Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Актуална информация за днешният ден:
ПВ 20223/20224 - ЕМВ 32 095/096 + 32 077/078. Втората ЕМВ бе със следните симптоми: РП, ножа на ГВП заел междинна позиция, неплътност. Същите бяха отстранени от лок. бригада.
БВ 2637 - Лок 44 096.
БВ 2612 - Лок 44 088. Съответно лок ще върне БВ 3637.
МБВ 4661 - Лок 07 ххх + 44 106.
БВ 2627 - Лок 44 139.
ПВ 20223/20224 - ЕМВ 32 095/096 + 32 077/078. Втората ЕМВ бе със следните симптоми: РП, ножа на ГВП заел междинна позиция, неплътност. Същите бяха отстранени от лок. бригада.
БВ 2637 - Лок 44 096.
БВ 2612 - Лок 44 088. Съответно лок ще върне БВ 3637.
МБВ 4661 - Лок 07 ххх + 44 106.
БВ 2627 - Лок 44 139.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Актуална информация за днес:
ПВ 20221/20222 - ЕМВ 32 095/096.
ПВ 20205 - Лок 45 171.
БВ 5622 - Лок 44 084.
БВ 2611 - Лок 44 066.
БВ 7623 - Лок 45 178.
БВ 4612 - Лок 45 203.
БВ 2613 - Лок 44 074.
.
Днес в участъка Владо Тричков - Лакатник имаше работни групи, които извършваха ремонт на железния път. Намалението от 25км/ч в гара Владо Тричков(където изпадна пощенския вагон на БВ 2626) вече е вдигнато на 40км/ч и по двата пътя. Още едно намаление от 25км/ч бе премахнато към обяд, което се намираше преди входния на гара Лакатник по път 1.
ПВ 20221/20222 - ЕМВ 32 095/096.
ПВ 20205 - Лок 45 171.
БВ 5622 - Лок 44 084.
БВ 2611 - Лок 44 066.
БВ 7623 - Лок 45 178.
БВ 4612 - Лок 45 203.
БВ 2613 - Лок 44 074.



Днес в участъка Владо Тричков - Лакатник имаше работни групи, които извършваха ремонт на железния път. Намалението от 25км/ч в гара Владо Тричков(където изпадна пощенския вагон на БВ 2626) вече е вдигнато на 40км/ч и по двата пътя. Още едно намаление от 25км/ч бе премахнато към обяд, което се намираше преди входния на гара Лакатник по път 1.

Поради обективна невъзможност на депо По да осигури DESIRO за 10141,от няколко седмици насам,този влак и 10144(същия,който се връща) са композиции.Ето и доказателството от днес и след откачането на 07106-8.
С колко вагона e 10141/10144? Доколкото ми се виждат са 3, но не съм сигурен. Имаше ли много хора? 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Малко оперативна информация от днес:
МБВ 360 пристигна с 5 минути закъснение начело с 44 101.
ПВ 10113 с ЕМВ 32 123/124.
ПВ 20110 беше начело с 44 138 в състав от 4B конски безкупейни вагона серия 17 и отзад имаше син фургон.
МБВ 490 беше с 44 144 в състав от 2WL вагона БДЖ, 1B вагон JZ, 1AB JZ и 1WL TCDD.
Когато бях на централна гара на 4-ти коловоз се намираха вагоните за 8615. Локомотива още го нямаше. За моя радост композицията отново е с 5 вагона+фургон, а не 4+фургон, както беше известно време.
БВ 4612 пристигна с 5 минути закъснение. Тъй като малко се позабавих не успях да видя машината, но пък видях нещо по-важно. Влакът вече не е със софийски вагони 50 серия, а с русенски 74 серия. Първокласният също беше 74 серия с номер 001, което означава, че това е първият вагон от тази серия. Седалките в купето бяха червени на черни ивици - абе нещо подобно като на първокласните 40 серия.
В Костинброд се върнах с ПВ10208, който днес беше начело с горнооряховската 44 138 в състав от 3 вагона. Първият беше конски 17 серия (тези които НЯМАТ възглавнички за главата), вторият беше 74 серия и последният 50 серия - всичките второкласни. На Волуяк пристигна 4 минути преди време. Там влакът малко се позабави, за да замине навреме. Когато излязохме от гарата, видях на входния светофор, спрял товарен влак от посока Разменна начело със софийската 44 072. Иначе ПВ10208, в който бях аз, пристигна на гара Костинброд навреме. Тук което искам да отбележа е, че машината (44 138) беше много добра на външен вид и също така дърпаше много добре.








Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Tazi sytrin BV 2637 pristigna navreme na gara Sindel nachelo s 44 076.8(koqto e s cherveni obyvchici i se predstavi dosta zavidno po mokriq jelezen put). 42 081 profycha kakto vinagi prez Provadiq s prilichna tovarna kompoziciq. Sushto taka 45 203 i 44 137 dokaraha TV do gara Kaspichan. 44 108 poe silistrenskata kompoziciq na BV 2637 ot Kaspichan.
Днес, последният ден, преди да влезе в сила манджичката с грозде (дано от 2008 г. нататък не е), ПВ 10205 беше начело с мездренската 45 172 в състав от 3 вагона. Дано утре, като влезе в сила новият ГДВ, пак да е с композиция. Иначе ПВ10206 беше с 33005+33006. ПВ 60275 беше начело с 61 007 и 2 вагона - един 47 серия и един 80 серия за велосипеди, който беше изцяло изрисуван с графити от едната си страна.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Тази сутрин БВ 2636 пристигна със закъснение от порядъка на час и половина по ред причини:
-Изчакване пътниците за кушет и спалните вагони да се качат. +10мин.
-Повреда в единият от двата дизелови локомотива серия 07 на изходните стрелки на гара Вълчи дол. +5мин.
-Изчакване преминаването на БВ 8636 на РП Разделна. +5мин.
-Изчакване на електровоз 44 144.4 да пристигне от Варна(поради по-рано случилият се инцидент, в който дизелова мотриса "Дезиро" блъска момиче на гара Повеляново). +10мин.
-След настъпила повреда в генератор на вагон(47-ма серия) от композицията на БВ 2636 принудително се налага същият да бъде изваден от състава на влака на гара Червен бряг.
- От гара Реброво влакът бива подпиран на изходните светофори на всички гари считано до София-Север от ПВ 20220.
-Изчакване пътниците за кушет и спалните вагони да се качат. +10мин.
-Повреда в единият от двата дизелови локомотива серия 07 на изходните стрелки на гара Вълчи дол. +5мин.
-Изчакване преминаването на БВ 8636 на РП Разделна. +5мин.
-Изчакване на електровоз 44 144.4 да пристигне от Варна(поради по-рано случилият се инцидент, в който дизелова мотриса "Дезиро" блъска момиче на гара Повеляново). +10мин.
-След настъпила повреда в генератор на вагон(47-ма серия) от композицията на БВ 2636 принудително се налага същият да бъде изваден от състава на влака на гара Червен бряг.
- От гара Реброво влакът бива подпиран на изходните светофори на всички гари считано до София-Север от ПВ 20220.
Информация
Модератори