Беше композиран на 12-ти коловоз с 44 062 начело. Влакът беше в състав както следва: D, 2By, бюфет, 3ABy.


Не чух да има оплаквания за вагоните от страна на пътниците, но тези които са пътували от София до Шумен или Варна, определено не са останали доволни от твърдата возия. Вагоните са много добри, но това че не се използват по предназначение си е съвсем отделен въпрос. Твърдата возия може само донякъде да се компенсира с изключителната чистота във всички вагони, но до кога ще е така зависи изцяло от културата на пътниците. Подовете във всички вагони бяха измити безупречно, тоалетните бяха чисти. Но така ще е ЗАСЕГА!

Ето това представлява първокласното отделение, в което даже си има и перденца. До Горна ако пътувате, няма много да се изморите, ако сте тук:

Като цяло с този влак може комфортно и уютно да се пътува само по по-кратките разстояния като: София-Мездра-Червен бряг, Плевен-Левски-Горна, Горна-Попово-Шумен, Шумен-Варна и т.н. Понеже доста хора ползват този влак за по-кратки пътувания, донякъде може да се оправдае наличието на 43-ки в състава на влака. За такива предназначения вагоните наистина са удобни (времепътуване до 2-2,5h). Ако пътувате от София до Варна, никой никого не кара да пътува с този влак - за тази цел си има други влакове по същото направление. Но както и да е, това представлява второкласното отделение - в общи линии нищо ново под слънцето.

Бюфетът е абсолютно същият, който се движеше и до вчера - 47-ма серия. Макар и отвън да изглежда архаично, отвътре e изключително уютно и удобно при наличието на музика, DVD система, климатична инсталация, удобни мебели и разнообразен интериор. Фургона го има и както преди е на първа позиция. Още две снимки на влака при излизането му от гара София:

