 , като му направихме малко снимки.За другият локомотив инфо ще пусна в съответната тема.
- страничен изглед;
- пред депото;
- изглед отпред;
- талигата;
- по дължина;
- надписа на новия собственик - вижда се аржентинското знаме;
- суетене около компресора;
- кабината;
- финална снимка за спомен.
Покривът бе свален , но в машинното бе практически невъзможно да се влезе , тъй като там имаше поне 5-ма души.Присъстваха и представители на аржентинската компания , които трябва да оценят общото техническо състояние на машината , преди да замине за порт Бургас.Това може би ще са едни от последните снимки на бившата 012 , тъй като след седмица ще бъде натоварена на специалните платформи за превоз на теснопътен подвижен състав и в композиция на нощен товарен влак ще извърви последния си път на българска територия.
За сега само 012 е такава.Другата 76-00-ца не я видях , а eто как изглежда 006 - още не е започната.
Днес съвместно със Saruman проведохме експедиция в теснопътният жп район Червен бряг и открихме гол кош на 76-ца на вагонски талиги зад теснопътният ремонтен цех. Дойде човек, с който си поговорихме и той ни разказа, че това е бил прототипът на серия 76, който първи е изваден от експлоатация - номерът му е бил 76 015. На същият коловоз се намират 2 талиги от лок 76 002, която е била нарязана в Чб, но от София са наредили талигите да бъдат запазени. Разказа, че в Чб се извършвало до СР вкл., а за КР локомотивите са ходели в Септември. Разказа как в Септември се опитвали да се отърват от 75 009 пращайки я няколко пъти в Чб, а при нас как са се избивали да работят на нея като по-надеждна от 76-ците. Утре очаквайте снимки от нашият габровски фотограф тъй като аз не си носех апарата. Откакто мина форумната среща на 03.03.2007 г. не се бях сещал да се разходя натам, а колко интересни неща открихме. Тогава нямахме достатъчно време, но определено доста повече неща щяхме да хванем.

VESO написа:Докато се рових в Интернет , попаднах на една галерия , в която има снимки от теснопътно депо Червен бряг.Снимките са от 10-ти октомври 2008 г , когато една чуждестранна група обиколи повече от половин България с атракционен влак , съставен от exDB вагони. На някои от фотографиите се вижда локомотив за 760 мм (предположително серия 76-00) , който е със свалени номер и знак на БДЖ:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3
Някой разполага ли с повече подробности?
На това ли попаднахте? Откога чакам инфо за него.
Именно на това попаднахме. Ами аз казах за него - историята му не е богата, това е бил прототипен локомотив - носел е номер 76 015 доколкото разбрахме със Saruman от човек, който срещнахме докато го оглеждахме. Не е навъртял много километри, спрян е скоро след пускането си и е използван за части. Но е отписан и изобщо не се брои като останал, но си седи забутан там. Сложен е на вагонски талиги, а на същия коловоз има талиги от 76 002, която споменах, че е нарязана в депото, но е наредено талигите да бъдат запазени. Това е.
Администратор
Снимки утре, а прочем вагонните талиги са от мотриса 82-ра серия предполагам. Поне човека каза, че са от мотриса.
Администратор
Администратор
Администратор
Информация
Модератори

