То кое ли е без нито 1 пукнат...Saruman написа:10049/50 последно като го видях имаше един пукнат страничен джам.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Инфо от днес , 5-ти ноември:
Русенската 44093-3 за пореден път идва на гости в Пловдив , посредством 10263 / 10114.
8610 , теглен от 45155-9 се задава от мъглата.
45187-2 с товарен влак.
"Хебър"-а точен на секундата.Както знаем , 1651 по подобие на 8615 в гара Пзк се приема на втори коловоз.
Злополучната 46221-8 готова за потегляне с 1620.
"Сл.Бряг" , теглен от 46238-2 без бистро в състава и с 5 минути закъснение на центр. ПО.До Пзк закъснението се запази и ето 2 снимки:
- секунда преди потегляне;
- вече заминава за София.
Малко мотриси:
31005-6+31006-4 докарала 19228 навреме.
310114+31012-2 готова за 19229.
31013-0+31014-8 , обслужваща 10112.
За финал едно усещане за скорост от вагоните серия 97 , които днес се радваха на доста добра населеност.
Русенската 44093-3 за пореден път идва на гости в Пловдив , посредством 10263 / 10114.
8610 , теглен от 45155-9 се задава от мъглата.
45187-2 с товарен влак.
"Хебър"-а точен на секундата.Както знаем , 1651 по подобие на 8615 в гара Пзк се приема на втори коловоз.
Злополучната 46221-8 готова за потегляне с 1620.
"Сл.Бряг" , теглен от 46238-2 без бистро в състава и с 5 минути закъснение на центр. ПО.До Пзк закъснението се запази и ето 2 снимки:
- секунда преди потегляне;
- вече заминава за София.
Малко мотриси:
31005-6+31006-4 докарала 19228 навреме.
310114+31012-2 готова за 19229.
31013-0+31014-8 , обслужваща 10112.
За финал едно усещане за скорост от вагоните серия 97 , които днес се радваха на доста добра населеност.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Пак малоумщини с 10114: приемат го на челен коловоз Този път 3-ти. Докато дойде маневрата да изтегли вагоните, докато се изтегли машината, да се прегарират вагоните, да се закачи машината... и ей ти- бригадата няма време и до нуждника да отиде. Какво коства да се приеме на нормален коловоз, 1-ви например 
1651 с коя машина беше
Успя ли в тъмнината да видиш 
1651 с коя машина беше
За 1651 нещата бяха много динамични - правя снимката , тръгвам с надеждата да мина пред локомотива , но само съм направил няколко крачки , когато се чу кондукторска свирка и влакът потегли.Целия престой по моя преценка не беше повече от 30-40 секунди и не успях да видя номера на машината.
При 10263 дори да го приемат на първи коловоз , има друга врътка - отзад отново идва патицата да изтегля вагоните и да ги закарва на челния , а локомотивът стои разкачен.Нито един от участниците обаче не помръдва , тъй като броени минути след това в гарата влиза 8611 , който се установява на 3-ти коловоз.След като бързият спре , маневрата замъква композицията на 10263 , а електровозът , който я е докарал остава на място и чака заминаването на варненския.Едва тогава той започва да се прегарира.
Забравих да спомена още нещо - днес 8611 бе обявен с 10 минути на ПО.
При 10263 дори да го приемат на първи коловоз , има друга врътка - отзад отново идва патицата да изтегля вагоните и да ги закарва на челния , а локомотивът стои разкачен.Нито един от участниците обаче не помръдва , тъй като броени минути след това в гарата влиза 8611 , който се установява на 3-ти коловоз.След като бързият спре , маневрата замъква композицията на 10263 , а електровозът , който я е докарал остава на място и чака заминаването на варненския.Едва тогава той започва да се прегарира.
Забравих да спомена още нещо - днес 8611 бе обявен с 10 минути на ПО.
Последно промяна от VESO на Пет Ное 06, 2009 1:35 am, променено общо 1 път.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Информация
Модератори