
Администратор


Администратор
За ПР трябва да е. Гледам, че е доста разглобена, работи се по нея. 44 161 има още доста работа, гледам че полека лека обаче я събират, коша е китван, остана само да заварят единия отвор на кабелния страничен канал, от където в момента теглят на ново някои кабели.Nikss написа:Браво, много добре. А 094 за ПР ли е спряна?
Интересно впечатление ми направи 44 061, която се е сдобила с два чисто нови амперметъра за ТД в 1-ва кабина. Амперметрите са с бяла скала, чешки са. Тоест явно внос на нови части има все пак:
1. Уредите:

2. Общ вид на 1-ва кабина:

64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Тя уж беше с нови оси, но не беше до 130, а инак когато излезе лъскава беше от ГПР и само със сменени бандажи, но инак до 100. 061 уж и тя с оси пък и тя до 100. Тогава доста коментари се изсипаха срещу г-н П. Коев, че той не разрешавал да се движат с над 100.
Хората дърпат напред, той ги дърпа назад. Ей тва е политика. 





Администратор
44 061 е за 130 км/час. И пак ес почва с безпричинното плюене, което не е в стила на този форум и няма да бъде толерирано. Г-н П. Коев няма никаква вина, че от горе не бяха разрешили първоначално да се движат тези машини със 130 км/час. После вдигнаха 061, но 094 не. Сега, когато излязат от ремонт 094 и 161, депо Стара Загора ще има цели ТРИ локомотива за Vмакс 130 км/час, което е достатъчно мисля.Nikss написа:Тя уж беше с нови оси, но не беше до 130, а инак когато излезе лъскава беше от ГПР и само със сменени бандажи, но инак до 100. 061 уж и тя с оси пък и тя до 100. Тогава доста коментари се изсипаха срещу г-н П. Коев, че той не разрешавал да се движат с над 100.![]()
![]()
Хората дърпат напред, той ги дърпа назад. Ей тва е политика.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Техник
Да, и машини на ГО гледам доста често карат 213 и 237. Например 44 115 тя се върти в момента на тези влакове, преди 107 бяха подкарали.42 072.9 написа:По-скоро машини на ГО, това няма да е с добри последици.44 109.7 написа:Те Стара нека имат 130 километрови машини, лошо няма. Само да не им ги вземат тук (София) на топло, както стана практика на последък.

Много моля. Това тук вече не са мои думи въпреки ненавистта ми към въпросният г-н. Казвам това, което са споделяли машинисти. Инак добре е, че са я вдигнали на 130.lok45111 написа:44 061 е за 130 км/час. И пак ес почва с безпричинното плюене, което не е в стила на този форум и няма да бъде толерирано. Г-н П. Коев няма никаква вина, че от горе не бяха разрешили първоначално да се движат тези машини със 130 км/час. После вдигнаха 061, но 094 не. Сега, когато излязат от ремонт 094 и 161, депо Стара Загора ще има цели ТРИ локомотива за Vмакс 130 км/час, което е достатъчно мисля.Nikss написа:Тя уж беше с нови оси, но не беше до 130, а инак когато излезе лъскава беше от ГПР и само със сменени бандажи, но инак до 100. 061 уж и тя с оси пък и тя до 100. Тогава доста коментари се изсипаха срещу г-н П. Коев, че той не разрешавал да се движат с над 100.![]()
![]()
Хората дърпат напред, той ги дърпа назад. Ей тва е политика.

Информация
Модератори