


Акредитиран фотограф

Администратор

Ето и моя принос към ПРОЕКТА в снимков вариант на 60003.1.
Пулт за управление:
http://media.snimka.bg/4523/015301125-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301140-big.jpg
От вън:
http://media.snimka.bg/4523/015301150-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301153-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301158-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301162-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301164-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301169-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301173-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301176-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301188-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301267-big.jpg
60-ката и патока:
http://media.snimka.bg/4523/015301191-big.jpg
Номера в близък план:
http://media.snimka.bg/4523/015301206-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301209-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301213-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301232-big.jpg
Пулт за управление:
http://media.snimka.bg/4523/015301125-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301140-big.jpg
От вън:
http://media.snimka.bg/4523/015301150-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301153-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301158-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301162-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301164-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301169-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301173-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301176-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301188-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301267-big.jpg
60-ката и патока:
http://media.snimka.bg/4523/015301191-big.jpg
Номера в близък план:
http://media.snimka.bg/4523/015301206-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301209-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301213-big.jpg
http://media.snimka.bg/4523/015301232-big.jpg

Администратор
Браво, колеги, общо взето ще чакам и снимките на иеосв, който също има какво да покаже. Хубаво е, че се направи такава голяма фотосесия на този локомотив, тъй като това е част от историята на българското инженерно дело и като цяло на изграждането на локомотиви в депата. Макар и свързан с не особено приятен случай, локомотив 60 003-1 трябва да бъде запазен и експлоатиран на атракционни влакове, като широко да се рекламира историята му из Европа. Сигурен съм, че много чуждестранни туристи биха попътували с този син "лебед" начело.
Надявам се да се решат бързо техническите проблеми и да мине успешно лицензирането на машината, след което да я видим по родната жп. мрежа на чело на влак с ретро вагони от Карлово към Трявна, каквато беше първата идея при реставрирането.
Надявам се да се решат бързо техническите проблеми и да мине успешно лицензирането на машината, след което да я видим по родната жп. мрежа на чело на влак с ретро вагони от Карлово към Трявна, каквато беше първата идея при реставрирането.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Една обща снимка пред Лебеда на участниците в проекта: линк

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Администратор
Божко,sredo написа:Този локомотив е ужасен и не разбирам защо се харчат пари за възстановяването му.
ужасен или не, локомотивът е част от историята на БДЖ и в частност на стремежа да се гради у нас нещо ново. ДА, външния му вид не е особено изящен, но за едно време е бил доста интересен и красив. Аз лично съм привърженик на идеята за въстановяването му, тъй като ще предложим на чужденците още една интересна и УНИКАЛНА машина за атракция.
64.19


Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
Този локомотив не е създаден в България, просто са изплагиатствани различни видове ЕПС. Не виждам какво ще му е атракционното на този локомотив. Атракционно би било според мен е влакче теглено от парен локомотив.
Толкова ер-ки висят по разни огради защото няма средства за ремонта им, а се харчат пари за възстановяването на тази инженерна измислица. И представям си какво е да го караш това чудо на техниката с муцуната на зад така, както е с един пулт.
Толкова ер-ки висят по разни огради защото няма средства за ремонта им, а се харчат пари за възстановяването на тази инженерна измислица. И представям си какво е да го караш това чудо на техниката с муцуната на зад така, както е с един пулт.

Администратор
Когато е изградена в депо СЗ, машината е била с два пулта. След някакво запалване се прави изменение на схемите и единия пулт се премахва, като така остава и след възстановяването.
Иначе, основа за тези локомотиви са индустриалните електровози Шкода - 28Е, като са използвани само крайни секции. Външния дизайн на коша и кабината е дело на наши инженери, схемите също инженерите от депо Стара Загора са ги мислили. За времето си, тези локомотиви са били постижение, още повече, че в България да се направи такъв крупен проект си е било за похвала.
Иначе, основа за тези локомотиви са индустриалните електровози Шкода - 28Е, като са използвани само крайни секции. Външния дизайн на коша и кабината е дело на наши инженери, схемите също инженерите от депо Стара Загора са ги мислили. За времето си, тези локомотиви са били постижение, още повече, че в България да се направи такъв крупен проект си е било за похвала.
64.19
Информация
Модератори