Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
46 242 написа:В такъв случай ако се караше точно както е по книжката- без ограничението 100+ всички други времени намаления, може да ги свали до 5:40.
07 написа: Julien, да добавя и още нещо към "невероятните" обходи - не може УБВ (или БВЗР) да е смятан Церковски - Сливен за 120-130, да се кара със 100 и пак да е навреме... И Обратното БВЗР 3623 на Сливен вътре 10мин, на Бургас вътре 8, при условие че Сливен-Церковски е смятано уж с 115-130, а след Карнобат има и 110.... БВЗР 3620 на 25.12 беше обслужен почти навреме - 1 мин закъснение на София.... при условие че доста места скоростта е под заложената в КР... Сега е добре - вагоните серия 63 са скопени и тези "разтежения" помагат влака да не се овътря яко, но нали уж се очакват новите вагони... или да се надяваме че тогава ще има и корекции.....
Последно промяна от 07 на Пон Фев 01, 2010 8:43 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори