
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Здравейте всички!
Радвам се, че всички проявявяте заинтересованост и готовност за привеждане в експлоатация на обръщателя. Относно периода на плануваното пътуване засега все още го координираме с партньора. Вариантите, които обсъждаме, са наистина два - или април-май, или септември. Предвид информацията за котелната проба май ще трябва да се ориентираме към пролетта като период, за да не се подлагаме на допълнителен риск. Но пък тогава скъсяваме периода за възстановяване на обръщателя. Определено трябва да преценим кой от двата проблема е по-преодолим. Смятам, че ще трябва да насоча партньора към пролетта, тъй като за тогава дори обръщателят да не е готов - имаме варианти. Докато за септември никой не може да гарантира, че пробите ще бъдат успешно направени и 609 ще е в движение. Или греша?
Радвам се, че всички проявявяте заинтересованост и готовност за привеждане в експлоатация на обръщателя. Относно периода на плануваното пътуване засега все още го координираме с партньора. Вариантите, които обсъждаме, са наистина два - или април-май, или септември. Предвид информацията за котелната проба май ще трябва да се ориентираме към пролетта като период, за да не се подлагаме на допълнителен риск. Но пък тогава скъсяваме периода за възстановяване на обръщателя. Определено трябва да преценим кой от двата проблема е по-преодолим. Смятам, че ще трябва да насоча партньора към пролетта, тъй като за тогава дори обръщателят да не е готов - имаме варианти. Докато за септември никой не може да гарантира, че пробите ще бъдат успешно направени и 609 ще е в движение. Или греша?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За да се реши кога точно да се извърши ремонта на обръщателя, първо ще трябва да се види и опише неговото състояние.
Пролетта естествено ще е по-удачно да се извърши. След завършване (евентуално) на ремонта, ще има да се правят и проби с него, което изисква време. Уточнете се с Вашите пъртньори кога ще е първото пътуване след 1 март 2010 г., за да можем своевременно да организираме Доброволен отряд и преди пътуването проблемът да е изчистен.
Пролетта естествено ще е по-удачно да се извърши. След завършване (евентуално) на ремонта, ще има да се правят и проби с него, което изисква време. Уточнете се с Вашите пъртньори кога ще е първото пътуване след 1 март 2010 г., за да можем своевременно да организираме Доброволен отряд и преди пътуването проблемът да е изчистен.

Да, на пръв поглед има доста време дотогава. Проблемът обаче при мен е, че за да оферирам пътуването, аз от сега трябва да изградя програмата на пътуването с всички детайли по дни (3 дена) - от тръгването до прибирането последния ден, с вида на композицията като състав и неговото композиране, дали 609 ще се движи с комина напред, или при връщането с тендера напред, броя и местата на фотопаузите, къде ще се зарежда с вода и въглища, къде ще се откачват дизела и цистерната, за да не влизат във фотосесиите, и т.н.
Ако обръщателят не е готов, то програмата ще включва само посоката Септември-Добринище, разпределена в 3-дневно пътуване, за да бъде 609 с комина напред. Както виждате, въпросителните, които изникват, са много. А аз трябва да предложа такава програма и да сключа договор за такава програма, при която въпросителни и неясни моменти да няма, или да бъдат сведени до минимум. За да можем да реализираме пътуването април или май, офертата ми трябва да излезе към партньора до края на октомври или началото на ноември. Затова е важно да имам вашите компетентни мнения за състоянието на обръщателя и дали наистина е поправим, или просто трябва да забравим за него и да приложим принципа на най-малкото съпротивление.... Само че, доколкото вече имам впечатление, нито вие, нито аз сме привърженици на този принцип. Силно се надявам обръщателят да е поправим.....
Ако обръщателят не е готов, то програмата ще включва само посоката Септември-Добринище, разпределена в 3-дневно пътуване, за да бъде 609 с комина напред. Както виждате, въпросителните, които изникват, са много. А аз трябва да предложа такава програма и да сключа договор за такава програма, при която въпросителни и неясни моменти да няма, или да бъдат сведени до минимум. За да можем да реализираме пътуването април или май, офертата ми трябва да излезе към партньора до края на октомври или началото на ноември. Затова е важно да имам вашите компетентни мнения за състоянието на обръщателя и дали наистина е поправим, или просто трябва да забравим за него и да приложим принципа на най-малкото съпротивление.... Само че, доколкото вече имам впечатление, нито вие, нито аз сме привърженици на този принцип. Силно се надявам обръщателят да е поправим.....


Администратор


Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ето го въпросният обръщател: http://bgrail.info/photos/02.09.2008-Bno/DSC08923.JPG
Общо взето е в изправност, дори се върти.
Най-сериозният му проблем е, че стрелката за него е на коловоза с парните машини, който пък е отрязан от останалите и разбира се е пълен с музейни машини. Всичко опира до възстановяване на една стрелка, отклоняваща от коловоза за депото към коловоза с музейните машини.
Общо взето е в изправност, дори се върти.
Най-сериозният му проблем е, че стрелката за него е на коловоза с парните машини, който пък е отрязан от останалите и разбира се е пълен с музейни машини. Всичко опира до възстановяване на една стрелка, отклоняваща от коловоза за депото към коловоза с музейните машини.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Днес ще се опитам да разбера чии са стрелката, коловозът и самия обръщател, както и да се проучи възможността за преместването на тези локомотиви на друг коловоз поне времемнно. Смятам, че ще се намери начин, особено като се има впредвид, че едно такова пътуване ще донесе значителен приход и реклама за БДЖ.bdz46 написа:Ако се води към депото е на БДЖ.
64.19
Информация
Модератори