
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
18 01 има проблем с блокирания двигател.
Ако се изнамери друг такъв или близък по ходови качества, може евентуално да се говори за пускане в експлоатация по атракционни влакове.
Ако се изнамери друг такъв или близък по ходови качества, може евентуално да се говори за пускане в експлоатация по атракционни влакове.
Последно промяна от Labros на Пон Сеп 28, 2009 11:08 pm, променено общо 1 път.
Има здрав двигател в ТУ-Варна сложен е на стенд за изпитания но не е пален от години.... в халето на машинния факултет е - може да се види от терасата на втория етажLabros написа:18 01 има проблем с блокирания двигател.
Ако се изнамери друг такъв или близък по ходови качества, може евентуално да се говори за пускане в есплоатация по атракционни влакове.

Администратор
Няма да имаш проблем със снимането..... там не е БДЖlok45111 написа:Не е лошо да се направи постъпка за заснемане на двигателя и стендово изпитване и евентуално да се откупи и да се възстанови ДМ 18-01.


Администратор
Марио, трябва да е в работен ден, най добре е към 9 сутринта да се отиде на място, ако не мога да дойда потърси доц. (а може вече да е проф.) Ангел Димитров - ръководител катедра ТТТ - няма да ти откаже......lok45111 написа:Не е лошо да се даде подробност и да се направи една фотосесия на тия мотори. Няма други мотриси - 18-ки са

Администратор
Лошо, нямат служебни e-mail адреси или поне не са публикувани......
http://www.tu-varna.bg/tu-varnattt/imag ... alo/p1.jpg виж долния десен ъгъл на снимката, малко е тъмно но мисля че това е единия ГАНЦ
http://www.tu-varna.bg/tu-varnattt/imag ... alo/p1.jpg виж долния десен ъгъл на снимката, малко е тъмно но мисля че това е единия ГАНЦ

Администратор
От 18-та серия е дизеловия двигател. Сега остава да се види как ще стане посещението в лабораторията по ДВГ.07 написа:Лошо, нямат служебни e-mail адреси или поне не са публикувани......
http://www.tu-varna.bg/tu-varnattt/imag ... alo/p1.jpg виж долния десен ъгъл на снимката, малко е тъмно но мисля че това е единия ГАНЦ
64.19
http://www.tu-varna.bg/tu-varna/index.p ... &Itemid=32
Това е визитката на факултета, декана е двигателист, само да го намериш на телефона - няма да ти откаже, ще се опитам да намеря и адрес на електронна поща, ще ти го пратя на ЛС На инспекторката не звъни, не може да ти помогне...............
Това е визитката на факултета, декана е двигателист, само да го намериш на телефона - няма да ти откаже, ще се опитам да намеря и адрес на електронна поща, ще ти го пратя на ЛС На инспекторката не звъни, не може да ти помогне...............

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Срещу замяна с дург двигател може и да се лишат. Предполагам, че ако им бъде даден един 5Д49(от 07-ма серия) ще сколасат да дадат този за възстановяването за движение на 18-01. Въпросът е обаче друг. До каква степен е възможно, мотрисата да бъде изтеглена обратно от музея и дали не е предадена безвъзмездно. Ако е второто - за възстановяване забрави. Ако пък е дадена с условие, то спокойно може Форума да задвижи въпроса и след някой и друг месец борба и писане до Михаля да си имаме напълно годна и движеща се 18-ка. При този вариант веднага би трябвало снимки да бъдат изтипосани на сайта на "Улпия турс", че да я налазят английско - германските жп маниаци и да и се намери по този начин достатъчно работа. Но! Първо трябва да се види двигателя, след това да се отправи предпожение до "БДЖ - ТПС - Локомотиви" ЕООД, след това да се пита ТУ - Варна за възможността за замяна и най - накрая да се висне на главата на ръководството в депо Г. Оряховица докато не станем свидетели на пътната проба на 18-01. А това сами се сещате, че ще означава протакане с месеци. Но си заслужава да се опита...Labros написа:То хубаво ще се направи заснемане и запознаване с двигателя. Но въпроса е дали от Университета ще го предоставят при евентуалното възстановяване на 18-01. Все пак това е единствения работещ двигател и едва ли толкова лесно ще се лишат от него.
64.19

Първо мислете за началните етапи как да се свърши работата , след това за резултатите - те сами ще си проличат накрая.
Но най - важното е Марио да осъществи контакт с този декан и да се огледа двигателя.Ако е напълно годен , стои въпроса за разрешение за транспортирането му , след това ако бъдат намерени средства за неговото транспортиране , от къде следва да се издаде разрешение за превозването му до 18-00-ката и евентуално монтирането му на нея.Не е зле да се помисли и за пробите , който ще се направят , след това трябва отново "отгоре" да се разреши привеждането на мотрисата в движение , тъй като тя не е на собствена тяга.Накрая ще се определи каква ще е съдбата и и за какво ще се използва , едва тогава можем да гледаме резултатите от свършената работа.
Но най - важното е Марио да осъществи контакт с този декан и да се огледа двигателя.Ако е напълно годен , стои въпроса за разрешение за транспортирането му , след това ако бъдат намерени средства за неговото транспортиране , от къде следва да се издаде разрешение за превозването му до 18-00-ката и евентуално монтирането му на нея.Не е зле да се помисли и за пробите , който ще се направят , след това трябва отново "отгоре" да се разреши привеждането на мотрисата в движение , тъй като тя не е на собствена тяга.Накрая ще се определи каква ще е съдбата и и за какво ще се използва , едва тогава можем да гледаме резултатите от свършената работа.
Информация
Модератори