Нека да започнем дискусия за ÖBB. Австрия е най-добре съпоставимата държава от ЕС с България по показателите население и площ.
Дължината на ЖП мрежата е около 5700 km и се стопанисва от ÖBB Infrastruktur, която е ЧАСТ от държавното предприятие, а не две различни, както беше навремето в БДЖ. Електрифицирана е огромна част от мрежата - 90%, като токът е 15 kV AC, с честота 16.7 Hz.
Инфраструктурата е тип open-access, което гаратнтира ползването и от други оператори, които си плащат таксите на ÖBB. Rail Cargo Austria е част от ÖBB и ще се опитам да се свържа с тях за да разбера плановете им за България, нищо чудно те да обслужват всички МДТВ за Свиленград.
Използва се интензивно push-pull движение на пътническите влакове, като има унифицирана система много единици, която е същата при Таурсите и ЕЛ 1114, както и при магистралните дизелови локомотиви и командните вагони от различните серии. Неща, които можеше да се направят и у нас.
Виена разчита много на S-Bahn системата, такови графици и влаковете са доста пълни. Такава система може да се реализира и в България, на поне 4 места (София, Пловдив, Русе и ГО). И то може да се направи със сравнително малко разходи.
Дължината на ЖП мрежата е около 5700 km и се стопанисва от ÖBB Infrastruktur, която е ЧАСТ от държавното предприятие, а не две различни, както беше навремето в БДЖ. Електрифицирана е огромна част от мрежата - 90%, като токът е 15 kV AC, с честота 16.7 Hz.
Инфраструктурата е тип open-access, което гаратнтира ползването и от други оператори, които си плащат таксите на ÖBB. Rail Cargo Austria е част от ÖBB и ще се опитам да се свържа с тях за да разбера плановете им за България, нищо чудно те да обслужват всички МДТВ за Свиленград.
Използва се интензивно push-pull движение на пътническите влакове, като има унифицирана система много единици, която е същата при Таурсите и ЕЛ 1114, както и при магистралните дизелови локомотиви и командните вагони от различните серии. Неща, които можеше да се направят и у нас.
Виена разчита много на S-Bahn системата, такови графици и влаковете са доста пълни. Такава система може да се реализира и в България, на поне 4 места (София, Пловдив, Русе и ГО). И то може да се направи със сравнително малко разходи.
Последно промяна от NiGhtPiSH на Пон Фев 28, 2011 1:58 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Първо да приветствам Иван за хубавата тема и второ да го помоля, когато има техническа възможност да направи хубава фотосесия на електрически локомотив серия 1143, интериорни и външни снимки. Това е една от добрите им стари серии ЕЛ, базирани на него са някои сръбски ЕЛЛОК - къде успешни, къде провалени серии.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
2020-01 е можеби и най - интересния екземпляр от подвижния състав на Австрийските железници. Локомотива е идвал на проби у нас във връзка с проучване за доставка на дизелова тяга.NiGhtPiSH написа:Ще гледам от следващата седмица да изпълнявам заявкиНо първото нещо е ДЛ 2020
Идеята за заснемане както отвън, така и отвътре на този локомотив е изключително добра и ще предостави значителен обем информация относно прототипа на нашите 04-ки.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ето две снимки на лока от дата (вижда се на снимката)
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 255689.big
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 255688.big
Два месеца по-късно същото място:
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 532719.big
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 532717.big
Другите са разместени и 2020 го няма....
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 255689.big
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 255688.big
Два месеца по-късно същото място:
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 532719.big
http://assen5.snimka.bg/other/jp-snimki ... 532717.big
Другите са разместени и 2020 го няма....
Машината ще бъде издирена и заснета обстойно обещавам. Но нека днес да пуснем нещо интересно. Снимков материал, ексклузивно за нашия форум - https://forum.blf.bg
Що е то ICE3?



Лъскавата машинка позира за Форум "Локомотиви"


А що е Таурус?



В КР могат да се видят цифрички като 140 и 160, неща които се надявам и при нас да има.
Следващия път повече информация и снимков материал. Има адски много неща за гледане, така че бавно и полека.
Що е то ICE3?



Лъскавата машинка позира за Форум "Локомотиви"


А що е Таурус?



В КР могат да се видят цифрички като 140 и 160, неща които се надявам и при нас да има.
Следващия път повече информация и снимков материал. Има адски много неща за гледане, така че бавно и полека.


Администратор

Администратор
В какъв смисъл изскочи?! Освободил се е?NiGhtPiSH написа:Машиниста изскочи. Ще посветя доста време на командните вагони - едноетажни, двуетажни и Viaggio Comfort (railjet). Когато събера материал ще бъде преставен тук
Иначе, да хубаво е да се снимат на Railjet-a командните вагони. Те са с кабина като на ТАУРУС. И между другото, създай контакти с ръководители по движението, не е лошо да видим и някоя осигурителна инсталация.
64.19

Информация
Модератори