Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:18-01 не е предадена на музея. Стои там само, за да не е музея празен докато ги няма парните.
Благодаря за информацията! Тя е обнадеждаваща и полезна.

Като цяло Форум "Локомотиви" може да направил следното на този етап:

1. Разговор с Декана на катедра "Транспорт" в ТУ - Варна и евентуален оглед на място на състоянието на двигателя;

2. Разговор с Управителя на "БДЖ Тягов подвижен състав - Локомотиви" ЕООД за възможността за размяна на ганцовия двигател срещу някой годен двигател от ДЛ - да речем от 52-ра серия;

3. Предложение до ТУ Варна за получаване срещу размяна на двигателя с цел възстановяване на музеен ДМВ 18-01;

4. Организиране, ръководене и координиране на доброволна ремонтна бригада за шлосерските работи по ДМВ 18-01;

5. След евентуално възстановяване - популяризиране на новоподготвения музеен ПЖПС за атракционни пътувания чрез презентации и снимки;
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Labros написа:То хубаво ще се направи заснемане и запознаване с двигателя. Но въпроса е дали от Университета ще го предоставят при евентуалното възстановяване на 18-01. Все пак това е единствения работещ двигател и едва ли толкова лесно ще се лишат от него.
Имат си доста работещи двигатели, точно този не се ползва от много време, освен това имат и друг ГАНЦ който е разрязан за учебно пособие..... винаги ще се поинтересуват от бартер, лошото е че може да има бюрократични пречки... Има и по лошо - не се знае двигателят в какво състояние е след толкова стоене, най вероятно е и без масло.....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Със сигурност състоянието на двигателя ще бъде проверено и при възможност ще поискам същия да бъде демонстрационно стартиран, ако това не представлява трудност за ТУ.

Ако същия е годен, тогава ще се пристъпи към разговори със съответните служби и лица за да се проучи възможността за мвъзстановяване на ДМВ 18-01 за движение и условията за това.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:Със сигурност състоянието на двигателя ще бъде проверено и при възможност ще поискам същия да бъде демонстрационно стартиран, ако това не представлява трудност за ТУ.

Ако същия е годен, тогава ще се пристъпи към разговори със съответните служби и лица за да се проучи възможността за мвъзстановяване на ДМВ 18-01 за движение и условията за това.
Самото стартиране няма да е проблем, но ако двигателя е без масло - ще трябва да набавим, ще трябва да се впръсне малко масло в цилиндрите и да се върти на ръка, горивната система ще трябва да бъде "продухана" и промита........ Поне на място има стенд за дюзи и ГНП - ако намериш данните - ще се настроят прецизно........
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не е лошо тази седмица да се проведат разговорите с ТУ - Варна и да се види в какво състояние е мотора. Ако ще трябва масло и гориво, ние ще трябва да си ги осигурим, както и да направим профилактиката преди пускане.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Мотрисата 18-01 в момента е тотално занемарена, а новата уредничка на музея днес изпадна в паника при вида на фотографите от форум "Локомотиви". Има следи от вандалски набези на графитаджии, а лъжата, че ключовете от ДМВ са върнати на депо ГО говори, че има някаква нечиста работа около състоянието на мотрисата. За да съм по - изчерпателен ще спомена, че госпожа Побонкивова(грешка, Вълчева еди коя си) от музеен отдел на БДЖ тотално се противи на проектите по заснемане на музеен подвижен състав без участие на безделната и дирекцийка, която час по - скоро е редно да бъде закрита, а въпросната госпожа изгонена и съдена за крупни злоупотреби със служебно положение... "Павел", "Нулата", както и всички провалени пътувания с музеен ПЖПС :evil:
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Подкрепяйки напълно горното мнение дума по дума на колегата lok 45111 музея НЕ ЗАСЛУЖАВА подобна мотриса да стой в музея тотално лошо отношение към мотрисата макар и в музея да има охрана вандали са успели да влязат в музея само на около 10-тина метра от кабината на охраната на музея и са надраскали страна 118-01.Колега lok 45111 покажи снимката за да я видят всички.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent пулт на 118-01
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:Подкрепяйки напълно горното мнение дума по дума на колегата lok 45111 музея НЕ ЗАСЛУЖАВА подобна мотриса да стой в музея тотално лошо отношение към мотрисата макар и в музея да има охрана вандали са успели да влязат в музея само на около 10-тина метра от кабината на охраната на музея и са надраскали страна 118-01.Колега lok 45111 покажи снимката за да я видят всички.
Ето как дирекция "Музейна дейност", ръководена от г-жа Румяна Вълчева се грижи за богатството на железницата:

Edit: И да допълня, че ключовете от ДМВ 18-01 мистериозно са изчезнали при новата уредничка на музея. Когато на 10.08. бяхме с форумна група, ключове имаше, държаха се от жена, служителка на музея и много лесно я намерихме, за да ги предаде на групата. Въпросната "нова" уредничка, не само, че много се уплаши, че ще снимаме онзи ден вътре в мотрисата, но и всячески се опита да попречи, като накрая се стигна до скандал, който ще завърши с рапорт до ЦП - ТПС във връзка с вероятни злоупотреби с предоставената за временно ползване мотриса!

Изображение
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Парите за охрана най-вероятно са усвоени, но не по предназначение... Безотговорността у нас няма край. Това е само един от многото показателни примери.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Парите за охрана най-вероятно са усвоени, но не по предназначение... Безотговорността у нас няма край. Това е само един от многото показателни примери.
Охрана има!

Ръководството на музея обаче ми се чини, че го е ударило през просото. А криенето на ключовете ми навява мисълта, че вътре е взето каквото на когото му трябва.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А, в това можеш да бъдеш сигурен.
Охранката каква е- някой пенсионер или...?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:А, в това можеш да бъдеш сигурен.
Охранката каква е- някой пенсионер или...?
Пенсия, ти какво очакваш. Фирма "МЕГАС" :lol: Интересно е, че охранителя е само един и имайки в предвид добрата "база" на Музея и да иска да пази, пак ще го изненадат и ще надраскат влака.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Драскането е проблем. Но мен ме притеснява да няма кражби... с тия мизерни пенсии и малки заплати нищо чудно да влезе в комбина с някой апаш и да си крадат на воля. Не обвинявам никой, просто такива мисли преминават...

ДМВ 18 ще е много добре ако успее да се възстанови за атракционни пътувания. Няма много в движение като нея, ако изключим по-малката й сестра-близнак в Гърция, но тя пък е за 1000 мм.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

При това положение трябва НЕЗАБАВНО ДМВ 18-01 да бъде конфискувана и върната обратно в депото си на домуване. :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:При това положение трябва НЕЗАБАВНО ДМВ 18-01 да бъде конфискувана и върната обратно в депото си на домуване. :twisted:
Няма защо да бъде конфискувана, тъй като тя слава Богу все още е собственост на "БДЖ - ТПС - Локомотиви" ЕООД. ДМВ 18-01 бе предоставен на транспортния музей в Русе за временно излагане като експонат, при условие, че се опазва добре. В локомотивно депо Г. Оряховица са хвърлили сума ти пари и труд, за да приведат влака в добър външен вид, а какво се получи накрая? Отиде в музея и го зяносаха. Форума още не се е отказал от идеята да се проведе разговор с ТУ - Варна за набавяне на двигател и иницииране на възстановяване за движение, като тези мероприятия ще бъдат проведени в най - скоро време.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация