Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
В тази тема дискутирайте въпроси, свързани с техническото състояние, ремонта, повредите и особеностите на локомотивите от трите серии на депо Пловдив с филиали Стара Загора и Димитровград. За по - лесна ориентация, по - долу е приложен актуален списък на локомотивите по принадлежност към съответното депо.

Локомотивно депо Пловдив

43.309 - ПЛОВДИВ
43.506 - ПЛОВДИВ/ИЗОЛАЦИЯ ЗА ЧАСТИ В СТАРА ЗАГОРА/
43.515 - ПЛОВДИВ
43.517 - ПЛОВДИВ
43.529 - ПЛОВДИВ
43.527 - ПЛОВДИВ
43.532 - ПЛОВДИВ
43.533 - ПЛОВДИВ
43.534 - ПЛОВДИВ
43.535 - ПЛОВДИВ
43.538 - ПЛОВДИВ /БРАКУВАН В МЕЗДРА/
43.539 - ПЛОВДИВ

44.057 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.058 - ПЛОВДИВ
44.060 - ПЛОВДИВ
44.063 - ПЛОВДИВ
44.064 - ПЛОВДИВ
44.082 - ПЛОВДИВ - ПР
44.097 - ПЛОВДИВ
44.099 - ПЛОВДИВ
44.128 - ПЛОВДИВ
44.130 - ПЛОВДИВ/КР В КОНЧАР СОФИЯ/
44.131 - ПЛОВДИВ
44.132 - ПЛОВДИВ
44.133 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.134 - ПЛОВДИВ
44.135 - ПЛОВДИВ

45.150 - ПЛОВДИВ
45.153 - ПЛОВДИВ
45.154 - ПЛОВДИВ
45.155 - ПЛОВДИВ
45.167 - ПЛОВДИВ
45.169 - ПЛОВДИВ
45.185 - ПЛОВДИВ
45.187 - ПЛОВДИВ

Филиал(лок. депо) Стара Загора

43.310 - СТАРА ЗАГОРА
43.502 - СТАРА ЗАГОРА
43.504 - СТАРА ЗАГОРА
43.509 - СТАРА ЗАГОРА
43.510 - СТАРА ЗАГОРА
43.511 - СТАРА ЗАГОРА
43.512 - СТАРА ЗАГОРА
43.514 - СТАРА ЗАГОРА
43.516 - СТАРА ЗАГОРА
43.518 - СТАРА ЗАГОРА
43.519 - СТАРА ЗАГОРА
43.524 - СТАРА ЗАГОРА
43.525 - СТАРА ЗАГОРА
43.526 - СТАРА ЗАГОРА

44.061 - СТАРА ЗАГОРА
44.094 - СТАРА ЗАГОРА
44.161 - СТАРА ЗАГОРА

45.184 - СТАРА ЗАГОРА
45.186 - СТАРА ЗАГОРА
45.188 - СТАРА ЗАГОРА

Локомотивно депо Димитровград

ИЗПОЛЗВА ЛОКОМОТИВИ НА ДЕПА ПО И СЗ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

В галерията от снимки на нашия колега Harpsichordist видях снимка на 43.526 захвърлена и разграбена каква е причината, че са я спрели тя сравнително скоро излезе от ремонт да не би се е газифицирала.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз също се учудих като я видях в храсталака с липсващ един буфер... може и други липси да има. Наистина каква е причината? Тя края на м.Май 2008 г. излезе от ПР, за ГПР не може толкова бързо да навърти километрите... :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Аз също се учудих като я видях в храсталака с липсващ един буфер... може и други липси да има. Наистина каква е причината? Тя края на м.Май 2008 г. излезе от ПР, за ГПР не може толкова бързо да навърти километрите... :roll:
Може и за ГПР да е. Все пак достатъчно време е минало за да навърти километрите. Лично аз не съм се интересувал от нея, но и моето предположение клони към чакане на ГПР. А докато го чака става източник на части за другите локомотиви, като след това липсите се попълват от възстановени части или от друг спрян локомотив. Канибализацията сред ТПС вече хич не бива да ни изненадва, няма части, няма пари...
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 44 064.4 возеше ДТВ от ПОР за ПДР. Машината при преминаване транзит през гара Казичене тропаше много страшно - вероятно редуктор или спирачен вал. Все пак е обслужила влака.

Изображение
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Доста е страшна. :D Дяволска чаровница. :lol: Кой знае от коя тъмница е излязла. :D Пазете се, че хапе. :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Доста е страшна. :D Дяволска чаровница. :lol: Кой знае от коя тъмница е излязла. :D Пазете се, хапе. :lol:
Хихихи :lol:

И не само хапе... Ако беше чул адския тропот, съпроводен със стържене, идващ откъм талигата щеше да си помислиш много неща. Тя и дежурната на Казичене си помисли подобни работи... Къде ли ще се разпадне?
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не знам за вас, обаче на мен тя и 43-309 са ми много противни и като ги видя на някой (У)БВ направо ми се повдига. Сякаш това са последните останали в депото локомотиви, че тях да пускат... сумати бързи Р-ки има, а ги пращат на товарачки. :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Имаше период , в който Белият кон в продължение на няколко дни изглеждаше така:
Изображение
и пак беше навреме. :D
А тук 309 се бе разписала и на 8615:
Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно. :wink: Тия двете за мен са по-зле от 43.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно. :wink: Тия двете за мен са по-зле от 43.
Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

309 е дърпачка, 064 също. Но вчера машината доста зловещо стържеше и тропаше - като на редуктор... Иначе аз съм работил с 064, не е лоша машина, от 309 имам недобри спомени преди ремонта, но явно сега са изчистили кусурите.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-134 написа:
Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно. :wink: Тия двете за мен са по-зле от 43.
Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.
Пари да ми дават не бих работил с тия ветрилници. Като сте доволни карайте си ги. Предпочитам файтър пред тях. :wink:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:
44-134 написа:
Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно. :wink: Тия двете за мен са по-зле от 43.
Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.
Пари да ми дават не бих работил с тия ветрилници. Като сте доволни карайте си ги. Предпочитам файтър пред тях. :wink:
Много ми е чудно един ден, АКО станеш машинист, и отидеш да се явиш при деломайстора в депото и ти каже : "Колега за теб е 309, ето ти пътния лист ето ти GSM." или "64 е за теб"? Какво ще правиш?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това повярвай ми няма да стане защото докато стана машинист тия дръгели ще са в течно състояние. :wink: Нали знаеш, че нищо не е вечно. Такива сбирщини ала серия 43 300 отдавна трябваше да са нарязани, ама нейсе... :evil: само тровят живота на хората. Защитавате ги, но вътрешно знаете, че съм прав. Знам, че истината боли, но какво да се прави - като няма пари за ново ще е така.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация