 
    					    					    				Глобален модератор
    			        Поради технически причини и не спазване на реда (отклоняване от темата), "актулна информация -2" е изтрита
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!.  http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
    				
    				    			ПВ 10203 навреме с 45 160 и мездренска локомотивна бригада от ДТВ 20614 за ПВ 20203.
БВ 5621 с 44 164
ПВ 50203 с 30 013/014
ПВ 50204 с 44 002
БВ 5620 с 45 166
УБВ 1602 с 44 060
БВ 2611 с 44 065
БВ 7631 с 45 180
БВ 8611 с 45 150
УБВ 8604 с 46 238 и 15 мин/з
МБВ 360 навреме с 45 156
МБВ 490 с 45 187 замина от СФ с 45 минути закъснение по изчакване на връзка с МБВ 492.
ПВ 10206 с 30 013/014
ПВ 20111 с 45 159
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			БВ 5621 с 44 164
ПВ 50203 с 30 013/014
ПВ 50204 с 44 002
БВ 5620 с 45 166
УБВ 1602 с 44 060
БВ 2611 с 44 065
БВ 7631 с 45 180
БВ 8611 с 45 150
УБВ 8604 с 46 238 и 15 мин/з
МБВ 360 навреме с 45 156
МБВ 490 с 45 187 замина от СФ с 45 минути закъснение по изчакване на връзка с МБВ 492.
ПВ 10206 с 30 013/014
ПВ 20111 с 45 159
 
    					    					    				Днес:
 ПВ 20110 с ЕЛ 44 107.1 пристигна -2' и замина точно навреме от Чб въпреки почти крайно изтънелите бандажи на локомотива и тежкото му състояние предвид факта, че скоро ще се спира за подемен ремонт
 ПВ 20110 с ЕЛ 44 107.1 пристигна -2' и замина точно навреме от Чб въпреки почти крайно изтънелите бандажи на локомотива и тежкото му състояние предвид факта, че скоро ще се спира за подемен ремонт
 ДТВ 20623 с ЕЛ 45 189.8
 ДТВ 20623 с ЕЛ 45 189.8
 УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 125.3 пристигна и замина +7' от Чб
 УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 125.3 пристигна и замина +7' от Чб
 ПВ 20101 с ЕМВ 32 082/118
 ПВ 20101 с ЕМВ 32 082/118
 МБВ 462 с ЕЛ 44 106.3 пристигна и замина +5' от Чб
 МБВ 462 с ЕЛ 44 106.3 пристигна и замина +5' от Чб
 ПВ 20130 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 абсолютно точен
 ПВ 20130 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 абсолютно точен
 БВ 4611 с ЕЛ 44102.2 пристигна -6' в Чб
 БВ 4611 с ЕЛ 44102.2 пристигна -6' в Чб
 КПВ 20233 с ЕЛ 45195.5
 КПВ 20233 с ЕЛ 45195.5
 БВ 2610 с ЕЛ 44 118.8 точен на Чб
 БВ 2610 с ЕЛ 44 118.8 точен на Чб 
    				
    				
    				
    				
    				    					 ПВ 20110 с ЕЛ 44 107.1 пристигна -2' и замина точно навреме от Чб въпреки почти крайно изтънелите бандажи на локомотива и тежкото му състояние предвид факта, че скоро ще се спира за подемен ремонт
 ПВ 20110 с ЕЛ 44 107.1 пристигна -2' и замина точно навреме от Чб въпреки почти крайно изтънелите бандажи на локомотива и тежкото му състояние предвид факта, че скоро ще се спира за подемен ремонт ДТВ 20623 с ЕЛ 45 189.8
 ДТВ 20623 с ЕЛ 45 189.8 УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 125.3 пристигна и замина +7' от Чб
 УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 125.3 пристигна и замина +7' от Чб ПВ 20101 с ЕМВ 32 082/118
 ПВ 20101 с ЕМВ 32 082/118 МБВ 462 с ЕЛ 44 106.3 пристигна и замина +5' от Чб
 МБВ 462 с ЕЛ 44 106.3 пристигна и замина +5' от Чб ПВ 20130 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 абсолютно точен
 ПВ 20130 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 абсолютно точен БВ 4611 с ЕЛ 44102.2 пристигна -6' в Чб
 БВ 4611 с ЕЛ 44102.2 пристигна -6' в Чб КПВ 20233 с ЕЛ 45195.5
 КПВ 20233 с ЕЛ 45195.5 БВ 2610 с ЕЛ 44 118.8 точен на Чб
 БВ 2610 с ЕЛ 44 118.8 точен на Чб 
Последно промяна от Nikss на Съб Окт 17, 2009 4:49 pm, променено общо 2 пъти.
 
    					    					    				 
    					    					    				Техник
    			         
    					    					    				Мнения: 1990
      		Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			        Aктуална информация от днес , 22-ри октомври:
44128-7 докарал 8615 навреме в Пзк.Малко след потегляне от центр. ПО (+1 мин.) локомотивът чупи заден пантограф , вследствие на което заминава с преден и с 45 минути закъснение.Говореше се , че на Сзт ще сменят машината , Labros може да уточни повече , а Наско да покаже и снимки.В Бургас предполагам закъснението е било повече от час.
Едно до друго дезирата на 80203 и 10245 чакат момента за потегляне.
Тълпите нетърпеливо чакат 19229.Ето го и него.
За разнообразие една товарачка , теглена от 46039-4 която изчака DESIRO-то да потегли за Асеновград.
"Сл.Бряг" , теглен от 46231-7 , с бистро в състава и резонното 25 минутно закъснение на Пловдив.Приятно впечатление ми направи чистотата във вагоните серия 97 , а като цяло в целия влак бе топло и уютно.На Пзк закъснението бе стопено и с 22 минути ускореният замина за София.
За финал последният ми път в ускорения за днес в секундите преди слизане.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			44128-7 докарал 8615 навреме в Пзк.Малко след потегляне от центр. ПО (+1 мин.) локомотивът чупи заден пантограф , вследствие на което заминава с преден и с 45 минути закъснение.Говореше се , че на Сзт ще сменят машината , Labros може да уточни повече , а Наско да покаже и снимки.В Бургас предполагам закъснението е било повече от час.
Едно до друго дезирата на 80203 и 10245 чакат момента за потегляне.
Тълпите нетърпеливо чакат 19229.Ето го и него.
За разнообразие една товарачка , теглена от 46039-4 която изчака DESIRO-то да потегли за Асеновград.
"Сл.Бряг" , теглен от 46231-7 , с бистро в състава и резонното 25 минутно закъснение на Пловдив.Приятно впечатление ми направи чистотата във вагоните серия 97 , а като цяло в целия влак бе топло и уютно.На Пзк закъснението бе стопено и с 22 минути ускореният замина за София.
За финал последният ми път в ускорения за днес в секундите преди слизане.
 
    					    					    				Мнения: 1990
      		Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Уж натисна копчето, но токоснемателя не се свали. Удари се в тялото на т.н. Бетонен мост. Спря до прелеза на Сточна гара. Бе издадена заповед №6 и прозорец, напрежението на КМ по П1 спряно и своевременно бяха повиквани работници от ЖП Секция Пловдив. Бяха постовени шини, двама работника плюс пом. машиниста се покачиха на покрива на 44 128 и с дружни усилия успяха да приберат строшения токоснемател, който бе надлежно овързан с тел. Цяло чудо бе, че не зеноса КМ. Някакви сантиметри деляха от по-голяма беля. В 16:58 влак 8615 продължи пътя си. На влак 19223 бе връчен образец 2А за движение по неправилен път.локомотивът чупи заден пантограф
Ето ги и снимките от вчерашния инцидент с 8615. 22,10,2009
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272001
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272002
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272003
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272007
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272005
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272006
Сравнително бързо се оправиха и влака замина със сравнително малко закъснение.
 
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272001
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272002
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272003
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272007
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272005
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=272006
Сравнително бързо се оправиха и влака замина със сравнително малко закъснение.

Пътувай с влак - спаси природата !
    				
    				    			 
    					    					    				Какво ще рече това да не е някой хибрид 32082/118 ?Nikss написа:
ПВ 20101 с ЕМВ 32 082/118
 
    					    					    				Информация
Модератори
					
				




