Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Освен списъка с машините коя къде е, да взема да се направи и подобен за състоянието им. Някои боя не са виждали от 70-те години, други на външин вид ги бива, пък отвътре са калпави...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Освен списъка с машините коя къде е, да взема да се направи и подобен за състоянието им. Някои боя не са виждали от 70-те години, други на външин вид ги бива, пък отвътре са калпави...
Частните машини са отвън зян, отвътре като излезли от завода - на БДЖ е обратното, софийска 52-ка = деветия кръг на пъкъла земни!
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от shotik »

lok45111 написа:Днес се сетих да се кача и на 52-286, която е собственост на "Лакпром". Отвътре машината е приказка, а отвън я знаете - въпреки, че е собственост на един от големите заводи за боя, такава не е виждала откакто е машина.

Ето снимка в кабината:
Изображение
Локомотива е пребоядисан 1987 г след катастрофата на Световрачене с електровоз ,обслужващ козяшка вертушка,станала на 21.09.1987 г.
Виждам че волана на контролера отдясно е похабен ,а на групата ключове на пулта в ляво единия е счупен още тогава.
Ако Марио може да направи още някоя снимка от други места на кабината ,може да видя и спомня дали има нещо друго правено.Бялата кутия посредата не си я спомням да я е имало.
Оригиналното осветление на всички уреди е с една лампа и светопровод над всеки уред.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и снимка към дясната страна на кабината - няма видими следи от удара, явно е възстановена доста добре. Бялата кутия е модернизация - оригинално я няма.

Изображение
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
52

Мнение от shotik »

От удара беше деформирана бронята и коша само при радиатора.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: 52

Мнение от Mario Evstatiev »

shotik написа:От удара беше деформирана бронята и коша само при радиатора.
Коша при радиатора е здрав - вероятно е сменено цялото отделение. По рамата и челната греда вече също няма следи. Явно възстановяването е направено безупречно или преди да бъде предаден на "Лакпром", локомотива е приведен в безупречно техническо състояние.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Локомотиви 52 065, 52 223, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Локомотиви 52 065, 52 223, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
То от 52 065 не остана нищо за сваляне - отделение "Спирачки" си свали всичко, другите отделения също са си свалили възлите.
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »


Тая снимка е просто уникална, халето локомотива светлината по-скоро сумрака в халето къртят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

assen5 написа:

Тая снимка е просто уникална, халето локомотива светлината по-скоро сумрака в халето къртят.
Снимката е перфектна наистина и браво на Ники за уловения момент. За мен тя ще напомня винаги как стоях отдясно в кабината на 61-02, хванал кран-машиниста, сякаш ще задържа за натискане на "купли" от 52-141 и гледах вперено напред. Това никога няма да се забрави...

52 141 ще остане като мил спомен, как след няколко години седене в халето, аз бях първият "машинист" който изкара онова мъниче 61-02 навън на слънчевия коловоз...
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , докато преглеждах едни снимки , открих , че съм снимал 52106-2 на гара Филипово , правеща маневра и едва сега забелязах , че машината е със свалени знаци на БДЖ.Редовно съм я виждал на Фп да се навира в едни складове около гарата в северна посока , но не съм забелязвал , че е частна. Някой има ли представа кой и е собственик , тъй като няма отличителни знаци?

Между другото , актуализирал съм списъка на частните 52-00-ки , намиращ се на стр. 3.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес за ремонт по необходимост влезе и съответно излезе 52 202-9. Локомотива е скоро от голям ремонт и е изключително чист и запазен. Днес за първи път от една година насам обърнах внимание, че механиката свети 8)

Ето ви я машината
Изображение

Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Страшна машина! А "кренвирша" какво прави там , за ремонт ли е влязъл?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Страшна машина! А "кренвирша" какво прави там , за ремонт ли е влязъл?
"Кренвирша" си седи на гараж.

52 205 също е много хубава машина. Тя в момента е за лицензия в депото. Днес мериха колоосите и се оказа, че ще се вади 3-та поради изместване(кривина) с 0,7 мм.

52 227 беше пък МПР и ревизия на предпазните вентили на въздушната инсталация. Локомотива беше за ГРСС, но поради предстоящ подемен ремонт, срока за спирачната ревизия се удължи с 3 месеца, съгласно нормативите в БДЖ. На тази машина, бригадите са си купували хамершлак и са боядисвали пулта и ел. шкафа в кабината. Доста приятна е станала вътре.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация