Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

stankos написа:
dido73 написа:Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания. :lol: Не го ползвайте и няма да имате никакви проблеми с реостата. Ако пък спрете да ползвате самия локомотив, ще отпаднат всички проблеми като цяло с локомотива. :lol: Това е основна закономерност в техниката. :wink:
Така учеше другаря Йосиф Висарионович Джугашвили : " Нет человека, нет проблема !"
Закриваме БДЖ и решаваме проблемите тотално ! :twisted:
:lol: Нет локомотив, нет проблем! :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да ни е реостата само проблем, то бива! Но да забиеш умишлено крушка между контактите на шунтовия барабан на контролера - това си е безобразие. И крушката не е паднала сама, набита е била зверски, така, че да създаде работа на ремонта. От кой не се знае, но е недопустимо. За случая е пуснат рапорт до инж. Владимир Веселинов.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

lok45111 написа:Да ни е реостата само проблем, то бива! Но да забиеш умишлено крушка между контактите на шунтовия барабан на контролера - това си е безобразие. И крушката не е паднала сама, набита е била зверски, така, че да създаде работа на ремонта. От кой не се знае, но е недопустимо. За случая е пуснат рапорт до инж. Владимир Веселинов.
Това създава повреди, които ги няма в никоя книга.Аз също съм патил от такава крушка паднала на контролера. Явно е оттървана при сменяне на някоя сигнална лампа и се забива на блокировките. При мен набираше по две позиции и не можеше да сваля по единично.Общо взето неприятна работа,защото няма да очакваш точно такава ситуация.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
Здравей те

Мнение от фена »

Здравей те на всички участници във форума. Аз съм нов учасник и искам предварително да се извиня ако згреша някъде. В депо Мездра има други машини които си чакат реда за ремонт 45-146, 45-147, 45-170, 45-172, 45-174, 45-181, 45-182 и така нататък въпроса ми е за тези "R-ки" има ли бъдеще или бъдещето е ОКСИЖЕНА
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Както са ги наредили... май въобще не мислят да ги правят и по-скоро до 2-3 г. ще опитат вкуса на оксижена. :? Не знам хора ли няма, части и пари за ремонт е ясно, че няма, ама май и от тяхна страна няма желание за работа и поддръжка, пък и за ремонти като цяло. :? Не знам до кога ще я карат така, редно е да се вземат в ръце, не може така да се продължава. 174 гледам са я разкарали на някъде, може и да се прави, 181 и 182 не съм ги виждал откакто ги спряха... единствено на коловоза при деломайстора са наредени 146, 147, 170 от Р-ките и 2 от файтърите - 523 и 543, а 554 гледам, че я няма, а до скоро беше и тя там, може и тя да е вкарана да се прави. 172 изобщо не съм я виждал през живота си и не знам нито къде се намира, нито в какво състояние е. Може и тя да се прави в халето, но всичко става много бавно, а информация нямаме... 158 и тя така - с 300 зора я направиха. Времето ще покаже какво ще стане. :)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45172 e в М но доколкото знам е обрана.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Бях виждал нейна снимка от европейския жп сървър да седи забутана на коловоза, на който сега се намира 43-538.8 , виждал съм и други снимки как е обслужвала влакове до София и т.н. и понеже съм чувал, че навремето е минавала СР в Пд предполагам, че е спряна за КР, т.е. възстановяването й подобно на 45 158 ще е много трудно. А иначе доколкото знам някъде 2006 г. е спряна 172. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За момента М имат наличните им машини за графика даже са в повече. Трябва 45181 и 45182 да излезнат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Те хубаво имат, ама това е само за момента... ще дойде момент когато дори ако всички машини са на линия пак товар ще има много, та ще се търсят и машинисти. :? А гаричка като Мездра ще е препълнена винаги - с тез 7-8 коловоза не е до никъде. :? :D Да се смееш ли, да плачеш ли като знаеш какво се задава. Аз обаче се надявам положението да се оправи и един ден да тръгнат отново лок.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

А нека незабравя ме в депото в Мездра и единствената 44-140 до колкото знам от колеги машинисти тя все още е в депото и няма финансиране за нея а също и любимите ми 43-523, 43-543, 43-554, и не на последно място 43-555 наречен от сегашния му вид в които са го превърнали годините работа за по-кратко "ИЛИНДЕН" дано и тези машини някога се намерят пари за ремонт.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 140.2 е спряна за КР, освен нея има и още няколко спряни за КР тъй, че няма да е толкова лесно финансирането. От файтърите няма какво да коментирам - 523 колкото и пари да се налеят ще си е същия боклук - за да стане от него нещо трябва да иде на ремонт в Чехия, а никой няма да тръгне да праща 38 годишен полуразпадащ се локомотив да го съживява тъй като и без това има достатъчно други, които да го заменят. 543 и 554 е хубаво да се стегнат, може да изкарат още малко, 555 в момента доколкото знам се движи и май скоро ще минава ГПР тъй като последно 08.2006 г. е била ПР. :roll:
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

До колкото днам за 43-555 ебила и тя пред брак щяло да я сполетява съдбата на 43-538 пролета на тази година е имала сблъсак в софиско и имало съмнение, че целия и кош бил посукан обаче все още си се движи а колкото до годините на локомотивите няма нов а и в системата ни има една система да копуваме боклуците от германия, които там са в задния им двор за отпадак ние ги взимаме за много пари и им нариваме още толкова пари за да се стегнат нака, че може и за тоя локомотив 43-523 да се помисли а не съм сигурен но до колкото знам всичко в него е на 43-538 :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това беше груба и огромна грешка да възстановяват 43 523. За 43-538.8 можеше например да се даде в някое депо където да я стегнат (Русе примерно), кабина щеше да се намери, това беше най-малкия проблем, а не да я търбушат и да пълнят голия кош 523. Засега по-скапан файтър от 523 не знам да има, може и да има, но тука на територията на Северозападна България той е просто върха - който не е пътувал с него не знае що за стока е - направо би намразил цялата 43-та серия след по-малко от 2 часа пътуване. :D
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Имах честа да се возя в него добрече разстоянието не беше много а само 7 км. на мен ми се видяха като цяла вечност, а вазията е като на каруца защото няма никакви ресьори. а къде се правят 45-181 и 45-182, едни от любимите ми машини, дано не са в Дупница защото като имам наблюденията там единствено на боя го догаждат от време на време 45-194 и 45-158 боята върху покрива почна да се люпи а по 45-194 почна да избива пак ръждата само 45-180 и 45-171 неличат толкова много а 45-199 ми е любимката от ремонтираните машини през миналата година до последно плачеше за бандажи скоро несам я виждол та може и да е спряна вече. Ако не е 45-173, 45-159 (розавия пинко в Мездра) 45-176, 45-175 щях да забравя 45-160, 45-162 и от време на време 45-183 за последната само хоперните композици за видин возеше до края на миналия месец а но има подкрепление от Дупница в лицето на 45-163 та наистина не си усеща липсата на локомотиви но ако пак трагнат товарните влакове на БДЖ тогава май ще спрем пък бързите и без това от новия план ІІ-24 по седма линия нощем товарно движение НЯМА.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

7 км с боклук като 43 523 е нищо, вземи приятелю та се вози поне 107 и пак ще си говорим дали има смисъл да го възстановяват. :wink: 181 и 182 Април месец като ходих в депо Мездра ги видях вкарани в халето, предполагам ги правят там. Те доколкото знам са ПР, но не съм сигурен, някой да потвърди. В Дупница се справят много добре с ремонта, споделяно ми е, че не са пипнати само на боя въпреки, че 158 е тотален провал, но тя реално е ремонтирана в Мездра, а в Дупница само я боядисаха при КР. От 194 не съм чул оплаквания. Ръжда е нормално да избива, дори в ГО и Русе на покривите по машините избива ръжда, все пак локомотивите се движат, а не стоят по цял ден в депото да ги мият и лъскат. 199 я канибализираха тотално за година и половина експлоатация. От едната страна дори изродите са изкъртили табелката с номера. Представи си на състояние каква е, как я поддържат и т.н., но върви иначе. В Русе я бяха пипнали добре, сложили й бяха нови колооси и редуктори и щастливо перкаше на влаковете, машинистите също доста й се възхищаваха, но после я забравиха и почнаха по старому - давай там 5 за 4 няма какво да я чистим, поддържаме и т.н. Сега потриват доволно ръце и очакват 45179.9 да се прибере, за да я съсипят и нея за 0 време. :evil:
След време като тръгнат сумати товарни влакове смятай, че гара Мездра постоянно ще е пълна, тогава и машините няма да стигат до никъде (ако не стегнат тези, които са сега на оградата). По 7-ма линия по принцип товарно движение през нощта няма, сега се движат единствено камъните за Дунав Мост-2, това е. Всичко останало е през деня.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация