Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

stoqn_bdz написа:
Nikola VS написа:Това е като някой специален ефект! Не съм си и мислил, че това е възможно! :shock:
Напълно възможно е като набереш позиций (най-много до 5та позиция когато не се движи) и започваш да сваляш пантографа.И така се получава красивата дъга достигаща до 6000 градуса температура ,което от своя страна може да доведе до проблем в контактната мрежа-най-често я топи. :)
Дъга, траеща едва 3-4 секунди не може да разтопи КМ! :wink: Ако е по-дълготрайна вече може и до топене да се стигне.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 7:01 pm
Местоположение: София

Мнение от stoqn_bdz »

Е да, ако е по-дълготрайна дъгата рискат за топене на КМ се увеличава.Прав си Nikss. :)
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 7:01 pm
Местоположение: София

Мнение от stoqn_bdz »

rexkos написа:Нещо малко от тоя сорт:
http://vbox7.com/play:b8994894
Получава се когато контактната мрежа е замръзнала и набереш позиции. Локомотивът е 44 085, а влакът е 5623 за Кулата.
Не е задължително да е замръзнала КМ.Просто се получава индукция при свалянето на пантографа...
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

stoqn_bdz написа:
rexkos написа:Нещо малко от тоя сорт:
http://vbox7.com/play:b8994894
Получава се когато контактната мрежа е замръзнала и набереш позиции. Локомотивът е 44 085, а влакът е 5623 за Кулата.
Не е задължително да е замръзнала КМ.Просто се получава индукция при свалянето на пантографа...
В случая лопатата е постоянно горе, а машината е на позиция. Показаното явление е точно когато КМ замръзне.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

stoqn_bdz написа:Мойто момче аз ти говоря за http://www.vbox7.com/play:582b20f1
Никаква индукция няма тук.
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Сеп 27, 2009 7:50 pm
Местоположение: Радомир

Мнение от ewipito »

44-134 написа:До колкото знам това се получава при неизправно ГВП.
Аз не мисля че заради повредено ГВП става. Според мен така става когато машината е на позиция и свалиш пантографа..... :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трябва ли да вадите теми от преди година?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Трябва ли да вадите теми от преди година?
Нищо и няма на темата - интересна му е на човека, коментира си я.

А и ефекта, получил се от експеримента е интересен. Все пак не всеки би посмял да пробва такова нещо.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз напоследък редовно наблюдавам такива дъги само, че доста по-малки - и при мездренски 43 съм наблюдавал, и при русенски, но не се получават големи. При 44/45 също не излизат големи... :? тук има нещо друго, спомагащо за по-голяма дъга. :D А дали ако напрежението в КМ е над 25 kV би спомогнало за по-голяма дъга? Например при 26,5 kV?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нормалното е 27,5.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Моля , внеси яснота за несведущите !
Защо нормалното е 27.5 , при стандарт 25 кV.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Номиналното е 25 с толеранс от 22 до 28 или нещо подобно.
Нормалното се поддържа на 27,5, за да е близко до максималното и да се поема по-голям товар, защото старите подстанции нямат автоматични регулатори на напрежението.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Благодаря!
Но това не води ли до често изключване на защити ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

До преди да се появи серия 30/31, такива защити нямаше.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Извини ме за тъпите / може би / въпроси , но да попитам модернизираните 44 и 46 серии нямат ли такива защити ?
Може би не е за тази тема !
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация