
Администратор


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
61-016 си е при нас и като докарат нови тягови двигатели от Чехия ,ще си отлети.То затова ни взеха старозагорци 61-011 да си заместят липсващата машинка.А миналата седмица 61-020 обслужва ПВ до Плачковци и едната група преобразуватели на възбудителния ток,започва да колебае.Причината се оказва съвсем лесна: някой **** е развил всички платки в блок А110.Всички до една!И въпрос на случайност е била да стане някоя голяма беля.Nikss написа:Е коя може - 017.016 може би още е в ГО за ГПР.

Обрана е само 61-001.Нашата си е ползвана за части, но всичко си е демонтирано съвсем културно. Ако се намерят ТД и лагерите, другото трудно, но може да се възстанови.Нашето депо е възстановявало много локомотиви, но във времена,когато складовете са били пълни и е нямало дума "няма"!Nikss написа:А да попитам за 018 има ли изгледи да бъде възстановена някога или е доста обрана? Говореше се от нея и 001 да събират 1 маш, но и двете знам, че са доста обрани и няма да е лесно.


Е поне паяжината ви е спестена. Ако преместите панелите А110 и А141 от 61-001 на 61-018 ще направите 61-018 без паяжина и отпадат много проблеми. И после ще почерпите г-н Емил Стрезов за далаверата.borislaviv написа:Обрана е само 61-001.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Последно промяна от turboto на Пон Ное 22, 2010 6:08 pm, променено общо 1 път.


Както е тръгналоNikss написа:....
P.S. Това на лок да не си ти?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()









Само тая забрана за назначаване на външни хора да падне (стига да не остарея до тогава)
Това е сина ми, имаме общо хоби... причината за това увлечение е моят дядо, преди много години. За съжаление почина когато съм бил на неговата възраст. Бил е някакъв, но няма останал жив роднина за да ми разкаже

Увлякох се

Информация
Модератори