veselintodorov написа:Собствената и маса, тъи като е била лека мотрисата е имала маневреност която и е помагала за гаровите пространства
Лекичка викаш - няма нужда от хидравлика на волана.....
Колегата говори за "маневреност в гаровите пространства"lok45111 написа:Оф, обърнахте дискусията на оффтопик. Иска да каже, че тежестта на мотрисата не е пределно голяма, че да се налага повишаване мощността по парна машина. Вписаната мощност е достатъчна да движи мотрисата в нагорнище с установената скорост за съответните промили.
Те ще се справят, в това съм сигурен. Въпроса с моделирането на вътрешното оборудване остава обаче, ако се прави по - голям от НО модел. Ако не, тогава нещата ще седят по друг начин.veselintodorov написа:Май наистина ще разчитаме на моделистите да си свършат добре работата и да имаме повече представа за мотрисата отвън.
Това също е вариант. Може да се ползват идеи от други типове парни мотриси. А и все пак, това е най - малкия проблем. Важното е да се пресъздаде тази интересна серия подвижен ЖП състав, която така и няма запазен екземпляр.Labros написа:Предполагам, че за вътрешното оформление ще се действа по чертежа и с известна доза моделистко въображение.