
Администратор
В тази тема дискутирайте въпроси, свързани с техническото състояние, ремонта, повредите и особеностите на локомотивите от трите серии на депо Пловдив с филиали Стара Загора и Димитровград. За по - лесна ориентация, по - долу е приложен актуален списък на локомотивите по принадлежност към съответното депо.
Локомотивно депо Пловдив
43.309 - ПЛОВДИВ
43.506 - ПЛОВДИВ/ИЗОЛАЦИЯ ЗА ЧАСТИ В СТАРА ЗАГОРА/
43.515 - ПЛОВДИВ
43.517 - ПЛОВДИВ
43.529 - ПЛОВДИВ
43.527 - ПЛОВДИВ
43.532 - ПЛОВДИВ
43.533 - ПЛОВДИВ
43.534 - ПЛОВДИВ
43.535 - ПЛОВДИВ
43.538 - ПЛОВДИВ /БРАКУВАН В МЕЗДРА/
43.539 - ПЛОВДИВ
44.057 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.058 - ПЛОВДИВ
44.060 - ПЛОВДИВ
44.063 - ПЛОВДИВ
44.064 - ПЛОВДИВ
44.082 - ПЛОВДИВ - ПР
44.097 - ПЛОВДИВ
44.099 - ПЛОВДИВ
44.128 - ПЛОВДИВ
44.130 - ПЛОВДИВ/КР В КОНЧАР СОФИЯ/
44.131 - ПЛОВДИВ
44.132 - ПЛОВДИВ
44.133 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.134 - ПЛОВДИВ
44.135 - ПЛОВДИВ
45.150 - ПЛОВДИВ
45.153 - ПЛОВДИВ
45.154 - ПЛОВДИВ
45.155 - ПЛОВДИВ
45.167 - ПЛОВДИВ
45.169 - ПЛОВДИВ
45.185 - ПЛОВДИВ
45.187 - ПЛОВДИВ
Филиал(лок. депо) Стара Загора
43.310 - СТАРА ЗАГОРА
43.502 - СТАРА ЗАГОРА
43.504 - СТАРА ЗАГОРА
43.509 - СТАРА ЗАГОРА
43.510 - СТАРА ЗАГОРА
43.511 - СТАРА ЗАГОРА
43.512 - СТАРА ЗАГОРА
43.514 - СТАРА ЗАГОРА
43.516 - СТАРА ЗАГОРА
43.518 - СТАРА ЗАГОРА
43.519 - СТАРА ЗАГОРА
43.524 - СТАРА ЗАГОРА
43.525 - СТАРА ЗАГОРА
43.526 - СТАРА ЗАГОРА
44.061 - СТАРА ЗАГОРА
44.094 - СТАРА ЗАГОРА
44.161 - СТАРА ЗАГОРА
45.184 - СТАРА ЗАГОРА
45.186 - СТАРА ЗАГОРА
45.188 - СТАРА ЗАГОРА
Локомотивно депо Димитровград
ИЗПОЛЗВА ЛОКОМОТИВИ НА ДЕПА ПО И СЗ!
Локомотивно депо Пловдив
43.309 - ПЛОВДИВ
43.506 - ПЛОВДИВ/ИЗОЛАЦИЯ ЗА ЧАСТИ В СТАРА ЗАГОРА/
43.515 - ПЛОВДИВ
43.517 - ПЛОВДИВ
43.529 - ПЛОВДИВ
43.527 - ПЛОВДИВ
43.532 - ПЛОВДИВ
43.533 - ПЛОВДИВ
43.534 - ПЛОВДИВ
43.535 - ПЛОВДИВ
43.538 - ПЛОВДИВ /БРАКУВАН В МЕЗДРА/
43.539 - ПЛОВДИВ
44.057 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.058 - ПЛОВДИВ
44.060 - ПЛОВДИВ
44.063 - ПЛОВДИВ
44.064 - ПЛОВДИВ
44.082 - ПЛОВДИВ - ПР
44.097 - ПЛОВДИВ
44.099 - ПЛОВДИВ
44.128 - ПЛОВДИВ
44.130 - ПЛОВДИВ/КР В КОНЧАР СОФИЯ/
44.131 - ПЛОВДИВ
44.132 - ПЛОВДИВ
44.133 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.134 - ПЛОВДИВ
44.135 - ПЛОВДИВ
45.150 - ПЛОВДИВ
45.153 - ПЛОВДИВ
45.154 - ПЛОВДИВ
45.155 - ПЛОВДИВ
45.167 - ПЛОВДИВ
45.169 - ПЛОВДИВ
45.185 - ПЛОВДИВ
45.187 - ПЛОВДИВ
Филиал(лок. депо) Стара Загора
43.310 - СТАРА ЗАГОРА
43.502 - СТАРА ЗАГОРА
43.504 - СТАРА ЗАГОРА
43.509 - СТАРА ЗАГОРА
43.510 - СТАРА ЗАГОРА
43.511 - СТАРА ЗАГОРА
43.512 - СТАРА ЗАГОРА
43.514 - СТАРА ЗАГОРА
43.516 - СТАРА ЗАГОРА
43.518 - СТАРА ЗАГОРА
43.519 - СТАРА ЗАГОРА
43.524 - СТАРА ЗАГОРА
43.525 - СТАРА ЗАГОРА
43.526 - СТАРА ЗАГОРА
44.061 - СТАРА ЗАГОРА
44.094 - СТАРА ЗАГОРА
44.161 - СТАРА ЗАГОРА
45.184 - СТАРА ЗАГОРА
45.186 - СТАРА ЗАГОРА
45.188 - СТАРА ЗАГОРА
Локомотивно депо Димитровград
ИЗПОЛЗВА ЛОКОМОТИВИ НА ДЕПА ПО И СЗ!

Акредитиран фотограф


Администратор
Може и за ГПР да е. Все пак достатъчно време е минало за да навърти километрите. Лично аз не съм се интересувал от нея, но и моето предположение клони към чакане на ГПР. А докато го чака става източник на части за другите локомотиви, като след това липсите се попълват от възстановени части или от друг спрян локомотив. Канибализацията сред ТПС вече хич не бива да ни изненадва, няма части, няма пари...Nikss написа:Аз също се учудих като я видях в храсталака с липсващ един буфер... може и други липси да има. Наистина каква е причината? Тя края на м.Май 2008 г. излезе от ПР, за ГПР не може толкова бързо да навърти километрите...
64.19

Администратор

Доста е страшна.
Дяволска чаровница.
Кой знае от коя тъмница е излязла.
Пазете се, че хапе. 




Последно промяна от Nikss на Съб Окт 17, 2009 4:59 pm, променено общо 1 път.

Администратор
ХихихиNikss написа:Доста е страшна.Дяволска чаровница.
Кой знае от коя тъмница е излязла.
Пазете се, хапе.

И не само хапе... Ако беше чул адския тропот, съпроводен със стържене, идващ откъм талигата щеше да си помислиш много неща. Тя и дежурната на Казичене си помисли подобни работи... Къде ли ще се разпадне?
64.19


Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.Тия двете за мен са по-зле от 43.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор

Пари да ми дават не бих работил с тия ветрилници. Като сте доволни карайте си ги. Предпочитам файтър пред тях.44-134 написа:Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.Тия двете за мен са по-зле от 43.


Техник
Много ми е чудно един ден, АКО станеш машинист, и отидеш да се явиш при деломайстора в депото и ти каже : "Колега за теб е 309, ето ти пътния лист ето ти GSM." или "64 е за теб"? Какво ще правиш?Nikss написа:Пари да ми дават не бих работил с тия ветрилници. Като сте доволни карайте си ги. Предпочитам файтър пред тях.44-134 написа:Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.Тия двете за мен са по-зле от 43.

Това повярвай ми няма да стане защото докато стана машинист тия дръгели ще са в течно състояние.
Нали знаеш, че нищо не е вечно. Такива сбирщини ала серия 43 300 отдавна трябваше да са нарязани, ама нейсе...
само тровят живота на хората. Защитавате ги, но вътрешно знаете, че съм прав. Знам, че истината боли, но какво да се прави - като няма пари за ново ще е така.


Последно промяна от Nikss на Нед Окт 18, 2009 1:16 pm, променено общо 2 пъти.
Информация
Модератори