Имах следното предвид- влака пристига да речем на 1-ви коловоз. Машината се сече и се извършва маневра така както на Бургаските, дето сега минават през По. 10112 си тръгва от 1-ви и толкова.bdz_bg написа:Имаше период когато 10114 беше е с композиция и тръгваше от 3-ти коловоз.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Искаш да кажеш 10114. 10112 е с DESIRO и си тръгва нормално от втори челен.Labros написа:...
Имах следното предвид- влака пристига да речем на 1-ви коловоз. Машината се сече и се извършва маневра така както на Бургаските, дето сега минават през По. 10112 си тръгва от 1-ви и толкова.
Кондукторът в 10263 вчера ми сподели , че от Нова година този влак (10121 / 10263 / 10114) вече ще е композиция за постоянно.


Техник
Аз до колкото знам, го пускат композиция, когато от Септември кажат, че имат нов вагон и го дават на тоя влак да го кара за София.VESO написа:Искаш да кажеш 10114. 10112 е с DESIRO и си тръгва нормално от втори челен.Labros написа:...
Имах следното предвид- влака пристига да речем на 1-ви коловоз. Машината се сече и се извършва маневра така както на Бургаските, дето сега минават през По. 10112 си тръгва от 1-ви и толкова.
Кондукторът в 10263 вчера ми сподели , че от Нова година този влак (10121 / 10263 / 10114) вече ще е композиция за постоянно.
Принципно е така , само че веднъж го засякох да пристига на Септември и композицията бе съставена само от седящи вагони.На същия ден както на отиване към Пловдив , така и на връщане към София , други вагони , освен седящите нямаше.Не знам защо го бяха пуснали по този начин.
А това да е с композиция веднага намира своето обяснение - хем се спестява едно DESIRO , главно за тактовия график на пернишките трамваи , хем и вагоните на 8626 / 8627 вместо да киснат цял ден в София , им се отваря работа поне до привечер , когато 10114 пристига в столицата.
А това да е с композиция веднага намира своето обяснение - хем се спестява едно DESIRO , главно за тактовия график на пернишките трамваи , хем и вагоните на 8626 / 8627 вместо да киснат цял ден в София , им се отваря работа поне до привечер , когато 10114 пристига в столицата.

Това, което казваш ако го направят ще е меко казано тъпо.
1. Уж пускали през почивните дни композиция заради по-висок пътникопоток, а хора тук споделиха, че дори е по-ниска населеността отколкото през седмицата, когато Дезирото е пълно.
2. Трамваите от новия ГДВ няма да са толкова начесто, тъй, че дали ще се спести 1 дезиро или ще се ползва композицията от някой влак е все тая, но според мен е по-неефективно да пускат 5 вагона, при положение, че и 3 ще са достатъчни ако са с композиция.
3. Ако пускат вагоните от 8626/8627 ще изгонят и малкото останали пътници - раздрънкани и мръсни 50-ки и т.н., излишно е да описвам, Весо неведнъж е правил описания от свои пътувания.
Изводът е, че е най-правилно влакове 10121/10263/10114 да се обслужват с ЕМВ Дезиро серия 31.
Смятам въпросът за приключен. Дадох достатъчно убедителни факти защо не трябва да са с композиция (освен когато има вагони за Септември).
Другият проблем с въпросните влакове е, че пускат там най-хубавите купейни вагони, а влакове като 2613 и 2612 например се движат с 2-3 74-ки и 45-ца... това не е честно и трябва да се промени съставът. Не знам от кой влак взимат за 10121, но нещата трябва да се променят и да пускат по-подходящи вагони.
1. Уж пускали през почивните дни композиция заради по-висок пътникопоток, а хора тук споделиха, че дори е по-ниска населеността отколкото през седмицата, когато Дезирото е пълно.
2. Трамваите от новия ГДВ няма да са толкова начесто, тъй, че дали ще се спести 1 дезиро или ще се ползва композицията от някой влак е все тая, но според мен е по-неефективно да пускат 5 вагона, при положение, че и 3 ще са достатъчни ако са с композиция.
3. Ако пускат вагоните от 8626/8627 ще изгонят и малкото останали пътници - раздрънкани и мръсни 50-ки и т.н., излишно е да описвам, Весо неведнъж е правил описания от свои пътувания.
Изводът е, че е най-правилно влакове 10121/10263/10114 да се обслужват с ЕМВ Дезиро серия 31.

Другият проблем с въпросните влакове е, че пускат там най-хубавите купейни вагони, а влакове като 2613 и 2612 например се движат с 2-3 74-ки и 45-ца... това не е честно и трябва да се промени съставът. Не знам от кой влак взимат за 10121, но нещата трябва да се променят и да пускат по-подходящи вагони.
Опаа, не закачай композицията на 10114.Nikss написа: 3. Ако пускат вагоните от 8626/8627 ще изгонят и малкото останали пътници - раздрънкани и мръсни 50-ки и т.н., излишно е да описвам, Весо неведнъж е правил описания от свои пътувания.

Досега колко пъти съм виждам тази влак с композиция (сигурно вече 20 пъти) и все е бил със хубави и спретнати 74-ки (и тук таме някоя първокласна 40-ка). Нито веднъж не съм видял 50-ка на този влак.
А Веско явно когато трябва да пътува с 8626, винаги аз трябва "да го придружавам", за да не случва на гадни 50-ки.



Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Интересно, такива не съм мяркал...3. Ако пускат вагоните от 8626/8627 ще изгонят и малкото останали пътници - раздрънкани и мръсни 50-ки
Ами взимат се от 8626.Не знам от кой влак взимат за 10121
Това на кой влак какви вагони ще се пускат, не го решаваме ние. Поне се намери начин за използване на вагоните от 8626. Вместо цял ден да стоят на София, се пускат на 10114/10263/10114. После им се удря една метла и парцал и поемат към Бс.
Последно промяна от Labros на Пет Ное 06, 2009 9:07 pm, променено общо 1 път.

Зависи в кой ден пътуваш. В почивни дни 5-те вагона на 10121 до Вакарел са претъпкани и трудно ще намериш свободни места. В работни дни 10114 също е със завидна населеност и е абсурд на този влак да се пускат по-малко от 4 вагона.
Последно промяна от rexkos на Пет Ное 06, 2009 9:15 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори