Мнения: 17
Регистриран на: Пон Окт 12, 2009 8:02 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от koncara »

Наистина жалко. Това си е чисто изнудване по 15 лв. на снимка!!!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

koncara написа:Наистина жалко. Това си е чисто изнудване по 15 лв. на снимка!!!
Ами това са архиви на БТА, които някак си трябва да се поддържат, а начина е като продават снимки. Идния месец ще кача още архиви от Централна гара - София. Има интересни кадри на самото строителство на гарата, на събарянето на старата гара, откриването и др. Има доста снимки и на МРЦ.
64.19
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Окт 12, 2009 8:02 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от koncara »

Аха. Това ми е мисълта макар, че разбрах, че е трудно. Да се види цялото мрц в тогавашен вид и да се сравни със сегашното, защото има много промени.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

koncara написа:Аха. Това ми е мисълта макар, че разбрах, че е трудно. Да се види цялото мрц в тогавашен вид и да се сравни със сегашното, защото има много промени.
Би било интересно да се види старата ОИ на Централна гара - София. МРЦ е започната през 1978 г. и пусната година по - късно. Големия брой стрелочни постове говори, че преди това е имало ирли РУКЗ или ЕМЦ на по - късен етап. Вероятно, последната централизация е била ЕМЦ с един разпоредителен и няколко изпълнителни апарата. Доста крупно ще да е било.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Преди МРЦ, гарата е била с РУКЗ. Свидетелство за това са снимките в ИС от 1991 г, където се вижда новата гара с ръчни стрелки, а много от топузите си стоят и сега покрай стрелките.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Преди МРЦ, гарата е била с РУКЗ. Свидетелство за това са снимките в ИС от 1991 г, където се вижда новата гара с ръчни стрелки, а много от топузите си стоят и сега покрай стрелките.
Интересно колко голям е бил разпоредителния апарат на РУКЗ :lol: Многото постове също подсказват, че е била с РУКЗ или ЕМЦ. Ако не се лъжа бяха 7 или 8 бр. стрелочни постове.
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Това разпределително табло сигурно е било внушително ката залата в АЕЦ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

veselintodorov написа:Това разпределително табло сигурно е било внушително ката залата в АЕЦ.
Чак толкоз голямо не е било таблото, но не е било и малко. Интересно е, че снимки обаче няма.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Откриите разликите:
http://www.lostbulgaria.com/pic/2061.jpg
http://bgrail.info/Sf.jpg
На старата снимка се вижда недостроената сграда на НМТБ "Цар Борис ІІІ" и халетата на ЖПЗ.
Сегашното приемно здание е изникнало право в средата на някогашната градинка.
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Според старата снимка излиза, че едновремешния район е бил наситен с повече коловози. Визирам специално коловозите водещи до депата в долната част на снимката. Сега там са пущинаци, явно релсовия път е демонтиран ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На мястото на коловозите в долния край по-късно е развит ЖПЗ, който беше съборен, за да се превърне в сегашния пущинак.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Като цяло решението за нова пътническа гара е било удачно, но не е изпълнено както трябва и докрай.

Чак след завършване на 2 линия от метрото можем да очакваме по-голям трафик до Централна гара.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тече усилена кампания по рехабелитация на западната гърловина на гара София, състояща се в замяна на стрелките и траверсите под тях. Днес между 6-ти и 7-ми коловози бяха стоварени чисто нови дървени траверси, раменни релси и стрелкови сърца. Следобяда се взе втора партида релси и сърца, които утре ще бъдат стоваряни.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация