
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
2006 та пътувах от Сф до Каспичан през нощта, като се качвах спалния вагон беше чист и лъснат, и спалното бельо беше чисто и дори без бримки и дупки, след Плевен кенефа беше опикан, дори неизвестен пиклЮ си беше дренирал кнора право върху рулото с тоалетна хартия, друг селю си беше изнесъл миризливите обувки в коридора и го беше осмърдял целия..... Каквото и да си говорим кочината мирише заради прасетата в нея.........Labros написа:Интересн феномен се наблюдава у нас в Абсурдистан: всеки реве, че влаковете били мръсни и неуютни, но никой не пази. Същите тия, дето вдигат олелия до небето, те като че ли най-много поразии правят.

Администратор
КОлега 07, казаното от теб ясно очертава картинката в роден спален вагон. Миризливи обуща, пиклив народ, смрад, безхаберие от страна на пътниците, които си мислят, че като са си платили могат да осерат всичко във вагона и не на последно мястопиянски изпълнения. За всички тези неща си има лек и той се казва СОЛИДНА ГЛОБА. Да се предприемат мерки, при освобождаване на спалната кабина, шафнера да проверява състоянието и и да налага глоба при лоша хигиена или повреди. Например, качваш се във вагона, вземат ти 20 лева депозит и ако на сутринта си оставил кочина, 20 - те лева остават в ползу железницата за да се финансира почистването след теб. Това е варианта за оправия.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Иска се малко но от вътре - аз си нося найлонов плик за обувките и мокри кърпи за краката за да не "създавам атмосфера", това че някой парапитек ще му бръкнат в джоба няма да го направи по малко миризлив за спътниците му. За тоалетната - на някои хора така ги кефи - лятото на 2007ма две вллюбени гълъбчета поне 2 пъти ходиха до кенефа (от които смърдеше въпреки отворените прозорци) да си консумират чувствата..........





Администратор
В спалните кабини има мивки с винаги течаща топла и студена вода. Има и сапунчета, влизаш, миеш си краката и лягаш. Не е трудно. Аз например, веднага след като влязох си изпрах чорапите със сапун, оставих ги да съхнат, измих си краката и на сутринта не смърдеше на крака. А преди мен някой беше овонял така жалкото парче мокет, че се наложи да го изхвърля за да не смърди. И шафнера каза, че иначе вагоне е дошъл предния ден от Виена. Разказа, как чужденците, пътуващи със спалния вагон също като се надуят с бира пикаели по мивките. Имало дори случай някакъв дебел и типично грозен за географските си ширини германец да се "измочи" на пода!07 написа:Иска се малко но от вътре - аз си нося найлонов плик за обувките и мокри кърпи за краката за да не "създавам атмосфера", това че някой парапитек ще му бръкнат в джоба няма да го направи по малко миризлив за спътниците му. За тоалетната - на някои хора така ги кефи - лятото на 2007ма две вллюбени гълъбчета поне 2 пъти ходиха до кенефа (от които смърдеше въпреки отворените прозорци) да си консумират чувствата..........![]()
![]()
64.19
Поне в серии 71 и 76 не мирише така в коридора , понеже са още "нови" в обслужването на влакове.Иначе си спомням когато пътувах от София до Силистра през 2003 г . , че даваха т. нар. "личен пакет" - състоящ се от пластмасова чаша , кърпички 2 вида - мокри и сухи , както и отделна салфетка за почистване на обувки.
Аз си пазя личния пакет и му направих клипче преди малко.След няколко минути очаквайте да го видите.
Аз си пазя личния пакет и му направих клипче преди малко.След няколко минути очаквайте да го видите.

Администратор
Като чуят "България", свързват това име със свободия и безнаказаност. От тук идва и проблема. Но ако някой по - серт шафнер ги набара, много вероятно е не само да слязат на първата спирка, но преди това да бъдат прилично "шлифовани"07 написа:Е явно само в нашите вагони си показват свинщината, ако сторят същото във вагон на DB или OBB, едва ли ще стигнат по далеч от следващата спирка.

А що се касае до българите, ние сме си свине и си знаем свинщините. Забраняват пушенето, но ние пак пушим, забраняват пикането при престой на влака, но по закон български, точно когато влака е в гарата тоалетните са заети.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Така им се пада! Да ги глобяват, като не спазват най - елементарни разпоредби. За качване на крака по седалките също трябва да има глоби. Ревем от кофти тапицерия, но сами си я цапаме. Много се дразня като видя на някоя 74-ка от ревизия да качат мърляви торби или да си качат обущата върху синята тапицерийка.Labros написа:Оня ден в 8611 двама хубостници пушеха в нуждника като някакви десетокласници в гимназията. Беше им съставена глоба от по 20 кинта на калпак.
64.19

Проблеми много, решения и варианти има, но няма заинтересовани да ги намерят и приложат.
Когато съм ходил на екскурзия с класа си след като сме напуснали станцията и сме си натоварили багажа в автобуса чакаме да проверят всички стаи след нас да няма нещо счупено, откраднато и т.н. и тогава ни пускат да си ходим. Е и тук така трябва да се постъпи - 20-тина км преди крайната гара шафнерът обикаля и проверява всички кабини, а през това време всичко живо се изнася в коридора пред вратите и чака.
За стандартните пътнически вагони не се сещам за добра идея, но и аз като вас много се дразня от всякакви мърлячи и селяни. На първо време е редно на всички БВ и УБВ да се пуснат вагон-ресторанти и бистра и по този начин да се привлекат пътниците да се хранят там, а не да свинят останалите вагони. Аз когато пътувам много рядко съм заварвал чисти седалки - винаги трохи, прахоляк и какво ли още не. Отделно и когато се чистят вагоните трябва да се обръща повече внимание, а не само пода да се мине набързо с мокър парцал и да се отбие номера.
Когато съм ходил на екскурзия с класа си след като сме напуснали станцията и сме си натоварили багажа в автобуса чакаме да проверят всички стаи след нас да няма нещо счупено, откраднато и т.н. и тогава ни пускат да си ходим. Е и тук така трябва да се постъпи - 20-тина км преди крайната гара шафнерът обикаля и проверява всички кабини, а през това време всичко живо се изнася в коридора пред вратите и чака.
За стандартните пътнически вагони не се сещам за добра идея, но и аз като вас много се дразня от всякакви мърлячи и селяни. На първо време е редно на всички БВ и УБВ да се пуснат вагон-ресторанти и бистра и по този начин да се привлекат пътниците да се хранят там, а не да свинят останалите вагони. Аз когато пътувам много рядко съм заварвал чисти седалки - винаги трохи, прахоляк и какво ли още не. Отделно и когато се чистят вагоните трябва да се обръща повече внимание, а не само пода да се мине набързо с мокър парцал и да се отбие номера.

Администратор
20 км перди крайната гара е много. Проверката може да се прави 10 мин. преди пристигане в крайната гараNikss написа:Проблеми много, решения и варианти има, но няма заинтересовани да ги намерят и приложат.
Когато съм ходил на екскурзия с класа си след като сме напуснали станцията и сме си натоварили багажа в автобуса чакаме да проверят всички стаи след нас да няма нещо счупено, откраднато и т.н. и тогава ни пускат да си ходим. Е и тук така трябва да се постъпи - 20-тина км преди крайната гара шафнерът обикаля и проверява всички кабини, а през това време всичко живо се изнася в коридора пред вратите и чака.
За стандартните пътнически вагони не се сещам за добра идея, но и аз като вас много се дразня от всякакви мърлячи и селяни. На първо време е редно на всички БВ и УБВ да се пуснат вагон-ресторанти и бистра и по този начин да се привлекат пътниците да се хранят там, а не да свинят останалите вагони. Аз когато пътувам много рядко съм заварвал чисти седалки - винаги трохи, прахоляк и какво ли още не. Отделно и когато се чистят вагоните трябва да се обръща повече внимание, а не само пода да се мине набързо с мокър парцал и да се отбие номера.

64.19

Информация
Модератори