"Тракия експрес" е част от историята... Жалко, че самозабравили се графисти го затриха. Влакът возеше пътници от Раковски, защото последния автобус в направление Мост, Кърджали е в 18:00 ч.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Зависи дали ще се изнамери някоя 31-ца.
Относно 2627 и 4646 трябва според мен по някакъв начин на втория да му се коригира разписанието, та 2627 както вози директни вагони за Русе да не стоят 1 час на ГО, а максимум 20 минути. Интересно ми е дали си правят шега, че спират 4626 от утре вечер и как бригадата докарала 4611 ще се прибира обратно за Русе. За машината от 383 не е проблем, тя и без това по цял ден работи на сф влаци.
Относно 2627 и 4646 трябва според мен по някакъв начин на втория да му се коригира разписанието, та 2627 както вози директни вагони за Русе да не стоят 1 час на ГО, а максимум 20 минути. Интересно ми е дали си правят шега, че спират 4626 от утре вечер и как бригадата докарала 4611 ще се прибира обратно за Русе. За машината от 383 не е проблем, тя и без това по цял ден работи на сф влаци.
Машината от 383 понякога я пускат с обвързката 10121 / 10263 / 10114.След това си ходи с 2626 , но след спирането на този влак би следвало да се знае как ще си ходи.Колкото до 2627 , би следвало времето за връзка с 4646 да не е повече от 20-25 минути.Вариантите са два - или да се измести часът на 2627 за тръгване от София (тъкмо и да прави връзка с 362) , или 4646 да пристига по - рано в Горна.
Ами днес случайно се замислих бригадата докарала 4611 как ще се прибира в Русе, но нищо логично като вариант не ми излезе в мислите.
Колкото до 2627 часът му на тръгване в момента е добре въпреки, че в моята КР с проектни разписания съм му задал час на тръгване 23:45. Според мен обаче сега е по-добре 4646 някакси да се намести да върви по-рано, но и той както има връзки с други влакове в други 3 възелни гари преди ГО картинката става доста шарена - Сз, Дбв и Тл. Отделно пък композицията за него идва от 40164, който пък има връзка с 40268. На практика обаче ще е по-лесно да се промени часът на тръгване на 2627, но според мен повече от 23:45 не би трябвало да се мести. Колкото до 362 ако има желаещи за връзка за Пл, ГО и Ва да се корегира пък неговото разписание. Общо взето нещата са навързани и много трудно се нагаждат разписанията.
Колкото до 2627 часът му на тръгване в момента е добре въпреки, че в моята КР с проектни разписания съм му задал час на тръгване 23:45. Според мен обаче сега е по-добре 4646 някакси да се намести да върви по-рано, но и той както има връзки с други влакове в други 3 възелни гари преди ГО картинката става доста шарена - Сз, Дбв и Тл. Отделно пък композицията за него идва от 40164, който пък има връзка с 40268. На практика обаче ще е по-лесно да се промени часът на тръгване на 2627, но според мен повече от 23:45 не би трябвало да се мести. Колкото до 362 ако има желаещи за връзка за Пл, ГО и Ва да се корегира пък неговото разписание. Общо взето нещата са навързани и много трудно се нагаждат разписанията.
Прегледах разписанието на 4646 и установих , че ако се запази часът на тръгване от Дъбово в 2:28 (връзката с 3637) , до Ц.Ливада може да спестят 5 минути със спирания в Плачковци и Трявна.До Горна може да измъкне още 2 , вземайки участъка Дряново - В.Търново за 25 минути , вместо за 27 и картинката става следната - Дъбово 2:28 , Плачковци - 3:25 (вместо 3:29) , Трявна - 3:34 (вместо 3:39) , Ц.Ливада - 3:45-3:46 (вместо 3:50-3:51) , Дряново - 3:56 (вместо 4:01) , В.Търново - 4:21 (вместо 4:28 ) , Горна - 4:37 (вместо 4:44).Ето как 7 минути за стопени.Остава да се оправи 2627 да пристига някъде след 4:10 в Горна Оряховица.
2627 може да се мръдне 10 минути - при това положение ще е на ГО 04:00-04:10. 15 минути според мен са напълно достатъчни за прикачване на директната група към 4646, но 04:37 е късно като час на пристигане, по възможност ако още 20 минути се изцедят от някъде ще стане перфектно и ще е на ГО 04:17-04:25. Престоите във 3-те възелни гари - Сз, Тл и Дбв обаче са надути много. Тогава да изместят по-рано влаковете, правещи връзка с него и така ще решим проблема, хем и разписанието да се понатегне малко. От една страна на Сз 4646 е принуден да виси заради 8626 и на този етап връзката не е за пренебрегване. На Тл и Дбв доколкото знам се чакат с варните.
Бая сложно ще е да го нагласим тъй като всеки влак в тази схема е зависим от друг.
4646 се движи като пътник от Бяла до Русе... Пристига много късно и ако има пътници за влак 9621 от Две могили и Иваново, те не могат да се придвижат навреме. А и има работници, които им трябва по раничко да са в Русе, а не в 7 ч... На 4646 най сетне му измислиха едно доста прилично разписание. Дайте да не го бутаме... Според мен е необходим ранен ПВ ГО Р или там един два вагона да се возят от 2627, които после да вървят към Р, но то по тоя начин като ще се ангажира още една бригада, да вземем да го оставим влака
Иначе ми е интересно с колко вагона ще се движи 383, след като неговата композиция е обединена 4626 + 462
Пътниците в него още от Р са повече отколкото за два вагона, а след Ч бряг какво става в 383
не ми се мисли ако е с композиция като останалите МБВ 
Информация
Модератори