
Новото локомотивче на "Експрес сервиз" е добро. Над 1 час го обикалях на Пловдивския панаир. Напълно са се разделили с частите от серия 55 000 серия. Нова ходова част, нови редуктори, извод за 10атм., скорост до 65км/ч, нов пулт за управление, нов климатик и др. Това наистина по-прилича на локомотив от предните произведения. Има напредък и в нормата товар. Сега е по-реална, като правят уговорка и за коефициента на сцепление и миродавен наклон. 

Последно промяна от Ghost на Сря Сеп 30, 2009 12:42 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Здравейте от слънчев Пловдив.
Екскулзивно пиша от палатата на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където съм по покана на г-н Колев за оглед на локомотив MDD3-04, който тази година е изложен като експонат.
Локомотива се радва на голям интерес от страна на посетителите, който бива задоволен напълно от обясненията и демонстрациите, които заедно с Г-н Колев правим.
Ще подскажа преди да кача снимките, че локомотива е изпълнен с нови ергономични пултове за управление, отговарящи на всички изисквания на правилата за ергономия на работното място. Локомотивната кабина е оборудвана с климатична инсталация.
Спирачната система е производство на MZT - Hepos Skopje и е изпълнена с електрически командни апарати - манипулатори и електропневматичен вентил - манипулатор, действащ за автоматичната спирачка на функционен вентил Lst-1 с едностепенен преводач на налягането.
Екскулзивно пиша от палатата на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където съм по покана на г-н Колев за оглед на локомотив MDD3-04, който тази година е изложен като експонат.
Локомотива се радва на голям интерес от страна на посетителите, който бива задоволен напълно от обясненията и демонстрациите, които заедно с Г-н Колев правим.
Ще подскажа преди да кача снимките, че локомотива е изпълнен с нови ергономични пултове за управление, отговарящи на всички изисквания на правилата за ергономия на работното място. Локомотивната кабина е оборудвана с климатична инсталация.
Спирачната система е производство на MZT - Hepos Skopje и е изпълнена с електрически командни апарати - манипулатори и електропневматичен вентил - манипулатор, действащ за автоматичната спирачка на функционен вентил Lst-1 с едностепенен преводач на налягането.
64.19

Администратор
Днес всичко мина идеално, бях "назначен" за машинист, който да обяснява и демонстрира функциите на локомотива, като имах честта да посрещна над 50 гости в кабината си. За което благодаря на Florian за гласуваното доверие!stankos написа:Неописуема завист предизвиквате у мен !
Но се надявам на косвенно посещение благодарение на Вашите усилия !
Ползотворен ден ви пожелавам и с нетърпение очаквам снимков и друг материал!
Снимки има много, но тъй като съм изморен от лашкането в 44 002.4 и прибирането със скитаща БЖК 87, ще пусна всичкия фотоматериал утре сутрин.
64.19

Администратор
Здравейте,
ето и обещания репортаж!
Веднага след като влязохме в панаира, с колегата Весо се упътихме към локомотива, който бе ситуиран зад 18-та палата. Лъскавия красавец се радваше на голям интерес от посетителите. Много от тях оставаха като втрещени, когато им се кажеше, че е български. Един стар човек направо онемя и взе дори няколко брошури, за да покаже на приятели, че в България все пак се правят локомотиви. Много от посетителите си правеха снимки за спомен с най - новата машина на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ".
Като цяло аз се съсредоточих върху спирачната система и конструкцията на пултовете за управление. Направих някои демонстрации по действието на въздушната спирачка на няколко машинисти, които посетиха панаира и щанда на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ".
Малко преди да си тръгнем, щанда бе посетен и от инж. Ангел Стефанов(astef), собственик и основател на "Транс Ком`С" Белоградчик.
Ето снимки:
ОБЩ ВИД НА ЛОКОМОТИВА
ПУЛТ - ОБЩ ВИД
ПУЛТ - ДЕТАЙЛИ
ДИСПЛЕЙ ЗА КОНТРОЛ НА ДИЗЕЛ МОТОРИТЕ
МАШНИСИТ - ЛОКОМОТИВЕН
ЕКИПА, УЧАСТВАЛ В ПРЕЗЕНТИРАНЕТО
Форум "Локомотиви" благодари на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" ООД за оказаното съдействие и гласуваното доверие!
ето и обещания репортаж!
Веднага след като влязохме в панаира, с колегата Весо се упътихме към локомотива, който бе ситуиран зад 18-та палата. Лъскавия красавец се радваше на голям интерес от посетителите. Много от тях оставаха като втрещени, когато им се кажеше, че е български. Един стар човек направо онемя и взе дори няколко брошури, за да покаже на приятели, че в България все пак се правят локомотиви. Много от посетителите си правеха снимки за спомен с най - новата машина на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ".
Като цяло аз се съсредоточих върху спирачната система и конструкцията на пултовете за управление. Направих някои демонстрации по действието на въздушната спирачка на няколко машинисти, които посетиха панаира и щанда на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ".
Малко преди да си тръгнем, щанда бе посетен и от инж. Ангел Стефанов(astef), собственик и основател на "Транс Ком`С" Белоградчик.
Ето снимки:
ОБЩ ВИД НА ЛОКОМОТИВА
ПУЛТ - ОБЩ ВИД
ПУЛТ - ДЕТАЙЛИ
ДИСПЛЕЙ ЗА КОНТРОЛ НА ДИЗЕЛ МОТОРИТЕ
МАШНИСИТ - ЛОКОМОТИВЕН
ЕКИПА, УЧАСТВАЛ В ПРЕЗЕНТИРАНЕТО
Форум "Локомотиви" благодари на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" ООД за оказаното съдействие и гласуваното доверие!
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
Машината е не страхотна, а чудесна. Доста са се постарали от "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ". У мен чак се надига лека завист, че ще е в Плевен, а не някъде около София, че да имам възможността по - често да я виждам. По принцип от фирмата ми обещаха да съм един от първите, които ще я пробват в движение след като бъде закарана в завода за цимент.Nikss написа:Страхотна машинка наистина. Радва окото. Живот и здраве догодина ще гледам и аз по възможност да се включа и ако ме приемете разбира се.![]()
64.19
Благодарим на всички за добрите думи
Посещението ви освен приятно, беше и много полезно за нас, защото беше в много натоварен ден, а вие помагахте. Марио схвана от пръв поглед управлението на машината и я презентираше усилено и успешно пред тълпите.
Винаги сте добре дошли и в Русе, където се произвеждат локомотивите.

Посещението ви освен приятно, беше и много полезно за нас, защото беше в много натоварен ден, а вие помагахте. Марио схвана от пръв поглед управлението на машината и я презентираше усилено и успешно пред тълпите.
Винаги сте добре дошли и в Русе, където се произвеждат локомотивите.


Администратор
Живот и здраве, стига нашите приятели от "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" да ни приемат след надлежно изпратено писмо за проекта и списък на лицата, които ще участват в него, такъв проект ще има. Особено след като сега се ражда нова звезда в слънчевмата им система - MDD...Nikss написа:С удоволствие. Дори предлагам на нашия многоуважаван админ един от проектите догодина (след Април месец) да е посещение на "Експрес Сервиз" и заснемане на произвежданите и експлоатираните локомотивчета. Със сигурност ще си изкараме много добре.

64.19
Информация
Модератори