Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
ЕМВ серия JZ 412/414

Мнение от Mario Evstatiev »

ЕМВ серия JŽ 412/414 са произведени от Рижския вагоностроителен завод. По външен вид, вградено оборудване, разположение на съоръженията и схеми са сходни с нашите ЕМВ серия 33. Мотрисният влак е съставен от четири вагона, образуващи една неделима композиция. Конфигурацията е М-П-П-М, както и при нашите ЕМВ серия 32 и 33. Моторните вагони са означени със серия 412, а прикачните със серия 414. Например мотрисният влак 412-101/102 е означен:
412 - 101+414 - 101+414 - 102+412 - 102.
Мотрисните влакове серия 412/414 са предвидени за обслужване на крайградски влакове и междуградски такива на сравнително къси разстояния - до 100 км. Максималната им скорост е 120 км/час. Оборудвани са със система за безопасност "INDUSI - I60R", както и със стандартно устройство за бдителност. В командните кабини е монтиран по един регистриращ скоростомер "HASLER - RT12i", като същите са съобръжени и със скоростни контакти за управление на тотмана, мазилната инсталация и пясъчника. Спирачната система на ЕМВ е "Oerlikon" с кранмашинисти за управление на влаковата спирачка тип FVE406 и функционни вентили Est - 4f. Електропневматичната спирачка се управлява от кранмашиниста през потенциометър тип FVF100, който подава захранване към бобината на пневматичния регулатор на ФВ.
:arrow:ЕМВ серия 412 - поглед върху моторния вагон
:arrow: ЕМВ 412 за "Беовоз"
:arrow:Стандартен салон на ЕМВ 412/414
:arrow:Командна кабина на ЕМВ серия 412/414

От горните снимки можете да добиете представа за конструкцията и външния вид на ЕМВ серия 412/414, както и да направите сравнение с нашите ЕМВ серия 33.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Досущ като нашите ЕМВ-та, но няма да се спирам на външен вид, поддръжка и т.н. които са болни теми за БГ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Сърбия колкото и да не им се вярва на някои хора, поддръжката е на ниво. За ЕМВ има специално изградено депо в покрайнините на Белград, като депото е съоръжено изцяло с всички необходими установки и апарати за ремонт и изпитване на ЕМВ от този тип. Освен това в паралел с депото работят в тясно сътрудничество и няколко утвърдили се фирми, които произвеждат широка гама резервни части за ЕМВ и ЕЛ на Сръбските железници. Сред тези фирми е MINEL - ELVO, която е специализирана в производството на електрооборудване за електрическият подвижен състав.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Определено техните са много по-добре от наште.Как ги поддържат само.А каква скрап са наште 32.Е поне 33 са горе-долу добре,ама половината не се движат.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Сръбските ЕМВ, идентични с нашите серия 33, изобщо не бръмчат! :shock:
http://www.vbox7.com/play:273a14d8
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация