Мнения: 8
Регистриран на: Пет Окт 09, 2009 2:32 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Harpsichordist »

Със първото си мнение искам да благодаря, на ръководителя на групата, че бях включен в проекта в последният момент. Искам да благодаря и на Saruman, че ме информира за този проект и за съществуването на този хубав форум.
Мнения: 8
Регистриран на: Пет Окт 09, 2009 2:32 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Harpsichordist »

Ето линк към галерията със снимки на 60003.1 :

линк
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Добре дошъл колега доста добри снимки като за първи път. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и от мен три снимки на красавеца:

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво, колеги, общо взето ще чакам и снимките на иеосв, който също има какво да покаже. Хубаво е, че се направи такава голяма фотосесия на този локомотив, тъй като това е част от историята на българското инженерно дело и като цяло на изграждането на локомотиви в депата. Макар и свързан с не особено приятен случай, локомотив 60 003-1 трябва да бъде запазен и експлоатиран на атракционни влакове, като широко да се рекламира историята му из Европа. Сигурен съм, че много чуждестранни туристи биха попътували с този син "лебед" начело.

Надявам се да се решат бързо техническите проблеми и да мине успешно лицензирането на машината, след което да я видим по родната жп. мрежа на чело на влак с ретро вагони от Карлово към Трявна, каквато беше първата идея при реставрирането.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

След приключването на ремонта на гара Трявна тя ще бъде с автентичен вид от едно време, което допълнително ще придава красота на пътуването.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Една обща снимка пред Лебеда на участниците в проекта: линк
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Този локомотив е ужасен и не разбирам защо се харчат пари за възстановяването му.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Искат да го използват за атракционни пътувания.За маневрена служба вече не става , Ст.Загора си имат цели три 61-00-ци.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

sredo написа:Този локомотив е ужасен и не разбирам защо се харчат пари за възстановяването му.
Божко,

ужасен или не, локомотивът е част от историята на БДЖ и в частност на стремежа да се гради у нас нещо ново. ДА, външния му вид не е особено изящен, но за едно време е бил доста интересен и красив. Аз лично съм привърженик на идеята за въстановяването му, тъй като ще предложим на чужденците още една интересна и УНИКАЛНА машина за атракция.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Останал е единствен по рода си и трябва с нещо да се запомни и той и възхода на депо Стара Загора по онова време. Да построиш електрически локомотив не е толкова лесно. Определено ще има интерес към него. 8)
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Този локомотив не е създаден в България, просто са изплагиатствани различни видове ЕПС. Не виждам какво ще му е атракционното на този локомотив. Атракционно би било според мен е влакче теглено от парен локомотив.
Толкова ер-ки висят по разни огради защото няма средства за ремонта им, а се харчат пари за възстановяването на тази инженерна измислица. И представям си какво е да го караш това чудо на техниката с муцуната на зад така, както е с един пулт.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Когато е изградена в депо СЗ, машината е била с два пулта. След някакво запалване се прави изменение на схемите и единия пулт се премахва, като така остава и след възстановяването.

Иначе, основа за тези локомотиви са индустриалните електровози Шкода - 28Е, като са използвани само крайни секции. Външния дизайн на коша и кабината е дело на наши инженери, схемите също инженерите от депо Стара Загора са ги мислили. За времето си, тези локомотиви са били постижение, още повече, че в България да се направи такъв крупен проект си е било за похвала.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:...., още повече, че в България да се направи такъв крупен проект си е било за похвала.
Нещо , което в наше време е практически невъзможно.
Заключено

Обратно към “ПРОЕКТИ | Forum projects”

Информация